Cechy:
- Złącze Lovejoy L190 składa się z trzech elementów; dwie jednostki z Piasty sprzęgające szczękowe L190 oraz pająk z tej samej serii.
- Lovejoy 68514412277 otwarty krzyżak jest przeznaczony do przenoszenia momentu obrotowego między dwoma wałami w aplikacjach sterowania ruchem lub zarządzania wibracjami.
- Ten krzyżak umożliwia umieszczenie wału napędowego i napędzanego w niewielkiej odległości.
- Ten pająk sprzęgający szczęki Lovejoy jest wykonany z brązu, aby zapewnić doskonałą odporność na ścieranie i ochronę przed brudem, olejem, piaskiem, tłuszczem i wilgocią.
Często Zadawane Pytania:
P. Dlaczego w sprzęgle używany jest pająk?
A. Pająk określa moment obrotowy sprzęgła. Wpływa również na reakcję sprzęgła na temperaturę, wibracje, niewspółosiowość, chemikalia i dużą prędkość.
P. Co to jest pająk w sprzęgle?
A. Sprzęgła kłowe Lovejoy składają się z trzech części, tj. wkładki elastomerowej zwanej pająkiem oraz dwóch metalowych piast po obu stronach. Te trzy oddzielne części są dociskane razem za pomocą szczęk z każdej piasty, z których obie są naprzemiennie dopasowane do płatów pająka, tworząc sprzęgło krzyżowe Lovejoy.
P. Jakie jest znaczenie kolorów pająków Lovejoy?
A.
- Czarny - 80 Shore A twardość zapewniająca doskonałe właściwości tłumiące.
- Żółty - 92 Shore A Twardość idealna do zastosowań hydraulicznych.
- Czerwony - 95 / 98 Shore A Twardość odpowiednia do zastosowań z dużym momentem obrotowym.
- Zielony — twardość 64 Shore D dla wilgotnych środowisk.
- Niebieski — 92 i 95 twardości w skali Shore'a A pod kątem odporności chemicznej i wysokiego momentu obrotowego.
- Jasnobrązowy/brązowy — twardość 55 Shore D dla odporności chemicznej.
P. Jaka jest różnica między pająkami Lovejoy o otwartym środku i pełnym środku?
A. Otwarta konstrukcja środkowa jest odpowiednia do sytuacji bliskiej BE (odległość między końcami wału napędzanego i napędzającego), gdzie jednostki muszą być ustawione jak najbliżej. Jednak ten projekt nie ma podparcia o pełnej średnicy, ponieważ nogi pająka są połączone tylko cienkim segmentem materiału. Ma ograniczenia prędkości do 1750 obr./min dla NBR i 3600 obr./min dla uretanu / hytrelu. Z drugiej strony konstrukcja z pełnym środkiem nadaje się do ogólnych zastosowań związanych z przenoszeniem mocy, w których wymiar BE pozostanie dość stały i jest w stanie zapewnić odpowiednią szczelinę.