Destaco 215208-M wrzeciono neoprenowe z płaską końcówką lub zespół wrzeciona z zaciskiem kolanowym pomaga zapewnić optymalną funkcjonalność i wydajność podczas operacji spawania, wiercenia i frezowania w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym oraz spożywczym i opakowaniowym. Ten zacisk to pręt gwintowany z gumowym korkiem, który jest przeznaczony do mocowania materiałów do powierzchni roboczych. Gdy gumowy ogranicznik zaczyna się zużywać, trzpień ten eliminuje ryzyko zniekształcenia i działa jako jednostka zamienna docisków szybkomocujących, przedłużając ich żywotność i chroniąc je przed uszkodzeniami spowodowanymi ścieraniem / skręcaniem / zginaniem. Można go dostosować do materiałów o różnej grubości i można go zamontować na kompatybilnych dociskach kolanowych, w tym dociskach ręcznych, mechanicznych i hydraulicznych. Wrzeciono Destaco 215208-M ma neoprenową konstrukcję, która wykazuje stabilność chemiczną, zachowując elastyczność w temperaturach od -22 stopni do 212 stopni Fahrenheita, a także zapewniając maksymalną siłę zacisku. Jest skonfigurowany z neoprenową końcówką, aby zapobiec uszkodzeniu i jest dostarczany z przeciwnakrętkami do bezpiecznego mocowania, umożliwiając regulację między odległością mocowania. Ma właściwości olejoodporne i nie zawiera silikonu, co zapewnia wyjątkową trwałość i twardość do 85 Shore A.
Zastosowania:
Wrzeciono neoprenowe Destaco 215208-M z płaską końcówką oferuje szeroką gamę funkcji, dzięki czemu można je dostosować do zastosowań takich jak spawanie, wiercenie i frezowanie w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym oraz spożywczym i opakowaniowym.
Cechy:
- Wrzeciono z płaską końcówką Destaco 215208-M ma czerwoną neoprenową konstrukcję zapewniającą trwałość.
- Oferuje twardość do 85 Shore A.
- Wrzeciono z płaską końcówką ma neoprenową końcówkę, która zapobiega powstawaniu uszkodzeń.
- Jest dostarczany z przeciwnakrętkami, aby umożliwić regulację odległości mocowania.
- To wrzeciono jest w stanie tolerować temperatury w zakresie od -20 do 100 stopni Celsjusza.
- Ma właściwości olejoodporne i nie zawiera silikonu, co zapewnia wyjątkową trwałość.
- Wrzeciono z płaską końcówką Destaco 215208-M jest skonfigurowane z gwintami metrycznymi, aby zapewnić duży obszar naprężeń w przekroju śrub i zagwarantować odporność na wibracje.
- Gwintowany korpus tego akcesorium o rozmiarze M6 umożliwia łatwą instalację.
Kompatybilne akcesoria:
- Destaco 215219, 215219-M, 225219, 225219-M, 235219 i 235219-M: Te nasadki Destaco są używane z wewnętrznie gwintowanym trzpieniem neoprenowym z płaską końcówką. Charakteryzują się poliuretanową konstrukcją zapewniającą wysoką wytrzymałość na rozciąganie i rozdarcie oraz odporność na temperatury do 95 stopni Celsjusza.
- Destaco 215119, 225119, 235119, 424107 i 235110: Te nakładki neoprenowe Destaco zostały zaprojektowane tak, aby pasowały do neoprenowych trzpieni marki i wytrzymują obciążenia w temperaturach od -40 do 105 stopni Celsjusza.
Normy i aprobaty:
- Wrzeciono z płaską końcówką Destaco 215208-M posiada certyfikaty ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015.
Instalacja:
- Wrzeciono z płaską końcówką Destaco 215208-M ma gwintowany korpus do łatwego i bezpiecznego montażu.
Często Zadawane Pytania:
P. Czy Destaco dostarcza wodoodporne czujniki zaciskowe?
O. Tak, Destaco dostarcza również czujniki indukcyjne zaprojektowane zgodnie ze standardami IP65 w celu ochrony przed silnymi strumieniami hydraulicznymi, pyłem i ulewnym deszczem.
P. Jaki smar jest idealny do opasek Destaco do ich odbudowy?
A. W przypadku zacisków mechanicznych Destaco należy stosować smar do sprzęgieł, taki jak Mobil XTC, natomiast smar Magnalube G doskonale nadaje się do uszczelnień cylindrów pneumatycznych.
P. Jakie znaczenie ma czerwony kolor uchwytu obejm Destaco?
A. Uchwyty w kolorze czerwonym ostrzegają operatora o lokalizacji uchwytu operacyjnego io tym, kiedy powinien go chwycić.
P. Co oznacza siła docisku?
A. Siła zacisku to wielkość siły faktycznie przyłożonej do przedmiotu obrabianego poprzez zamknięcie i zablokowanie zacisku. Zwykle jest mniejsza niż podana zdolność trzymania. Rzeczywista siła zacisku zależy od różnych czynników, takich jak średnica cylindra, powierzchnia cylindra, pozycja wrzeciona (długość ramienia zaciskowego) i dostępne ciśnienie powietrza. W większości przypadków siła zacisku jest około 2 do 3 razy większa od siły wywieranej przez cylinder pneumatyczny.
P. Co oznacza zdolność trzymania zacisku?
A. Zdolność trzymania lub siła trzymania reprezentuje zdolność zacisku do przytrzymywania sprzętu mechanicznego lub blachy podczas montażu części samochodowych lub podczas procesów produkcyjnych.