Metryczne silniki trójfazowe

FILTRY

Metryczne silniki trójfazowe zapewniają niezawodną i wydajną moc mechaniczną do napędzania pomp, sprężarek, systemów przenośników, wentylatorów i maszyn produkcyjnych. Znajdują zastosowanie w przemyśle produkcyjnym, rolnictwie, górnictwie i budownictwie.
LEESON -

Silniki prądu przemiennego Premium Duck Washguard, trójfazowe, kołnierz IEC B5 TENV/TEFC

StylModelMontażOgrodzenieRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPkWpower FactorCzynnik serwisowyCena
A103406040027TENV801.9-1.8 / 0.91/20.3774 / 81.21.15 / 1.02496,92zł
B119509042542TEFC90L6-5.8 / 2.92/1 1/21.49 / 1.1275.6 / 721.159270,90zł
LEESON -

Silniki ramowe Globetrotter IEC, mocowanie kołnierzowe/podstawowe, B3/B5 FF

StylModelRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPkWRPMCena
A071T17FH5508711.8/0.91/20.3718002053,99zł
B090LT34FH652090L7.2/3.632.2436004755,09zł
C090LT17FH651990L5.4/2.721.4918003801,34zł
MARATHON MOTORS -

Globetrotter Silniki ramowe IEC, montaż B3, sztywna podstawa

StylModelAmperów przy pełnym obciążeniuHzkWRPMNapięcieCena
A100LTFC65374.450/602.981800575-480 3754,61zł
B132STFC65037605.636005754176,19zł
WEG -

Silnik metryczny

StylModelRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPkWMontowanieObroty znamionoweNominalna wydajnośćZakres obrotówCena
A11616109--------10877,10zł
A13523076--------1980,75zł
A13984024--------4502,45zł
Zapytanie ofertowe
A13984007--------2767,90zł
A13984829--------6379,45zł
A13984023--------3741,65zł
Zapytanie ofertowe
B13984012--------3913,60zł
A13984842--------6994,50zł
A13984010--------2949,35zł
A13984004--------2669,75zł
A13984006--------2228,80zł
A13984838--------5115,85zł
A13984000--------3028,55zł
A11661300--------13971,60zł
A13984833--------6800,35zł
B13984840--------6587,05zł
A13984008--------3166,35zł
A13984831--------7775,85zł
A13984666--------6918,05zł
A13984837--------4771,90zł
Zapytanie ofertowe
A12836725--------4454,35zł
Zapytanie ofertowe
B13984021--------4443,75zł
A13984841--------6057,15zł
C13984015--------3597,50zł
Zapytanie ofertowe
A13984835--------3731,95zł
Zapytanie ofertowe
LEESON -

B3 Kołnierzowe silniki metryczne 575 V IEC AC, trójfazowe, TEFC, sztywna podstawa

StylModelRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPKlasa izolacjikWMontowaniePakowaniepower FactorCena
A19223090S1.81.5?1.12B3B751033,26zł
B193379.6100L3.23F2.24SztywnyB79.2-
Zapytanie ofertowe
C193380.6100L3.754F2.98SztywnyN89-
Zapytanie ofertowe
D192097D63.44.33F0.25B3N / A78443,19zł
E192116D801.02.75F.56B3N / A76614,51zł
LEESON -

