Pająki Lovejoy typu L, otwarte centrum | Raptor Supplies Polska

Pająki LOVEJOY typu L, otwarte w środku


Pająki sprzęgające Lovejoy typu L są używane z Piasty typu L bez rowków wpustowych, aby zapobiec niewspółosiowości wałów i równoległości. Konstrukcja z otwartym środkiem została zaprojektowana do zastosowań, w których odległość między końcami wałów (BSE) jest bardzo mała i nie ma miejsca na sekcję środkową. Zapewniają personel...Połączenie wału z wałem ndard do zastosowań w trudnych warunkach, zapewniając moment obrotowy do 12500 cala-funt, w temperaturach od -60 do 450 stopni Fahrenheita. Raptor Supplies oferuje również Pająki z litego środka typu L z piastami wpustowymi do szybkich aplikacji.czytaj więcej

FILTRY
Typ sprzęgu: Szczęka , Typ pająka: L , Styl: Otwarte , Typ: Wkładka elastomerowa
StylModelRozmiar złączaMateriałRozmiar otworuKolorNominalny moment obrotowyNormalny zakres temperaturCena
A
68514410198
L050-0.625 "-50 cali-funtów-40° do 450° F94,02zł
B
68514425308
L070hytrel0.75 "Opalenizna114 cali-funtów-60° do 250° F112,01zł
C
68514410411
L070Uretan0.75 "Niebieski65 cali-funtów-30° do 160° F47,28zł
A
68514410409
L070-0.75 "-114 cali-funtów-40° do 450° F177,96zł
D
68514410393
L070Guma SOX (NBR)0.75 "Czarny43.2 cali-funtów-40° do 212° F98,16zł
E
68514410620
L075, AL075Guma SOX (NBR)0.875 "Czarny90 cali-funtów-40° do 212° F41,46zł
C
68514410626
L075, AL075Uretan0.875 "Niebieski135 cali-funtów-30° do 160° F58,02zł
B
68514425309
L075, AL075hytrel0.875 "Opalenizna227 cali-funtów-60° do 250° F154,55zł
A
68514410624
L075, AL075-0.875 "-227 cali-funtów-40° do 450° F180,42zł
A
68514411073
L090, L095, AL090, AL095---401 cale-funty do 561 cali-funtów.-40° do 450° F207,66zł
B
68514425310
L090, L095, AL090, AL095hytrel-Opalenizna401 cale-funty do 561 cali-funtów.-60° do 250° F197,10zł
C
68514411075
L090, L095, AL090, AL095Uretan-Niebieski216 cale-funty do 291 cali-funtów.-30° do 160° F82,86zł
E
68514410968
L090, L095, AL090, AL095Guma SOX (NBR)-Czarny144 cale-funty do 194 cali-funtów.-40° do 212° F52,56zł
B
68514411486
L099, L100, AL099, AL100hytrel-Opalenizna792 cale-funty do 1134 cali-funtów.-60° do 250° F368,88zł
A
68514411497
L099, L100, AL099, AL100---792 cale-funty do 1134 cali-funtów.-40° do 450° F286,44zł
C
68514411499
L099, L100, AL099, AL100Uretan-Niebieski477 cale-funty do 626 cali-funtów.-30° do 160° F223,86zł
E
68514411492
L099, L100, AL099, AL100Guma SOX (NBR)-Czarny318 cale-funty do 417 cali-funtów.-40° do 212° F110,58zł
C
68514411729
L110, AL110Uretan1.625 "Niebieski1188 cali-funtów-30° do 160° F400,86zł
B
68514438097
L110, AL110hytrel1.625 "Opalenizna2268 cali-funtów-60° do 250° F516,85zł
A
68514411727
L110, AL110-1.625 "-2268 cali-funtów-40° do 450° F356,34zł
E
68514411711
L110, AL110Guma SOX (NBR)1.625 "Czarny792 cali-funtów-40° do 212° F128,64zł
Zapytanie ofertowe
A
68514412004
L150-1.875 "-3706 cali-funtów-40° do 450° F1077,00zł
F
68514438098
L150hytrel1.875 "Opalenizna3708 cali-funtów-60° do 250° F615,44zł
C
68514412006
L150Uretan1.875 "Niebieski1860 cali-funtów-30° do 160° F474,30zł
E
68514437880
L150Guma SOX (NBR)1.875 "Czarny1240 cali-funtów-40° do 212° F222,55zł
E
68514437881
L190Guma SOX (NBR)2.125 "Czarny1728 cali-funtów-40° do 212° F265,09zł
A
68514412277
L190-2.125 "-4680 cali-funtów-40° do 450° F1581,60zł
C
68514412280
L190Uretan2.125 "Niebieski2592 cali-funtów-30° do 160° F509,76zł
G
68514438099
L190hytrel2.125 "Opalenizna4680 cali-funtów-60° do 250° F720,90zł
C
68514412417
L225Uretan2.625 "Niebieski3510 cali-funtów-30° do 160° F680,40zł
B
68514412400
L225hytrel2.625 "Opalenizna6228 cali-funtów-60° do 250° F741,60zł
H
68514434517
L225-2.625 "-6228 cali-funtów-40° do 450° F2395,62zł
E
68514412406
L225Guma SOX (NBR)2.625 "Czarny2340 cali-funtów-40° do 212° F259,14zł
I
68514412612
L276Guma SOX (NBR)2.875 "Czarny4716 cali-funtów-40° do 212° F411,54zł
H
68514425767
L276-2.875 "-12500 cali-funtów-40° do 450° F5952,68zł

