MARATHON MOTORS Silniki ramowe Globetrotter IEC, mocowanie kołnierzowe/podstawowe, B3/B14
Silniki ogólnego przeznaczenia firmy Marathon Globetrotter przetwarzają prąd przemienny na moment obrotowy, aby napędzać obciążenia mechaniczne. Są one specjalnie zaprojektowane do zastosowań w HVAC, wieżach chłodniczych, urządzeniach pakujących, przenośnikach, wytłaczarkach, obrabiarkach i reduktorach biegów.
Styl | Model | Rama | Amperów przy pełnym obciążeniu | HP | Hz | kW | RPM | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 063T17FH5402 | 63 | 1.0/0.5 | 1/4 | 60 | 0.18 | 1800 | 1833,02zł | |
B | 071T17FH5408 | 71 | 1.8/0.9 | 1/2 | 60 | 0.37 | 1800 | 2296,24zł | |
C | 090LT34FH6420 | 90L | 7.2/3.6 | 3 | 60 | 2.24 | 3600 | 4306,05zł | |
D | 090LT17FH6419 | 90L | 5.4/2.7 | 2 | 50/60 | 1.49 | - | 3804,02zł |
Mechanizm pracy
- Silniki elektryczne przekształcają energię elektryczną w energię mechaniczną do generowania ruchu.
- Siła jest wytwarzana w silniku poprzez interakcję między prądem przemiennym (AC) lub stałym (DC) uzwojenia a polem magnetycznym.
Korzyści
- Silniki ogólnego przeznaczenia Marathon Globetrotter mają aluminiową konstrukcję ramy zapewniającą odporność na korozję i przewodność cieplną.
- Te wydajne silniki IE3 zmniejszają koszty operacyjne i zwiększają oszczędność energii, zapewniając jednocześnie prędkości do 3600 obr./min.
- Łożysko kulkowe jest mechanicznie zablokowane na końcu wału, aby zmniejszyć tarcie silnika.
- Oferują ciągłą pracę w cyklu pracy z obrotem wału w prawo / w lewo.
- Te trójfazowe jednostki z całkowicie zamkniętą obudową chłodzoną wentylatorem umożliwiają przepływ powietrza przez silnik i zapobiegają przegrzaniu.
- Umożliwiają montaż poziomy na kołnierzu/podstawie i posiadają izolację MAX GUARD klasy F o najwyższej wydajności NEMA.
Normy i aprobaty
- CSA
- UL
- CE
- NIE MÓJ
Często Zadawane Pytania
Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?
- Silnik jednofazowy: prąd płynie przez jeden przewodnik.
- Silnik dwufazowy: Prąd płynie przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
- Silnik trójfazowy: Prąd płynie przez 3 oddzielne przewody.
Co oznacza praca w trybie ciągłym?
Obciążenie ciągłe to miejsce, w którym oczekuje się, że najwyższy prąd będzie działał nieprzerwanie przez trzy godziny lub dłużej.
Jaka jest różnica między silnikami TEBC i TEFC?
Całkowicie zamknięte silniki chłodzone dmuchawą (TEBC) są praktycznie identyczne z silnikami TEFC z wyjątkiem tego, że podczas pracy silnika z wysoką prędkość.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Kurtyny powietrzne
- Wózki bezpieczeństwa
- Stożkowe stożki łożyskowe
- Klawisze sterujące zaworem
- Wskaźniki wysokości
- Klimatyzatory
- Kółka i koła
- Trening
- Akcesoria do lin i lin
- Szczeliwa do gwintów i uszczelek
- DAYTON Przenośne chłodnice ewaporacyjne
- KURIYAMA Seria K7300, wzmocnione rury, Shore A: 73
- ALTRONIX Płyta montażowa do obudów Trove
- CH HANSON Zestawy gniazd izolowanych
- NUPLA Klasyczne tyczki szczupakowe Nuplaglas Utility
- BALDOR / DODGE Zespoły siatki i okładki
- MEMPHIS GLOVE Rękawice robocze Ninja Lite
- ENERPAC BFZ Złączka wysokociśnieniowa Reduktory
- BALDOR / DODGE Opona dzielona, 40HCB, łączniki elastomerowe
- WINSMITH Seria SE Encore, rozmiar E26, reduktory prędkości ślimakowe/ślimakowe z podwójną redukcją CDVD