B14 Kołnierzowe silniki prądu stałego IEC, całkowicie zamknięte

StylModelAmperyMontażRamaKlasa izolacjikWRPMWał Dia.Moment obrotowyCena
AM1130141.001.2M104088556DF0.1830009 MM54.1 OZ-IN2228,14zł
BM1130139.001.7M104029563DH0.25180011 MM135 OZ-IN2610,26zł
CM1130142.001.7M104029763DF0.25300011 MM81.1 OZ-IN2245,50zł
DM1130143.002.4M104029563DF0.37300011 MM112 OZ-IN2486,19zł
StylModelPrąd twornikaSzczotkiOgrodzenieTyp obudowyRamaHPKW / KMMontowanieCena
AVP3468D---TEFC-1-1 / 2 KM--6726,99zł
AVP3326D---TENV-1 / 2 KM--4966,78zł
AVP3316D1.62 / BP5011CV01TENV-D71D-.25 / .33 TEB354438,29zł
AVP3311D1.252 / BP5011CV01TENV-D71D-.18 / .25 TEB354209,75zł
AVP3428D2.52 / BP5000AW14TEFC-D71D-.37 / .50 TEB355148,84zł
AVP3439D3.62 / BP5000AW14TEFC-D80D-.56 / .75 TEB355338,09zł
AVP3436D3.72 / BP5000AW14TEFC-D80D-.57 / .75 TEB356030,71zł
AVP3455D52 / BP5000AW14TEFC-D80D-.75 / 1 TEB357337,64zł
AVP3458D5.12 / BP5000AW14TEFC-D80D-.75 / 1 TEB356030,71zł
AVP3575D7.72 / BP5000T15TEFC-D90D-1.1 / 1.5 TEB3513593,28zł
AVP3585D9.62 / BP5000T15TEFC-D90D-1.5 / 2 TEB3516217,68zł
AVP3588D102 / BP5000T15TEFC-D90D-1.5 / 2 TEB3513593,28zł
AVP3603D142 / BP5031A01TEFC-D112D2.2KW-F119949,01zł
AVP3605D24.52 / BP5027A01TEFC-D112D3.7KW-F132878,22zł
BALDOR MOTOR -

Silniki napędowe SCR z magnesem trwałym, metryczne, kołnierzowe B14 z mocowaniem czołowym

StylModelPrąd twornikaSzczotkiRamaHPKW / KMMontowanieRama NEMA/IECWydajnośćCena
AVP3428-14---.5-B34--5148,84zł
AVP3458-14---1-B34--6030,71zł
AVP3439-14---.75-B34--5338,09zł
BVP3411-141.42 / BP5000AW14D71C-.18 / .25 TEB34D71C.18 / .25 TE4734,64zł
BVP3416-141.72 / BP5000AW14D71C-.25 / .33 TEB34D71C.25 / .33 TE5038,14zł
BVP3426-142.52 / BP5000AW14D71C-.37 / .50 TEB34D71C.37 / .50 TE5148,84zł
BVP3436-143.72 / BP5000AW14D80C-.56 / .75 TEB34D80C.56 / .75 TE6030,71zł
BVP3455-1452 / BP5000AW14D80C-.75 / 1 TEB34D80C.75 / 1 TE7337,64zł
BVP3575-147.72 / BP5000T15D90C-1.1 / 1.5 TEF2D90C1.1 / 1.5 TE13593,28zł
BVP3585-149.62 / BP5000T15D90C-1.5 / 2 TEF2D90C1.5 / 2 TE16217,68zł
LEESON -

Globetrotter Silniki ramowe IEC, montaż B3, sztywna podstawa

StylModelMontażOgrodzenieRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPHzkWMontowanieCena
A090LT17FH6326-Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem90L5.4/2.7250/601.49Baza3538,41zł
B090LT34FH6302TYLKO F1IP5590S3.03602.24B31400,91zł
C080T17FH5326F3TEFC802.5/1.253/4600.56Sztywny2003,08zł
D063T17FH5326F3TEFC631.0/0.51/4600.18B31515,28zł
E071T17FH5327F3TEFC711.8/0.91/2600.37Sztywny1844,16zł
F090LT34FH6301F3TEFC90L7.2/3.63602.24Sztywny4215,99zł
G071T34FH5304F3TEFC710.913/4600.56Sztywny350,74zł
H071T34FH5303F3IP55D710.661/2600.37B3620,94zł
I063T34FH5302NANTEFC631.1 / .551/3600.25B31860,43zł
LEESON -

Silniki metryczne IEC DC z okrągłym korpusem, całkowicie zabudowane

StylModelAmperyForm FactorRamaKlasa izolacjikWMontowaniePakowanieRPMCena
A980153.51.0571F0.55SpecjalnyPG659401.08B18002942,68zł
B1083694.91.0580F0.75SpecjalnyPG659401.08B18003761,49zł
C1083706.71.0580F1.1SpecjalnyPG659401.08B18004491,00zł
D1083727.01.0580F1.1SpecjalnyPG659401.08B30003639,92zł
E1083719.01.0580H1.5SpecjalnyPG659401.08B18005922,64zł
F1083739.31.0580F1.5SpecjalnyPG659401.08B30004022,04zł
G118009141.0590LH2.2Specjalny307032.19330009582,43zł
H118014141.38112MDH2.2B3 / B14307998.99175015800,27zł
I118010201.0590LH3Specjalny307032.19330003173,66zł
LEESON -

