Marathon Motors Silniki ogólnego przeznaczenia, trójfazowe, kroploszczelne, bezstopniowe z twarzą C | Raptor Supplies Polska

MARATHON MOTORS Silniki ogólnego przeznaczenia, trójfazowe, kroploszczelne, bezstopniowe z twarzą C


Silniki ogólnego przeznaczenia firmy Marathon przetwarzają prąd przemienny na moment obrotowy, aby napędzać obciążenia mechaniczne. Ten moment obrotowy jest miarą siły skręcającej lub obrotowej.

FILTRY
Namiar: Piłka , Obowiązek: Ciągły , Rama: 56C , Materiał ramy: Stal walcowana , Hz: 60 , klasa izolacji: B , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 stopni C , Zastosowanie silnika: Aplikacja ogólna , Konstrukcja silnika: 3-fazowy , Konstrukcja obudowy silnika: Otwórz Dripproof , Konstrukcja wału silnika: Z kluczem , Zabezpieczenie termiczne silnika: żaden , Mocowanie: Twarz , obroty z tabliczki znamionowej: 3450 , Liczba prędkości: 1 , Faza: 3 , Obrót: CW / CCW , Grupa RPM: 3001-3600 , Zakres obrotów: 3001-3600 , średnica wału: 5 / 8 " , Długość wału: 1.875 " , Napięcie: 208-230/460 , Gwarancja: 1 Lata
StylModelAmperów przy pełnym obciążeniuHPDługość mniejsza wałuNominalna wydajnośćDługość całkowitaCzynnik serwisowyCena
A
5K35FN55
1.5-1.8/0.91/38"61.0%9.88 "1.751589,23zł
B
5K37MN37
2.6-2.6/1.33/48.875 "74.0%10.75 "1.501937,25zł
C
5K38PN47
3.3-3.2/1.619.437 "74.0%11 5 / 16 "1.401915,65zł

Mechanizm pracy

  • Silniki elektryczne przekształcają energię elektryczną w energię mechaniczną do generowania ruchu.
  • Siła jest wytwarzana w silniku poprzez interakcję między prądem przemiennym (AC) lub stałym (DC) uzwojenia a polem magnetycznym.

Korzyści

  • Silniki ogólnego przeznaczenia firmy Marathon pracują w trzech fazach, co zapewnia stałą moc i zapewnia płynną pracę bez wibracji przy prędkościach do 3 obr./min.
  • Mogą być instalowane pod dowolnym kątem dla wygody użytkownika.
  • Jednostki te mają konstrukcję stalową lub stalową walcowaną z wałem z wpustem o obrotach zgodnych z ruchem wskazówek zegara/przeciwnych do ruchu wskazówek zegara.
  • Otwarte, kroploszczelne obudowy umożliwiają przepływ powietrza przez silnik i zapobiegają przegrzaniu.
  • Posiadają indukcję klatki wiewiórki dla stałej prędkości.
  • Łożyska kulkowe są mechanicznie zablokowane na końcu wału, aby zmniejszyć tarcie silnika.
  • Modele te są dostępne w wersjach z ramą Z, H i C.

Normy i aprobaty

  • CSA
  • UL
  • NIE MÓJ

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?

  • Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
  • Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
  • Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.

Jaki jest cel wału z kluczem?

Klucz do wału to kawałek metalu, który łączy obracający się element maszyny z wałem. Umożliwia przenoszenie momentu obrotowego i zapobiega względnemu obrotowi między dwiema częściami.

Na co wskazuje konstrukcja ramy Z, H i C?

  • Z: Rama posiada niestandardowy wał.
  • H: Rama posiada zestaw otworów montażowych o średnicy 3 i 5 cali.
  • C: Silnik może być montowany na czole.
  • Te oznaczenia literowe i standardy ramowe są zdefiniowane przez NEMA

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?