Bezlakierowy silnik Baldor CESWDM3558T jest używany w przetwórstwie spożywczym i aplikacjach, w których silniki są często narażone na działanie niektórych chemikaliów, wilgoci, zmywania i wilgoci. Silnik oferuje solidność i elastyczność, aby zmaksymalizować czas pracy bez przestojów i obniżyć ogólne koszty eksploatacji.
Cechy:
- Silnik Baldor CESWDM3558T posiada obudowę TEFC (totalally closed fan-cooled) z zewnętrznym wentylatorem zamontowanym na wale, aby chronić silnik przed przegrzaniem.
- Ten niezawierający lakieru silnik zapewnia ciągłą pracę, przenosząc maksymalne stałe obciążenie bez przekraczania podanej temperatury.
- Posiada sztywną konstrukcję C-Face do bezpiecznego montażu na płaskich powierzchniach.
- Ten silnik oferuje odwracalny obrót wału, aby dostosować się do szeregu zastosowań.
Normy i aprobaty:
Często Zadawane Pytania:
P. Do czego odnosi się konstrukcja C-face w silnikach Baldor?
A. Konstrukcja C-face ma płaską powierzchnię obrobioną z jednej strony w celu bezpośredniego połączenia z wyposażeniem.
P. Jaki smar jest idealny do łożysk silnika?
A. Smar Polyrex EM jest idealny do łożysk silników. Radzi sobie z wysokimi temperaturami (do 300 stopni F) w ograniczonych warunkach.
P. Jaka jest różnica między silnikami 1-fazowymi i 3-fazowymi?
A. W silniku 1-fazowym prąd przepływa przez jeden przewodnik. Z drugiej strony połączenie 3-fazowe składa się z trzech oddzielnych przewodów do przesyłania energii elektrycznej.