Leeson B14 Kołnierzowe silniki prądu stałego IEC, całkowicie zabudowane | Raptor Supplies Polska

LEESON B14 Kołnierzowe silniki prądu stałego IEC, całkowicie zamknięte


Kołnierzowe silniki metryczne IEC DC Leeson B14 są idealne do napędzania urządzeń takich jak windy, przenośniki taśmowe, wciągniki i dźwigi. Silniki te są odpowiednie do zapewnienia wysokiego momentu rozruchowego. Leeson kroploszczelne silniki 50 Hz nadają się również do napędu sprzętu w miejscach o niskiej wentylacji.

FILTRY
Obowiązek: S1 , Załącznik: IP54 , Współczynnik kształtu: 1.05 , Smarowanie: Polyrex® EM , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 , Mocowanie: B14 , Opakowanie: M1307020.02 , Obrót: ROZPOZNAWANIE , Czynnik serwisowy: 1.0 , Napięcie: 180
StylModelMoment obrotowyAmperyMontażRodzaj NieruchomościRamaKlasa izolacjikWRPMCena
A
M1130141.00
54.1 OZ-IN1.2M1040885E56-956DF0.1830002731,58zł
B
M1130142.00
81.1 OZ-IN1.7M1040297G63-963DF0.2530002750,56zł
C
M1130143.00
112 OZ-IN2.4M1040295G63-963DF0.3730003047,40zł
D
M1130139.00
135 OZ-IN1.7M1040295G63-963DH0.2518003198,93zł

Korzyści

  • Posiadają zintegrowaną tablicę zaciskową do bezpiecznych i odpornych na temperaturę połączeń.
  • Posiadają łatwo dostępną szczotkę, która umożliwia służbę polową.
  • Posiadają ramy ze stali walcowanej, zapewniające wysoką wytrzymałość konstrukcyjną.
  • Mają one odlewane ciśnieniowo aluminiowe osłony końcowe ze stalowymi wkładkami łożyskowymi zapewniającymi trwałość.

Normy i aprobaty

  • UL
  • CSA
  • CE

Często Zadawane Pytania

Czy silniki metryczne IEC DC Leeson B14 z kołnierzem oferują odwracalne obroty?

Tak, te silniki obsługują odwracalne obroty. Użytkownik może przełączyć kierunek silnika, przełączając fazę.

Jak często smarujemy silniki metryczne IEC DC Leeson B14 z kołnierzem?

Silniki te mają trwale smarowane uszczelnione łożyska kulkowe. Nie wymagają smarowania nawet po dłuższym okresie użytkowania.

Jak zainstalować silniki metryczne IEC DC Leeson B14 z kołnierzem?

Te silniki prądu stałego mają konstrukcję wału z wpustem. Obciążenie jest podłączone do silnika za pomocą klucza. Klucz pasuje do wału silnika i szczeliny na przyłączu obciążenia.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?