Silniki czołowe LEESON C, jednofazowe, kroploszczelne, czoło C z podstawą
Silniki czołowe Leeson C nadają się do bezpośredniego sprzężenia z urządzeniami do zastosowań w systemach HVAC, produkcji i liniach produkcyjnych. Leeson oferuje również całkowicie zamknięte Silniki C twarzy które są odpowiednie do zastosowań, w których występuje wysoka wilgotność.
Styl | Model | Ochrona termiczna silnika | Montaż | Rama | power Factor | ochrona | RPM | Wał Dia. | Rodzaj Nieruchomości | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 140806.00 | - | 210-008.02 | 215TC | 83 | - | 1800 | 1 3 / 8 " | KD | 7320,03zł | |
B | 131781.00 | - | 180-016 | 184TC | 92 | - | 3600 | 1 1 / 8 " | KD | 6849,98zł | |
C | 132043.00 | 9700K66 | 180-016 | 184TC | 93.5 | AUTOMATYCZNE | 3600 | 1 1 / 8 " | KD | 7110,00zł | |
D | E113700.00 | CEJ50CA | - | 56HC | 89 | INSTRUKCJA | 1800 | 5 / 8 " | KD | 4777,45zł | |
E | 131629.00 | LEJ36BB | 180-014 | 184TC | 76 | INSTRUKCJA | 1800 | 1 1 / 8 " | CD | 5616,16zł |
Korzyści
- Silniki te charakteryzują się wytrzymałą konstrukcją z walcowanej stali, co zapewnia wysoką integralność strukturalną.
- Mają otwartą, kroploszczelną obudowę, która zapewnia stały przepływ powietrza wewnątrz silnika.
- Te silniki jednofazowe mają sztywną podstawę z sekcjami szczelinowymi do montażu silnika na nieruchomej powierzchni za pomocą nakrętek i śrub.
Normy i aprobaty
- CE
- CSA
- UL
Często Zadawane Pytania
Jak zainstalować silniki jednofazowe Leeson C?
Silniki te mają konstrukcję wału z wpustem, która pasuje do złącza obciążenia za pomocą układu klucza. Po zamontowaniu wał napędza obciążenie bezpośrednio sprzężone z silnikiem.
Czy silniki czołowe Leeson C wymagają smarowania?
Silniki te mają trwale smarowane podwójnie uszczelnione łożyska ze smarowaniem Polyrex EM. Ich uszczelniona konstrukcja zapobiega konieczności częstego smarowania
Jak podłączyć obciążenie do silników czołowych Leeson C?
Konstrukcja powierzchni czołowej C tych silników umożliwia użytkownikowi bezpośrednie podłączenie obciążenia do powierzchni czołowej silnika. W czole silnika znajdują się gwintowane otwory umożliwiające podłączenie obciążenia za pomocą śrub z długim trzpieniem.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Rękawice mechanika
- Przedłużenia gniazd
- Podwójne sterowanie ciśnieniem
- Żeliwny pręt
- Zaczepy do przyczepy i zaczepy do zderzaków schodkowych
- Wózki magazynowe i transportowe
- Holowanie samochodów
- Drabiny, pomosty i rusztowania
- Szczeliwa do gwintów i uszczelek
- Stal stopowa
- METRO Szafka naścienna
- WIHA TOOLS Zestaw izolowanych kluczy nasadowych, 15 szt
- LEESON Silniki o określonym przeznaczeniu
- LITHONIA LIGHTING Ledowy zestaw paraboliczny
- DIXON Zamknij złączki rurowe
- CHECKERS Zaparkuj, parking zatrzymuje się
- VERMONT GAGE Idź Standardowe sprawdziany gwintowe, 3/4-10 Unc
- SPEARS VALVES Adaptery żeńskie EverTUFF CPVC CTS, gniazdo x uszczelka Fipt
- Cementex USA Zestawy płaszcza i spodni, 40 kal.
- REED INSTRUMENTS Sondy zamienne