Marathon Motors Silniki ogólnego przeznaczenia Globetrotter, wydajność Premium NEMA, całkowicie zamknięte, z podstawą C | Raptor Supplies Polska

MARATHON MOTORS Silniki ogólnego przeznaczenia Globetrotter, wydajność Premium NEMA, całkowicie zamknięte, z podstawą C


Silniki ogólnego przeznaczenia firmy Marathon Globetrotter przetwarzają prąd przemienny na moment obrotowy, aby napędzać obciążenia mechaniczne. Są przeznaczone do zastosowań w systemach HVAC, chłodniach kominowych, urządzeniach pakujących, przenośnikach, wytłaczarkach, pompach, obrabiarkach i reduktorach przekładni.

FILTRY
Namiar: Piłka , Wymagany kondensator: Nie , Obowiązek: Ciągły , Grupa efektywności: NEMA Premium(R) , Materiał ramy: Stal walcowana , Hz: 50/60 , klasa izolacji: F , Wartość znamionowa falownika: Nie , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 stopni C , Zastosowanie silnika: Aplikacja ogólna , Konstrukcja silnika: 3-fazowy , Konstrukcja obudowy silnika: Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem , Pozycja montażowa silnika: Poziomy , Konstrukcja wału silnika: Z kluczem , Zabezpieczenie termiczne silnika: żaden , Mocowanie: Baza , Liczba prędkości: 1 , Faza: 3 , Obrót: CW / CCW , Czynnik serwisowy: 1.15 , średnica wału: 7 / 8 " , Długość wału: 2.125 " , Gwarancja: 1 Lata
StylModelGrupa RPMRamaAmperów przy pełnym obciążeniuZakres obrotówNapięcieHPDługość mniejsza wałuObroty znamionoweCena
A
145TTFR6040
1701-1800 145TC6/31701-1800 230/460212.75 "17602728,46zł
B
145TTFR6058
1701-1800 145TC4.6/2.31701-1800 230/4601.512.25 "17552602,86zł
C
143TTFR6032
1701-1800 143TC3.3/1.651701-1800 230/460111.75 "17652518,82zł
D
145TTFR6009
3001-3600 145TC5.6-5/2.53001-3600 208-230/460212.25 "35003021,19zł

Mechanizm pracy

  • Silniki elektryczne przekształcają energię elektryczną w energię mechaniczną do generowania ruchu.
  • Siła jest wytwarzana w silniku poprzez interakcję między prądem przemiennym (AC) lub stałym (DC) uzwojenia a polem magnetycznym.

Korzyści

  • Silniki ogólnego przeznaczenia Marathon Globetrotter posiadają stopień ochrony IP55 dla ochrony przed wodą i kurzem.
  • Te wydajne silniki IE3 zwiększają oszczędność energii, nawet przy prędkościach do 3600 obr./min.
  • Posiadają żeliwną konstrukcję ramy zapewniającą sztywność konstrukcyjną.
  • Łożyska kulkowe są mechanicznie zablokowane na końcu wału, aby zmniejszyć tarcie silnika.
  • Jednostki te są skonfigurowane z podwójnymi otworami montażowymi w podstawie, aby zapewnić łatwą instalację.
  • Te trójfazowe jednostki mają całkowicie zamkniętą obudowę chłodzoną wentylatorem, która umożliwia przepływ powietrza przez silnik i zapobiega przegrzaniu.

Normy i aprobaty

  • CSA
  • UL
  • CE
  • NIE MÓJ

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między silnikami TENV i TEFC?

Całkowicie zamknięte, niewentylowane silniki (TENV) są zaprojektowane bez otworów powietrznych i są idealne do zastosowań, w których wymagane jest częste odkażanie lub czyszczenie. Silniki TEFC (całkowicie zamknięte, chłodzone wentylatorem) są wyposażone w zewnętrzny wentylator, który zapewnia cyrkulację powietrza z zewnątrz do silnika.

Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?

  • Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
  • Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
  • Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.

Jakie są klasy efektywności IE?

  • IE1 - Standardowa wydajność
  • IE2 - Wysoka wydajność
  • IE3 — najwyższa wydajność

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?