Silniki Marathon Motors Globetrotter IEC Frame Motors, mocowanie kołnierzowe/podstawowe, B3/B14 | Raptor Supplies Polska

MARATHON MOTORS Silniki ramowe Globetrotter IEC, mocowanie kołnierzowe/podstawowe, B3/B14


Silniki ogólnego przeznaczenia firmy Marathon Globetrotter przetwarzają prąd przemienny na moment obrotowy, aby napędzać obciążenia mechaniczne. Są one specjalnie zaprojektowane do zastosowań w HVAC, wieżach chłodniczych, urządzeniach pakujących, przenośnikach, wytłaczarkach, obrabiarkach i reduktorach biegów.

FILTRY
Temperatura otoczenia. Zasięg: 40 stopni C , Montaż: F3 , Łożyska: Piłka , Obowiązek: Ciągły , Załącznik: TEFC , Materiał ramy: Aluminium , klasa izolacji: F , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 stopni C , Zastosowanie silnika: Aplikacja ogólna , Konstrukcja silnika: 3-fazowy , Konstrukcja obudowy silnika: Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem , Zabezpieczenie termiczne silnika: żaden , Mocowanie: Sztywny , obroty z tabliczki znamionowej: 1745 , Konstrukcja NEMA: B , Wydajność nominalna: 87.5 , Orientacja: Poziomy , Faza: 3 , Zakres obrotów: 1701-1800 , Czynnik serwisowy: 1.15 , Ochrona termiczna: żaden , Napięcie: 230/460
StylModelRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPHzkWRPMCena
A
063T17FH5402
631.0/0.51/4600.1818001833,02zł
B
071T17FH5408
711.8/0.91/2600.3718002296,24zł
C
090LT34FH6420
90L7.2/3.63602.2436004306,05zł
D
090LT17FH6419
90L5.4/2.7250/601.49-3804,02zł

Mechanizm pracy

  • Silniki elektryczne przekształcają energię elektryczną w energię mechaniczną do generowania ruchu.
  • Siła jest wytwarzana w silniku poprzez interakcję między prądem przemiennym (AC) lub stałym (DC) uzwojenia a polem magnetycznym.

Korzyści

  • Silniki ogólnego przeznaczenia Marathon Globetrotter mają aluminiową konstrukcję ramy zapewniającą odporność na korozję i przewodność cieplną.
  • Te wydajne silniki IE3 zmniejszają koszty operacyjne i zwiększają oszczędność energii, zapewniając jednocześnie prędkości do 3600 obr./min.
  • Łożysko kulkowe jest mechanicznie zablokowane na końcu wału, aby zmniejszyć tarcie silnika.
  • Oferują ciągłą pracę w cyklu pracy z obrotem wału w prawo / w lewo.
  • Te trójfazowe jednostki z całkowicie zamkniętą obudową chłodzoną wentylatorem umożliwiają przepływ powietrza przez silnik i zapobiegają przegrzaniu.
  • Umożliwiają montaż poziomy na kołnierzu/podstawie i posiadają izolację MAX GUARD klasy F o najwyższej wydajności NEMA.

Normy i aprobaty

  • CSA
  • UL
  • CE
  • NIE MÓJ

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?

  • Silnik jednofazowy: prąd płynie przez jeden przewodnik.
  • Silnik dwufazowy: Prąd płynie przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
  • Silnik trójfazowy: Prąd płynie przez 3 oddzielne przewody.

Co oznacza praca w trybie ciągłym?

Obciążenie ciągłe to miejsce, w którym oczekuje się, że najwyższy prąd będzie działał nieprzerwanie przez trzy godziny lub dłużej.

Jaka jest różnica między silnikami TEBC i TEFC?

Całkowicie zamknięte silniki chłodzone dmuchawą (TEBC) są praktycznie identyczne z silnikami TEFC z wyjątkiem tego, że podczas pracy silnika z wysoką prędkość.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?