Silniki trójfazowe metryczne AC | Raptor Supplies Polska

Metryczne silniki trójfazowe

FILTRY

Metryczne silniki trójfazowe zapewniają niezawodną i wydajną moc mechaniczną do napędzania pomp, sprężarek, systemów przenośników, wentylatorów i maszyn produkcyjnych. Znajdują zastosowanie w przemyśle produkcyjnym, rolnictwie, górnictwie i budownictwie.
WEG -

Silnik metryczny

StylModelZakres obrotówRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPkWMontowanieObroty znamionoweNominalna wydajnośćCena
A13984842--------7012,69zł
A12836725--------4468,39zł
A13984841--------6074,04zł
A13984839--------6238,07zł
A13984838--------5131,52zł
A13984833--------6817,05zł
A13984831--------7798,73zł
A13984829--------6397,54zł
A13984666--------6940,52zł
B13984840--------6604,93zł
A13984837--------4833,73zł
A13984835--------3804,81zł
A13984024--------4517,83zł
A13984023--------3754,86zł
C13984015--------3671,49zł
A13734168--------4123,13zł
A13984020--------4212,56zł
A13984007--------2850,92zł
A13984010--------2960,72zł
A13984004--------2680,43zł
A13984000--------3040,09zł
B13984021--------4513,78zł
A13984008--------3178,24zł
A13984006--------2239,82zł
A11661300--------12581,16zł
StylModelMontowaniePrąd twornikaSzczotkiRama NEMA/IECWydajnośćRewizjaRPMRodzaj NieruchomościCena
AVP3326D---D71D--1750 RPM-10500,71zł
AVP3468D---D90D--3000 RPM-8112,03zł
AVP3439DB353.62 / BP5000AW14D80D.56 / .75 TEF3000 TE3420P6438,52zł
AVP3458DB355.12 / BP5000AW14D80D.75 / 1 TEF3000 TE3428P7275,27zł
AVP3575DB357.72 / BP5000T15D90D1.1 / 1.5 TEV1750TE3536P16394,15zł
AVP3588DB35102 / BP5000T15D90D1.5 / 2 TEW3000TE3536P16394,15zł
AVP3316DB351.62 / BP5011CV01D71D.25 / .33 TEJ1750 TE3327P9383,48zł
AVP3428DB352.52 / BP5000AW14D71D.37 / .50 TEY3000 TE3416P10885,83zł
AVP3436DB353.72 / BP5000AW14D80D.57 / .75 TEF1750 TE3428P12750,46zł
AVP3455DB3552 / BP5000AW14D80D.75 / 1 TEE1750 TE3435P15513,38zł
AVP3311DB351.252 / BP5011CV01D71D.18 / .25 TEK1750 TE3320P5077,06zł
AVP3585DB359.62 / BP5000T15D90D1.5 / 2 TEW1750TE3548P34287,87zł
AVP3605DF124.52 / BP5027A01-3.7KWP17503681P39652,36zł
AVP3603DF1142 / BP5031A01-2.2KWS17503649P42176,78zł
BALDOR MOTOR -

Silniki napędowe SCR z magnesem trwałym, metryczne, kołnierzowe B14 z mocowaniem czołowym

StylModelWydajnośćPrąd twornikaSzczotkiRewizjaRPMRodzaj NieruchomościRamaHPCena
AVP3428-14-------.56211,64zł
AVP3439-14-------.7511285,84zł
AVP3458-14-------17275,27zł
BVP3411-14.18 / .25 TE1.42 / BP5000AW14V1750TE3410PD71C-10010,13zł
BVP3416-14.25 / .33 TE1.72 / BP5000AW14AB1750 TE3413PD71C-6076,88zł
BVP3426-14.37 / .50 TE2.52 / BP5000AW14Y1750 TE3420PD71C-10885,83zł
BVP3436-14.56 / .75 TE3.72 / BP5000AW14-1750 TE3428PD80C-12750,46zł
BVP3455-14.75 / 1 TE52 / BP5000AW14V1750 TE3435PD80C-15513,38zł
BVP3575-141.1 / 1.5 TE7.72 / BP5000T15S1750TE3536PD90C-28739,45zł
BVP3585-141.5 / 2 TE9.62 / BP5000T15AA1750TE3548PD90C-34287,87zł
LEESON -

