Często Zadawane Pytania - Raptor Supplies Polska

Często Zadawane Pytania

P: Wysyłacie do Polski?

Odp .: Tak,wysyłamy do Polski z naszego magazynu w Wielkiej Brytanii

P: W jaki sposób moje zamówienie będzie wysyłane?

O: Zamówienia są wysyłane przez TNT Express lub Royal Mail Tracked

P: Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Odp.: Produkty w magazynie są wysyłane w ciągu 24-48 godzin, natomiast czas dostawy to 4-5 dni. Otrzymasz potwierdzenie wysyłki przez emaila z numerem przesyłki

P: Czy muszę opłacić cło/podatek?

Odp .: Bez obowiązku opłaty jako firma Raptor Supplies znajdująca się w Wielkiej Brytanii.Jeśli kupujesz jako firma z obowiązującym numerem VAT,transakcja będzie miała zerową stawkę VAT. Jeśli kupujesz jako osoba fizyczna/prywatna wtedy zostanie naliczona stawka VAT.

P: Czy mogę odebrać za pomocą własnego konta kurierskiego lub spedytora ?

Oczywiście możesz wysłać paczkę za pomocą własnego konta FedEx/DHL/UPS.Wystarczy, że podasz nam numer konta kurierskiego podczas składania zamówienia lub skontaktujesz się z nami, jeśli chcesz skorzystać z własnego spedytora.

P:Czy oferujecie fracht morski lub lotniczy?

Odp .:W przypadku ciężkich, nieporęcznych przedmiotów wysyłamy fracht lotniczy i morski do naszego magazynu w Wielkiej Brytanii najpierw. Następnie realizujemy dostawę do Ciebie w Polsce transportem drogowym. kontakt, aby uzyskać wycenę frachtu.

P: Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Odp .: Tak, możesz zwrócić zamówienie w ciągu 30 dni, o ile towary są fabrycznie nowe w oryginalnym opakowaniu.Koszty wysyłki zwrotnej do Wielkiej Brytanii będą po Twojej stronie.

P: Czy mogę poprosić o wycenę?

Odp .: Tak, zapewniamy wycenę na zapytanie ofertowe dla każdego produktu, który znajduje się na naszej stronie. Otrzymasz ofertę na e-maila.

P: Czy możecie pozyskać części przemysłowe niewymienione na stronie internetowej?

Odp .: Tak, możemy pozyskać dowolną część z ponad 2,000 XNUMX marek, które oferujemy. Wyślij nam e-mail z zapytaniem.

P: Czy muszę składać zamówienia na stronie internetowej?

O: Nie, możesz wysłać do nas e-mail ze swoim zamówieniem. Otrzymasz wtedy fakturę proforma do zapłaty. Masz również możliwość sfinalizowania zakupu online za pomocą karty kredytowej, Paypal lub P24.

P: Jakiej waluty mogę używać do płatności?

O: Przy zamówieniach online akceptujemy płatności w euro lub złotówkach. W przypadku zamówień offline przyjmujemy płatności tylko w euro lub złotówkach

P: Jak mogę zapłacić przelewem?

Odp .: Po prostu wybierz „PRZELEW BANKOWY” w zamówieniu.Otrzymasz nasze dane bankowe w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.Podaj numer zamówienia podczas płatności.

Kontakt

Skontaktuj się natychmiast ze swoim menedżerem konta, aby uzyskać osobistą poradę.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, od 07:30 do 17:00.