Zasady dotyczące zwrotów / zwrotów pieniędzy

Polityka zwrotów

Except jak opisano poniżej, jeśli nie jesteś zadowolony z jakiegokolwiek powodu, produkty mogą zostać zwrócone w ciągu 30 dni od dostawy w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany (produkt musi być nowy/nieużywany). Zwracane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu, a klient będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej, chyba że otrzymał uszkodzony lub nieprawidłowy produkt.

Aby zrealizować zwrot, wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailem i poprosić o zwrot zamówienia. W ciągu 2 dni otrzymasz numer RMA i adres dostawy, na który należy zwrócić zamówienie. Po wysłaniu zwrotu prosimy o podanie numeru śledzenia, abyśmy mogli szybko zrealizować zwrot po przybyciu towaru do naszego magazynu. Zobacz nasze Regulamin i warunki po więcej informacji.

Regulamin Zwrotów

W przypadku każdego zamówienia złożonego na naszej stronie internetowej klienci mogą anulować swoje zamówienie w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów, o ile towary nie zostaną wysłane. Po prostu skontaktuj się z nami e-mailem lub telefonicznie, a my wyślemy Ci potwierdzenie anulowania zamówienia pocztą elektroniczną. Zwroty środków będą przetwarzane z powrotem na pierwotną metodę płatności (jeśli płatność została dokonana kartą kredytową lub Paypal). W przypadku zamówień płatnych przelewem bankowym prosimy o podanie danych bankowych, a środki zostaną zwrócone na konto bankowe. Zwroty pieniędzy będą realizowane w ciągu 48 - 72 godzin od anulowania zamówienia.

Klientom, którzy chcą anulować zamówienie po wysłaniu towaru, zwrócimy koszt produktu + VAT. Jednak koszty wysyłki nie zostaną zwrócone, chyba że zostaną dostarczone nieprawidłowe lub uszkodzone towary. Zwroty kosztów zostaną zrealizowane w ciągu 48 - 72 godzin po zwróceniu zamówienia do naszego magazynu.

Bezzwrotne przedmioty

Czasami produkty mogą nie podlegać zwrotowi. Jeśli zamówisz produkt, który nie podlega zwrotowi, skontaktujemy się z Tobą przed zrealizowaniem zamówienia, poinformujemy Cię o ograniczeniach dotyczących zwrotu pieniędzy i zaoferujemy opcję anulowania.

Obsługa klienta

Możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem aby pomóc Ci przejść przez proces zwrotu. Wyślemy Ci numer autoryzacji zwrotu (RMA). Nasze godziny obsługi klienta są od poniedziałku do piątku od 7:30 do 5:00 (GMT).

Kontakt

Skontaktuj się natychmiast ze swoim menedżerem konta, aby uzyskać osobistą poradę.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, od 07:30 do 17:00.