Destaco 201208-M zespół wrzeciona neoprenowego z płaską końcówką ma gwintowany pręt z gumowym korkiem do mocowania materiałów do powierzchni roboczych. Kiedy gumowy ogranicznik zaczyna się zużywać, trzpień ten eliminuje ryzyko zarysowania i działa jako jednostka zamienna docisków szybkomocujących chroniąc je przed uszkodzeniami spowodowanymi ścieraniem / skręcaniem / zginaniem. Zapewnia również optymalną funkcjonalność i wydajność podczas operacji spawania, wiercenia i frezowania w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym oraz spożywczym i opakowaniowym. To wrzeciono można dostosować do materiałów o różnej grubości i można je zamontować na kompatybilnych dociskach kolanowych, w tym dociskach ręcznych, mechanicznych i hydraulicznych. Charakteryzuje się neoprenową konstrukcją, która wykazuje stabilność chemiczną poprzez zachowanie elastyczności w temperaturach od -20 do 100 stopni Celsjusza, a także zapewnia maksymalną siłę zacisku. Końcówka wykonana z neoprenu zapobiega uszkodzeniom i jest dostarczana z przeciwnakrętkami, aby umożliwić regulację odległości mocowania. Ma właściwości olejoodporne i nie zawiera silikonu, co zapewnia wyjątkową trwałość i zapewnia twardość do 85 Shore A.
Oferujemy również wrzeciona w konstrukcji ze stali nierdzewnej zapewniającej odporność na korozję. Jeśli chcesz je zamówić, po prostu poproś o wycenę tego samego dnia Raptor Supplies.
Zastosowania:
Wrzeciono neoprenowe Destaco 201208-M z płaską końcówką oferuje szeroką gamę funkcji, dzięki czemu idealnie nadaje się do spawania, wiercenia i frezowania w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym oraz spożywczym i opakowaniowym.
Cechy:
- Wrzeciono neoprenowe Destaco 201208-M z płaską końcówką ma czerwony korek i neoprenową konstrukcję zapewniającą trwałość.
- Oferuje twardość Rockwella do 85 Shore A.
- To wrzeciono jest w stanie tolerować temperatury w zakresie od -20 do 100 stopni Celsjusza.
- Gwarantuje odporność na olej i brak silikonu, zapewniając wyjątkową żywotność.
- Końcówka wykonana z neoprenu zapobiega powstawaniu uszkodzeń.
- Wrzeciono jest dostarczane z przeciwnakrętkami, aby umożliwić regulację odległości mocowania.
- Gwintowany korpus wrzeciona umożliwia łatwą instalację.
- Wrzeciono neoprenowe Destaco 201208-M z płaską końcówką jest wyposażone w gwinty metryczne, które zapewniają duży obszar naprężeń w przekroju śrub i gwarantują odporność na wibracje.
Kompatybilne akcesoria:
- Wrzeciono neoprenowe Destaco 201208-M z płaską końcówką działa jako zespół zamienny do zacisków szybkomocujących serii 201 marki, do wysokowydajnych rozwiązań w zakresie mocowania, automatyzacji i ograniczania.
Normy i aprobaty:
Instalacja:
- Wrzeciono neoprenowe Destaco 201208-M z płaską końcówką ma gwintowany korpus do łatwego i bezpiecznego montażu.
Często Zadawane Pytania:
P. Czy dostępne są inne warianty wrzecion? Raptor Supplies?
A. Tak, Raptor Supplies oferuje również Destaco obrotowe wrzeciona stopki, okrągłe wrzeciona spajane i wrzeciona z łbem sześciokątnym.
P. Czy Destaco oferuje wrzeciona w konstrukcji ze stali nierdzewnej?
O. Tak, te wrzeciona Destaco są również dostępne w wersjach ze stali nierdzewnej, aby zapewnić działanie bez korozji i dłuższą żywotność. Poproś o wycenę tych wrzecion Raptor Supplies.
P. Które wrzeciono jest lepsze - neopren czy stal nierdzewna?
A. Oba typy wrzecion mają unikalne cechy. Wrzeciona neoprenowe mają neoprenowe końcówki, które zapobiegają uszkodzeniom podczas biwakowania i wykazują stabilność chemiczną, zachowując elastyczność w szerokim zakresie temperatur. Z drugiej strony wrzeciona ze stali nierdzewnej zapewniają długą żywotność dzięki właściwościom antykorozyjnym i zapewniają wysoką wytrzymałość na rozciąganie w ekstremalnie wysokich i niskich temperaturach.
P. Co oznacza siła docisku?
A. Siła zacisku to całkowita siła przyłożona do przedmiotu obrabianego podczas zamykania lub blokowania zacisku podczas procesu produkcyjnego. Zwykle jest mniejsza niż podana zdolność trzymania. Jednak rzeczywista siła zacisku zależy od wielu czynników, takich jak położenie wrzeciona, powierzchnia cylindra, otwór cylindra, długość ramienia zaciskowego i dostępne ciśnienie powietrza. W większości przypadków siła zacisku jest około 2 do 3 razy większa od siły wywieranej przez cylinder pneumatyczny.