Dystrybutor nakrętek do kół Dorman (48 artykułów) | Raptor Supplies Polska

DORMAN

Dorman od 1918 roku zajmuje się produkcją części zamiennych i podzespołów dla przemysłu motoryzacyjnego. Jej zaawansowane technologicznie i innowacyjne produkty zaspokajają różne potrzeby personelu, skracając czas pracy techników i zapobiegając przestojom pojazdów. Czytaj więcej

FILTRY

Zapięcia

610-360 610-414 610-404 610-367

Zapięcia FILTRY

Śruby do kół

Śruba do koła, cynk, rozmiar gwintu M12-1.5, długość 42 mm, 25 szt.
Artykuł: AF2EPV
Model: 610-360
232,99zł /jednostka
Dodaj do koszyka
Śruba do koła, cynk, rozmiar gwintu M12-1.5, długość 45 mm, 25 szt.
Artykuł: AF2EPX
Model: 610-414
325,91zł /jednostka
Dodaj do koszyka
Śruba do koła, cynk, rozmiar gwintu M12-1.25, długość 46 mm, 25 szt.
Artykuł: AF2EPQ
Model: 610-404
Zapytanie ofertowe
Śruba koła, cynk, sześciokąt, rozmiar gwintu M12-1.5, długość 29.5 mm, 15 szt.
Artykuł: AF2EQA
Model: 610-367
Zapytanie ofertowe

O Dormanie

Obszerny katalog firmy obejmuje takie elementy, jak wały napędowe / kierownicze, regulatory i silniki szyb, kolektory dolotowe, siłowniki zamków drzwi, klamki, zespół wycieraczek, oświetlenie, czujniki i kamery, podwozie, osie, osprzęt do chromowanych kół, piloty bezkluczykowe, filtry i systemy oświetlenia . Dormana 611-138 nakrętka koła ma jednoczęściową konstrukcję, która zapobiega wypaczaniu się z powodu wielokrotnego użycia, zapobiegając w ten sposób przedwczesnemu uszkodzeniu, które jest powszechnie spotykane w przypadku nakrętek dwuczęściowych. Eliminuje użycie forniru (znajdującego się w istniejącej konstrukcji nakrętki OEM), zmniejszając ryzyko zawilgocenia i rdzy, powodując wybrzuszenie lub deformację. Jego gwint wewnętrzny bezpiecznie łączy się z zewnętrznym gwintem zewnętrznym śrub lub wkrętów. Posiada również kopulastą głowicę, która otacza gwint zewnętrzny, aby zapobiec uszkodzeniu przez pobliskie przedmioty. Wykonany jest z litej stali węglowej z chromowanym wykończeniem, aby poprawić trwałość i zapewnić odporność na korozję.

Rzeczy do rozważenia

Alternatywne odsyłacze

Wysyłka

Te produkty Dorman wahają się od małych do dużych rozmiarów. Mogą wymagać starannego zapakowania, ponieważ niektóre elementy mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu. W związku z tym te produkty Dorman są dostarczane przesyłką kurierską i frachtem lotniczym w celu zminimalizowania przestojów.

Główne nazwy handlowe

Przewaga konkurencyjna Dormana

Kolektory dolotowe OE FIX

Opatentowany kolektor dolotowy OE FIX został przeprojektowany z kołkiem ustalającym w celu ochrony wewnętrznego zaworu PCV przed uszkodzeniem lub awarią. Służy jako zamiennik oryginalnego kolektora dolotowego, który często zawodzi, gdy zawór PCV zostaje przesunięty, powodując nadmierne zużycie oleju. Zestaw kolektora zawiera nową uszczelkę korpusu przepustnicy, uszczelki portów, O-ringi wtryskiwaczy paliwa, O-ringi czujnika MAP i śruby do kompletnej instalacji. Kolektor dolotowy jest wykonany z wytrzymałego polimeru nylonowego, który jest odporny na wypaczanie i pękanie. Wybrane modele są wyposażone w wały zaworów klapowych wykonane z grubszego materiału, oferującego lepszą wytrzymałość i dodatkowe łożyska redukujące punkty naprężeń.

Często Zadawane Pytania

Co robi kolektor dolotowy?

Kolektor dolotowy ma szereg rurek, które równomiernie rozprowadzają powietrze wpływające do silnika do wszystkich cylindrów. To urządzenie chłodzi cylindry podczas pracy, aby zapobiec przegrzaniu silnika.

Jaka jest funkcja czujnika MAP?

Czujniki MAP (ciśnienia w kolektorze) służą do diagnostyki, pomiaru pracy przepustnicy lub turbosprężarki oraz wykrywania nieszczelności w układzie kolektora. Następnie przesyłają te informacje do elektronicznej jednostki sterującej silnika. Dane te są wykorzystywane do obliczenia gęstości powietrza i określenia masowego natężenia przepływu powietrza oraz wymaganej dawki paliwa dla doskonałego spalania.

Jak działa zawór PCV?

Zawór PCV (dodatnia wentylacja skrzyni korbowej) zasysa resztki powietrza i paliwa ze skrzyni korbowej pojazdu i kieruje je z powrotem do silnika przez kolektor dolotowy, gdzie są one całkowicie spalane w komorach spalania, zamiast pozwalać im na ucieczkę do atmosfery. Ważne jest, aby co jakiś czas wymieniać membranę PCV, ponieważ zatkana jednostka może zwiększyć zużycie oleju i wpłynąć na działanie zaworu.