Silniki wentylatorów do chłodni kominowej Leeson, trójfazowe, jednobiegowe TEAO, sztywna podstawa | Raptor Supplies Polska

Silniki wentylatorów do wieży chłodniczej LEESON, trójfazowe, jednobiegowe TEAO, sztywna podstawa


Silniki wentylatorów do chłodni kominowych Leeson są idealne do wież chłodniczych, wentylatorów i dmuchaw oraz innych trudnych warunków. Silniki te oferują konstrukcję żeliwną zapewniającą sztywność konstrukcji i mniejsze wibracje.

FILTRY
Design: B , Załącznik: Herbata , Hz: 60 , klasa izolacji: F , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 , Mocowanie: Sztywny , Faza: 3 , Obrót: REV , obr./min: 1800 , Czynnik serwisowy: 1.15 , średnica wału: 1.125 "
StylModelpower FactorObowiązekRamaRodzaj NieruchomościNapięcieAmperów przy pełnym obciążeniuHPkWCena
A
824528.00
80PRZELOT182TTLE?230 / 4608 / 432.247330,91zł
B
824537.00
82CIĄGŁY AOM326TVTTS230 / 460122 / 61503731066,36zł
C
824529.00
83.5PRZELOT184TTLE?230 / 46012.4 / 6.253.77813,64zł
D
824542.00
86Ciągły445TVTTS460172150112102747,27zł

Korzyści

  • Są one wyposażone w technologię uziemienia wału Inpro / uszczelnienia, która chroni łożyska silnika przed szkodliwym prądem elektrycznym, zwiększa niezawodność sprzętu i minimalizuje nieplanowane przestoje.
  • Silniki te oferują sztywne mocowanie podstawy dla maksymalnej stabilności i redukcji wibracji.
  • Są one wyposażone w obudowy TEAO (całkowicie zamknięte powietrze nad) instalowane w strumieniu powietrza, gdzie ruch powietrza generowany przez wentylator przechodzi nad silnikiem, aby go schłodzić.
  • Ich trójfazowa konstrukcja zapewnia stałą prędkość 1800 obr./min przy różnych mocach znamionowych od 3 do 150 KM.
  • Obejmują mosiężne dreny T na obu końcach silnika, aby wyeliminować mieszaniny wody i smarów do sprężarek z układów chłodzenia.

Często Zadawane Pytania

Co to są pierścienie uziemiające wał?

Pierścienie uziemiające wał zapewniają alternatywną ścieżkę do uziemienia wału, tj. od wału przez pierścień do obudowy silnika (masa), chroniąc w ten sposób łożyska przed uszkodzeniem.

Jaki jest cel farby epoksydowej?

Konstrukcja uzwojenia silnika jest w całości pokryta żywicą epoksydową (rodzaj żywicy izolacyjnej), która chroni przed rdzą/korozją w ciężkich warunkach atmosferycznych niż standardowe uzwojenia lakierowane.

Jakie jest zastosowanie łożysk w silniku?

Łożyska to punkt połączenia pomiędzy wirującymi (wirnik) i nieruchomymi (stojan) elementami silnika, które wykazują niskie straty tarcia. Nadają się do szybkiej pracy i są kompatybilne z szerokim zakresem temperatur.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?