MARATHON MOTORS Silniki ogólnego przeznaczenia Globetrotter, wydajność Premium NEMA, całkowicie zamknięte, z podstawą C
Silniki ogólnego przeznaczenia firmy Marathon Globetrotter przetwarzają prąd przemienny na moment obrotowy, aby napędzać obciążenia mechaniczne. Są przeznaczone do zastosowań w systemach HVAC, chłodniach kominowych, urządzeniach pakujących, przenośnikach, wytłaczarkach, pompach, obrabiarkach i reduktorach przekładni.
Styl | Model | Grupa RPM | Rama | Amperów przy pełnym obciążeniu | Zakres obrotów | Napięcie | HP | Długość mniejsza wału | Obroty znamionowe | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 145TTFR6040 | 1701-1800 | 145TC | 6/3 | 1701-1800 | 230/460 | 2 | 12.75 " | 1760 | 2728,46zł | |
B | 145TTFR6058 | 1701-1800 | 145TC | 4.6/2.3 | 1701-1800 | 230/460 | 1.5 | 12.25 " | 1755 | 2602,86zł | |
C | 143TTFR6032 | 1701-1800 | 143TC | 3.3/1.65 | 1701-1800 | 230/460 | 1 | 11.75 " | 1765 | 2518,82zł | |
D | 145TTFR6009 | 3001-3600 | 145TC | 5.6-5/2.5 | 3001-3600 | 208-230/460 | 2 | 12.25 " | 3500 | 3021,19zł |
Mechanizm pracy
- Silniki elektryczne przekształcają energię elektryczną w energię mechaniczną do generowania ruchu.
- Siła jest wytwarzana w silniku poprzez interakcję między prądem przemiennym (AC) lub stałym (DC) uzwojenia a polem magnetycznym.
Korzyści
- Silniki ogólnego przeznaczenia Marathon Globetrotter posiadają stopień ochrony IP55 dla ochrony przed wodą i kurzem.
- Te wydajne silniki IE3 zwiększają oszczędność energii, nawet przy prędkościach do 3600 obr./min.
- Posiadają żeliwną konstrukcję ramy zapewniającą sztywność konstrukcyjną.
- Łożyska kulkowe są mechanicznie zablokowane na końcu wału, aby zmniejszyć tarcie silnika.
- Jednostki te są skonfigurowane z podwójnymi otworami montażowymi w podstawie, aby zapewnić łatwą instalację.
- Te trójfazowe jednostki mają całkowicie zamkniętą obudowę chłodzoną wentylatorem, która umożliwia przepływ powietrza przez silnik i zapobiega przegrzaniu.
Normy i aprobaty
- CSA
- UL
- CE
- NIE MÓJ
Często Zadawane Pytania
Jaka jest różnica między silnikami TENV i TEFC?
Całkowicie zamknięte, niewentylowane silniki (TENV) są zaprojektowane bez otworów powietrznych i są idealne do zastosowań, w których wymagane jest częste odkażanie lub czyszczenie. Silniki TEFC (całkowicie zamknięte, chłodzone wentylatorem) są wyposażone w zewnętrzny wentylator, który zapewnia cyrkulację powietrza z zewnątrz do silnika.
Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?
- Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
- Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
- Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.
Jakie są klasy efektywności IE?
- IE1 - Standardowa wydajność
- IE2 - Wysoka wydajność
- IE3 — najwyższa wydajność
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Młotki z dzieloną główką z miękką powierzchnią
- Chłodnice z miękkimi bokami
- Zawory elektromagnetyczne pary i gorącej wody
- Filtry transmisyjne
- Ochrona przed łukiem elektrycznym
- Urządzenia i sprzęt dla branży spożywczej
- Mocowania i kontrola wibracji
- Miedź
- Jakość nawierzchni
- TAPCO Kotwa do betonu oderwania słupka drogowego
- INNOTEX Kaptur przeciwpożarowy
- RENEWABLE LUBRICANTS Olej wrzeciona
- DIXON Adaptery żeńskie
- AIRMASTER FAN Odśrodkowe wentylatory wyciągowe z napędem pasowym serii CBU
- ANVIL Kowadła łokciowe
- SPEARS VALVES PVC 100 PIP Fabrykowana złączka PIP x Trójniki IPS, Gniazdo x Gniazdo x Gniazdo
- DUTTON-LAINSON Kable wciągarki
- WEG Uszczelki
- JUSTRITE Bezpieczne pojemniki na odpady do HPLC