Często Zadawane Pytania Często Zadawane Pytania

P: Czy wysyłacie do Polski?

Odp .: Tak, wysyłamy do Polski z naszego magazynu w Wielkiej Brytanii

P: Jak zostanie wysłane moje zamówienie?

O: Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem TNT Express lub Royal Mail śledzone

P: Kiedy dotrze moje zamówienie?

Odp.: Produkty w magazynie są wysyłane w ciągu 24-48 godzin, a czas dostawy wynosi zwykle 4-5 dni. Otrzymasz potwierdzenie wysyłki e-mailem z numerem przesyłki

P: Czy muszę płacić cła / podatki?

Odp .: brak obowiązków do zapłaty jako Raptor Supplies jest firmą brytyjską. Jeśli kupujesz jako firma z ważnym numerem VAT, transakcja będzie miała zerową stawkę VAT. W przypadku zakupu jako osoba fizyczna zostanie naliczony podatek VAT

P: Czy mogę odebrać za pomocą własnego konta kurierskiego lub spedytora?

Odp .: Oczywiście, możesz wysłać przesyłkę, używając numeru konta FedEx / DHL / UPS. Po prostu podaj numer konta podczas składania zamówienia lub skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać z własnego spedytora.

P: Czy oferujecie fracht lotniczy lub morski?

Odp .: W przypadku ciężkich / nieporęcznych przedmiotów korzystamy z frachtu lotniczego i morskiego, który jako pierwszy wysyłany jest do naszego magazynu w Wielkiej Brytanii. Zakończ dostawę do Ciebie w Polsce za pośrednictwem transportu drogowego. Prosimy o kontakt w celu uzyskania wyceny frachtu

P: Czy mogę zwrócić zamówienie?

Odp .: Tak, możesz zwrócić zamówienie w ciągu 30 dni od dostawy, o ile towary są zupełnie nowe w oryginalnym opakowaniu. Koszty przesyłki zwrotnej do Wielkiej Brytanii byłyby na Twoim koncie

P: Czy mogę poprosić o wycenę?

Odp .: Tak, zapewniamy zapytanie ofertowe („Zapytanie ofertowe”) dla dowolnego produktu wymienionego na stronie internetowej. Ofertę otrzymasz e-mailem

P: Czy możesz pozyskać części przemysłowe niewymienione na stronie internetowej?

Odp .: Tak, możemy pozyskać dowolną część od dowolnej z ponad 2,000 marek amerykańskich, które oferujemy. Proszę wysłać e-mail z zapytaniem ofertowym

P: Czy muszę składać zamówienia na stronie internetowej?

O: Nie, możesz wysłać nam zamówienie e-mailem. Otrzymasz wtedy fakturę proforma do zapłaty. Masz również możliwość sfinalizowania zakupu online za pomocą karty kredytowej, Paypal lub P24

P: Jakiej waluty mogę używać do płatności?

O: Za zamówienia internetowe przyjmujemy płatności w EUR lub PLN. W przypadku zamówień offline przyjmujemy płatności wyłącznie w EUR lub PLN

P: Jak mogę zapłacić przelewem bankowym?

Odp .: Po prostu wybierz „PRZELEW BANKOWY” w zamówieniu. Otrzymasz nasze dane bankowe w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Przy płatności prosimy podać numer zamówienia.