Zwroty / Zasady refundacji

Polityka zwrotów

Z wyjątkiem przypadków opisanych poniżej, jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony, produkty mogą zostać zwrócone w ciągu 30 dni od dostawy w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany (produkt musi być nowy / nieużywany). Zwracane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu, a klient będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej, chyba że otrzyma uszkodzony lub nieprawidłowy przedmiot.

Aby dokonać zwrotu, po prostu skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mailowo i poproś o zwrot zamówienia. W ciągu 2 dni otrzymasz numer RMA i adres dostawy, na który należy odesłać zamówienie. Po wysłaniu zwrotu prosimy o podanie numeru do śledzenia przesylki, abyśmy mogli szybko przyjąć zwrot po przybyciu towaru do naszego magazynu. Zobacz nasze Warunki aby uzyskać więcej informacji.

Polityka zwrotów

W przypadku zamówień złożonych na naszej stronie internetowej klienci mogą anulować zamówienie w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów, o ile towary nie zostaną wysłane. Po prostu skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, a my wyślemy Ci potwierdzenie anulowania zamówienia pocztą elektroniczną. Zwroty zostaną dokonane pierwotną metodą płatności (jeśli płatność została dokonana kartą kredytową lub Paypal). W przypadku zamówień płatnych przelewem prosimy o podanie danych bankowych, a środki zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe. Zwroty zostaną zrealizowane w ciągu 48 - 72 godzin od anulowania zamówienia.

Klientom, którzy chcą anulować zamówienie po wysłaniu towaru, zwrócimy koszt produktu + VAT. Jednak koszty wysyłki nie zostaną zwrócone, chyba że dostarczone towary były nieprawidłowe lub uszkodzone . Zwroty zostaną zrealizowane w ciągu 48 - 72 godzin po zwróceniu zamówienia do naszego magazynu

Przedmioty niepodlegające zwrotowi

Czasami produkty mogą nie podlegać zwrotowi. Jeśli zamówisz produkt niepodlegający zwrotowi, skontaktujemy się z Tobą przed realizacją zamówienia, poinformujemy Cię o ograniczeniach zwrotu i zaoferujemy Ci możliwość anulowania.

Obsługa klienta

Możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem , aby pomóc Ci przejść przez proces zwrotu. Wyślemy Ci numer autoryzacji zwrotu (RMA). Nasze godziny obsługi klienta są od poniedziałku do soboty od 7:30 do 17:30 (GMT).

Skontaktuj sie z nami

Skontaktuj się od razu ze swoim menadżerem konta, aby uzyskać osobistą poradę.
We're available Monday through Friday, from 07:30 until 17:00.