Korzyści

    • Znaczenie materiału:
      1. Butadien nitrylowy (Buna N) lub SOX NBR: Jest to bardzo elastyczny materiał zapewniający odporność na olej. Charakteryzuje się sprężystością i elastycznością podobną do gumy, dzięki czemu jest w stanie tolerować temperatury w zakresie od -40 do 212 stopni Fahrenheita. Pająki wykonane z tej gumy nadają się do obciążeń cyklicznych, ponieważ oferują twardość 80 A w skali Shore'a, wysoką zdolność tłumienia i odporność chemiczną.
      2. Uretan: ma większy moment obrotowy niż Buna N (około 1.5 raza) i może wytrzymać temperatury od -30 do 160 stopni Fahrenheita. Nie jest jednak zalecany do zastosowań cyklicznych lub start-stop.
      3. Hytrel: Nadaje się do zastosowań o wysokim momencie obrotowym i wysokich temperaturach (od -60 do 250 stopni Fahrenheita). Może pomieścić niewspółosiowość kątową 0.5 stopnia i niewspółosiowość równoległą 0.015 cala.
      4. Brąz: Pająki o sztywnej, porowatej konstrukcji metalowej impregnowanej olejem są przeznaczone wyłącznie do zastosowań przy niskich prędkościach w temperaturach od -40 do 450 stopni Fahrenheita.
    • Ograniczenia prędkości: Pająki Lovejoy typu L zapewniają ograniczenie maksymalnej prędkości do 1750 obr./min dla NBR i 3600 obr./min dla uretanu / hytrelu.

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między projektami pająków Lovejoy z otwartym środkiem a pełnym środkiem?

Otwarta konstrukcja pająków Lovejoy jest odpowiednia w bliskich sytuacjach BE, gdzie jednostki muszą być ustawione tak blisko siebie, jak to możliwe. Jednak ten projekt nie ma podparcia o pełnej średnicy, ponieważ nogi pająka są połączone tylko cienkim segmentem materiału. Ma ograniczenia prędkości do 1750 obr./min dla NBR i 3600 obr./min dla uretanu / hytrelu.
Solidna konstrukcja środkowa pająków Lovejoy nadaje się do ogólnych zastosowań związanych z przenoszeniem mocy, w których wymiar BE pozostanie dość stały i będzie w stanie zapewnić odpowiednią szczelinę.

Jak montuje się łącznik pająka?

  • Przed zamontowaniem piast na wale nasunąć na wał kołnierz ustalający.
  • Włóż klucz do rowka. Upewnij się, że klucz ściśle przylega do rowka, z minimalnym ruchem na boki.
  • Nasuń piastę na wał (na wpust) i wyrównaj czoło piasty z końcem wału.
  • Dokręcić śruby ustalające za pomocą skalibrowanego klucza dynamometrycznego.
  • Sprawdź wyrównanie za pomocą metody prostej krawędzi lub czujnika zegarowego, wykonując pomiary w czterech miejscach, oddalonych od siebie o 90 stopni.
  • Owiń pająka wokół piast i włóż nogę pająka w każdą przestrzeń między szczękami sprzęgającymi.
  • Dopasuj szpilki z boku kołnierza do rowków w pająku.
  • Ponownie sprawdź śruby dociskowe pod kątem dokręcenia i ponownie sprawdź wyrównanie osiowe i kątowe pod kątem dokładności.
  • Usuń wszelkie materiały i narzędzia z dala od sprzęgła i wału. Zainstalować odpowiednią osłonę sprzęgła zgodnie z wymogami OSHA.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?