B14 Kołnierzowe silniki prądu stałego IEC, całkowicie zamknięte

StylModelMoment obrotowyAmperyMontażRodzaj NieruchomościRamaKlasa izolacjikWRPMCena
AM1130141.0054.1 OZ-IN1.2M1040885E56-956DF0.1830002731,58zł
BM1130142.0081.1 OZ-IN1.7M1040297G63-963DF0.2530002750,56zł
CM1130143.00112 OZ-IN2.4M1040295G63-963DF0.3730003047,40zł
DM1130139.00135 OZ-IN1.7M1040295G63-963DH0.2518003198,93zł
LEESON -

Silniki metryczne IEC DC z okrągłym korpusem, całkowicie zabudowane

StylModelRPMAmperyForm FactorWał Dia.Moment obrotowyRodzaj NieruchomościRamaKlasa izolacjiCena
A118014.001750141.3824mm108 LB-IN-112MDH16689,44zł
B108371.0018009.01.0519mm52,5 LB-INZL80-1480H7259,97zł
C118008.00180013.81.0524mm70.4 LB-INK90L-1790LH12978,98zł
D098015.0018003.51.0514mm17.5 LB-INM71-1271F3353,65zł
E108369.0018004.91.0519mm27 LB-INY80-1480F4462,12zł
F108370.0018006.71.0519mm35 LB-INZL80-1480F5504,24zł
A118010.003000201.0524mm62 LB-INH90L-1790LH14093,67zł
G108372.0030007.01.0519mm21 LB-INY80-1480F4462,12zł
A118009.003000141.0524mm42 LB-INF90L-1790LH11747,37zł
H108373.0030009.31.0519mm42 LB-INXL80-1480F4929,46zł
LEESON -

Silniki prądu przemiennego Premium Duck Washguard, trójfazowe, kołnierz IEC B5 TENV/TEFC

StylModelCzynnik serwisowyMontażOgrodzenieWał Dia.Rodzaj NieruchomościRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPCena
A103405.001.15040027TENV3 / 4 "TN801.3-1.3 / 651/32872,15zł
B119509.001.15042542TEFC24mmTF90L6-5.8 / 2.92/1 1/211101,84zł
C103406.001.15 / 1.0040027TENV3 / 4 "TN801.9-1.8 / 0.91/23169,72zł
LEESON -

B3 Kołnierzowe silniki metryczne 575 V IEC AC, trójfazowe, TEFC, sztywna podstawa

StylModelpower FactorRamaAmperów przy pełnym obciążeniuRPMHPKlasa izolacjikWMontowanieCena
A192230.007590S1.818001.5?1.12B31315,06zł
B192116.0076D801.021800.75F.56B3782,10zł
B192097.0078D63.443600.33F0.25B3564,05zł
C193379.6079.2100L3.218003F2.24Sztywny4270,91zł
D193380.6089100L3.7536004F2.98Sztywny4549,09zł
MARATHON MOTORS -

Silniki metryczne

StylModelNominalna wydajnośćRamaMateriał ramkiDługość całkowitaWał Dia.Długość wałuNapięcieAmperów przy pełnym obciążeniuCena
A080T17FH1551485.5%80DAluminium302mm19mm40 mm230 / 460V AC3 / 1.5A2642,12zł
BTCA1P13AE211GAA00987.5%100LŻeliwo398 mm28mm60 mm230 / 460V AC4.4 / 2.2A4556,70zł
BTCA0031AE211GAA00988.5%100LŻeliwo398 mm28mm60 mm230 / 460V AC9.8 / 4.9A4134,83zł
CTCA0032AE211GAA00989.5%100LŻeliwo398 mm28mm60 mm230 / 460V AC10.4 / 5.2A4488,53zł
DTCA0033AE211GAA00989.5%132SŻeliwo465 mm38mm80 mm230 / 460V AC11.6 / 5.8A8770,11zł
ETCA0041AE211GAA00989.5%112MŻeliwo399 mm28mm60 mm230 / 460V AC12.4 / 6.2A6070,78zł
FTCA0041AP211GAA00989.5%112MŻeliwo399 mm28mm60 mm575V AC5A5227,54zł
GTCA7P51AP211GAA00990.2%132SŻeliwo465 mm38mm80 mm575V AC9.5A10143,79zł
DTCA7P51AE211GAA00990.2%132SŻeliwo465 mm38mm80 mm230 / 460V AC23.8 / 11.9A6999,08zł
DTCA0043AE211GAA00991%132MŻeliwo503 mm38mm80 mm230 / 460V AC16.2 / 8.1A8041,33zł
HTCA0042AE211GAA00991.7%112MŻeliwo399 mm28mm60 mm230 / 460V AC13.8 / 6.9A5453,94zł
ITCA0042AP211GAA00991.7%112MŻeliwo399 mm28mm60 mm575V AC5.5A5439,15zł
JTCA7P52AP211GAA00991.7%132MŻeliwo503 mm38mm80 mm575V AC10.2A8783,21zł
KTCA7P52AE211GAA00991.7%132MŻeliwo503 mm38mm80 mm230 / 460V AC25.4 / 12.7A7824,66zł
MARATHON MOTORS -

