Silniki Leeson C Face, jednofazowe, kroploszczelne, C Face z podstawą | Raptor Supplies Polska

Silniki czołowe LEESON C, jednofazowe, kroploszczelne, czoło C z podstawą


Silniki czołowe Leeson C nadają się do bezpośredniego sprzężenia z urządzeniami do zastosowań w systemach HVAC, produkcji i liniach produkcyjnych. Leeson oferuje również całkowicie zamknięte Silniki C twarzy które są odpowiednie do zastosowań, w których występuje wysoka wilgotność.

FILTRY
Design: L , Obowiązek: Ciągły , Załącznik: DP , Hz: 60 , Smarowanie: Polyrex® EM , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 , Mocowanie: Sztywny , Opakowanie: B , Faza: 1 , Obrót: SELEKTYWNE CCW , Czynnik serwisowy: 1.15
StylModelOchrona termiczna silnikaMontażRamapower FactorochronaRPMWał Dia.Rodzaj NieruchomościCena
A
140806.00
-210-008.02 215TC83-18001 3 / 8 "KD7320,03zł
B
131781.00
-180-016 184TC92-36001 1 / 8 "KD6849,98zł
C
132043.00
9700K66180-016 184TC93.5AUTOMATYCZNE36001 1 / 8 "KD7110,00zł
D
E113700.00
CEJ50CA-56HC89INSTRUKCJA18005 / 8 "KD4777,45zł
E
131629.00
LEJ36BB180-014 184TC76INSTRUKCJA18001 1 / 8 "CD5616,16zł

Korzyści

  • Silniki te charakteryzują się wytrzymałą konstrukcją z walcowanej stali, co zapewnia wysoką integralność strukturalną.
  • Mają otwartą, kroploszczelną obudowę, która zapewnia stały przepływ powietrza wewnątrz silnika.
  • Te silniki jednofazowe mają sztywną podstawę z sekcjami szczelinowymi do montażu silnika na nieruchomej powierzchni za pomocą nakrętek i śrub.

Normy i aprobaty

  • CE
  • CSA
  • UL

Często Zadawane Pytania

Jak zainstalować silniki jednofazowe Leeson C?

Silniki te mają konstrukcję wału z wpustem, która pasuje do złącza obciążenia za pomocą układu klucza. Po zamontowaniu wał napędza obciążenie bezpośrednio sprzężone z silnikiem.

Czy silniki czołowe Leeson C wymagają smarowania?

Silniki te mają trwale smarowane podwójnie uszczelnione łożyska ze smarowaniem Polyrex EM. Ich uszczelniona konstrukcja zapobiega konieczności częstego smarowania

Jak podłączyć obciążenie do silników czołowych Leeson C?

Konstrukcja powierzchni czołowej C tych silników umożliwia użytkownikowi bezpośrednie podłączenie obciążenia do powierzchni czołowej silnika. W czole silnika znajdują się gwintowane otwory umożliwiające podłączenie obciążenia za pomocą śrub z długim trzpieniem.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?