Silniki ramowe Globetrotter IEC, mocowanie kołnierzowe/podstawowe, B3/B14

StylModelRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPHzkWRPMCena
A063T17FH5402631.0/0.51/4600.1818001702,22zł
B071T17FH5408711.8/0.91/2600.3718002020,05zł
C090LT17FH641990L5.4/2.7250/601.49-4610,44zł
D090LT34FH642090L7.2/3.63602.2436004755,09zł
MARATHON MOTORS -

Silnik żeliwny, 10 KM, 3 fazy, 60 Hz, 575 V, 3600 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
TCA7P51AP211GAA009CH6RTZ8276,21zł
LEESON -

Silnik metryczny, 180 V, 3000 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
M1130153.00AJ2WWW846,19zł
MARATHON MOTORS -

Silnik żeliwny, 10 KM, 3 fazy, 60 Hz, 575 V, 1800 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
TCA7P52AP211GAA009CH6RUC6925,37zł
MARATHON MOTORS -

Silnik żeliwny, 1.50/1 KM, 3 fazy, 60/50 Hz, 230/460 i 200/400 V, 1200 i 1000 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
TCA1P13AE211GAA009CH6RTR3855,21zł
MARATHON MOTORS -

Silnik żeliwny, 5.50 KM, 3 fazy, 60 Hz, 575 V, 1800 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
TCA0042AP211GAA009CH6RRK5317,50zł
LEESON -

Silnik aluminiowy IEC, 1 KM, 3 fazy, 60/50 Hz, 230/460 i 200/400 V, 1800 i 1500 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
080T17FH15514CH6HLB2726,10zł
MARATHON MOTORS -

Silnik żeliwny, 10/7.50 KM, 3 fazy, 60/50 Hz, 230/460 i 200/400 V, 1800 i 1500 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
TCA7P52AE211GAA009CH6RUA7028,74zł
MARATHON MOTORS -

Silnik żeliwny, 10/7.50 KM, 3 fazy, 60/50 Hz, 230/460 i 200/400 V, 3600 i 3000 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
TCA7P51AE211GAA009CH6RTY6254,49zł
MARATHON MOTORS -

Silnik żeliwny, 5.50/4 KM, 3 fazy, 60/50 Hz, 230/460 i 200/400 V, 1200 i 1000 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
TCA0043AE211GAA009CH6RRL6656,79zł
MARATHON MOTORS -

Silnik żeliwny, 5.50/4 KM, 3 fazy, 60/50 Hz, 230/460 i 200/400 V, 1800 i 1500 obr./min

ModelPozycjaCena (bez VAT-u)
TCA0042AE211GAA009CH6RRH4630,50zł
12

Mechanizm pracy

  • Metryczne silniki trójfazowe prądu przemiennego mają w sobie trzy zestawy uzwojeń lub cewek.
  • Uzwojenia te są równomiernie rozmieszczone wokół rdzenia silnika, każde w odstępie 120 stopni.
  • Kiedy do tych uzwojeń zostanie przyłożone trójfazowe napięcie prądu przemiennego, powstaje wirujące pole magnetyczne.
  • Te pola magnetyczne oddziałują z wirnikiem umieszczonym w silniku.
  • Wirnik nie jest podłączony do zewnętrznego źródła zasilania, lecz wykorzystuje pola magnetyczne do indukcji.
  • Interakcja pomiędzy wirującymi polami magnetycznymi a wirnikiem indukuje prąd w wirniku, powodując ruch obrotowy.
  • Ten ruch napędza wał wyjściowy silnika.

Często zadawane pytania

Jaka jest różnica między silnikiem trójfazowym synchronicznym a indukcyjnym?

Silniki synchroniczne obracają się ze stałą prędkością określoną przez częstotliwość zasilania. Z kolei silniki indukcyjne mają niewielki poślizg i nie obracają się z dokładnie taką prędkością synchroniczną.

Jakie są główne elementy metrycznego silnika trójfazowego prądu przemiennego?

Do głównych elementów zalicza się stojan (z trzema zestawami uzwojeń), wirnik, łożyska, ramę i często układ chłodzenia (wentylator lub żebra).

Jaka jest różnica między silnikami jednofazowymi i trójfazowymi?

Silniki jednofazowe działają na jednofazowym zasilaniu prądem przemiennym i są generalnie mniej wydajne i wydajne niż silniki trójfazowe. Silniki trójfazowe są preferowane w zastosowaniach przemysłowych ze względu na ich doskonałą wydajność.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?