Globetrotter Silniki ramowe IEC, montaż B3, sztywna podstawa

StylModelHzMontażOgrodzeniekWMontowanieOrientacjaRPMWał Dia.Cena
A100LTFC653750/60--2.98--180024mm4770,33zł
A132STFC652750/60--5.60--180033mm7270,12zł
B090LT17FH632650/60-Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem1.49Baza---3817,97zł
C063T17FH532660F3TEFC0.18B3Poziomy1800-1726,54zł
D071T17FH532760F3TEFC0.37SztywnyPoziomy1800-1938,77zł
E090LT34FH630160F3TEFC2.24SztywnyPoziomy3600-4315,89zł
F100LTFC657760F3TEFC1.49SztywnyPoziomy1200-6000,46zł
G071T34FH530460F3TEFC0.56SztywnyPoziomy3600-4463,55zł
H063T34FH530260NANTEFC0.25B3NAN3600-2115,90zł
G080T17FH532660F3TEFC0.56SztywnyPoziomy1800-2030,23zł
G071T34FH530360F3IP550.37B3Poziomy3600-1620,23zł
I090LT34FH630260TYLKO F1IP552.24B3Poziomy3600-2989,18zł
J132STFC650360F3TEFC5.6SztywnyPoziomy3600-6815,78zł
MARATHON MOTORS -

Silniki ramowe Globetrotter IEC, mocowanie kołnierzowe/podstawowe, B3/B14

StylModelRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPHzkWRPMCena
A063T17FH5402631.0/0.51/4600.1818001833,02zł
B071T17FH5408711.8/0.91/2600.3718002296,24zł
C090LT17FH641990L5.4/2.7250/601.49-3804,02zł
D090LT34FH642090L7.2/3.63602.2436004306,05zł
MARATHON MOTORS -

Silniki ramowe Globetrotter IEC, mocowanie kołnierzowe/podstawowe, B3/B5 FF

StylModelRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPkWRPMCena
A071T17FH5508711.8/0.91/20.3718002127,15zł
B090LT17FH651990L5.4/2.721.4918004189,78zł
C090LT34FH652090L7.2/3.632.2436004637,36zł
LEESON -

T12902034AA Silnik metryczny

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
193388.60AJ2TXB12706,36zł
LEESON -

Silnik metryczny CIM34D30FD1

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
M1130153.00AJ2WWW3047,40zł

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między silnikiem trójfazowym synchronicznym a indukcyjnym?

Silniki synchroniczne obracają się ze stałą prędkością określoną przez częstotliwość zasilania. Z kolei silniki indukcyjne mają niewielki poślizg i nie obracają się z dokładnie taką prędkością synchroniczną.

Jakie są główne elementy metrycznego silnika trójfazowego prądu przemiennego?

Do głównych elementów zalicza się stojan (z trzema zestawami uzwojeń), wirnik, łożyska, ramę i często układ chłodzenia (wentylator lub żebra).

Jaka jest różnica między silnikami jednofazowymi i trójfazowymi?

Silniki jednofazowe działają na jednofazowym zasilaniu prądem przemiennym i są generalnie mniej wydajne i wydajne niż silniki trójfazowe. Silniki trójfazowe są preferowane w zastosowaniach przemysłowych ze względu na ich doskonałą wydajność.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?