Bezpieczna puszka Justrite 7125100 Typ I ze szczelnym, samozamykającym się dziobkiem jest odpowiednia do tymczasowego przechowywania łatwopalnych cieczy. Ta puszka jest wykonana z wysokiej jakości powlekanej stali i jest testowana pod kątem całkowitej szczelności.
Cechy:
- Ta puszka bezpieczeństwa została zaprojektowana z jednym dziobkiem do płynnego nalewania benzyny i innych łatwopalnych cieczy.
- Uszczelniona, samozamykająca się pokrywa z automatycznym nadciśnieniem zapobiega pęknięciu. Pozwala to na dozowanie dokładnie takiej ilości, jakiej potrzebujesz, a samoodpowietrzający dziobek zapewnia ciągły przepływ.
- Ta puszka bezpieczeństwa typu I zawiera przerywacz płomienia ze stali nierdzewnej, aby zmniejszyć ryzyko pożaru i wybuchu podczas pracy z niebezpiecznymi płynami.
- Solidny, wychylny górny uchwyt pomaga w transporcie pojemnika i utrzymywaniu go w mocnym uchwycie podczas dozowania.
- Duża, zaokrąglona miska zapobiega rozpryskiwaniu i rozlewaniu.
Kompatybilne akcesoria:
- Lejki Justrite 11202Y do stalowych puszek bezpieczeństwa: Te polipropylenowe lejki mocowane są do szyjki dziobka i składają się do nalewania, a do dołu do napełniania i przechowywania.
Normy i aprobaty:
Często Zadawane Pytania:
P. Czy kwasy i rozpuszczalniki można przechowywać razem?
A. Utleniacze nigdy nie powinny być przechowywane z łatwopalnymi rozpuszczalnikami (nadtlenek wodoru, kwas azotowy itp.). Reduktory i stężone kwasy (kwas chlorowodorowy i siarkowy) oraz rozpuszczalniki chlorowane (chloroform i trichloroetylen) powinny być oddzielone od rozpuszczalników palnych.
P. Które chemikalia są kompatybilne z puszką bezpieczeństwa Justrite 7125100 typu I?
A. Anilina, cykloheksan, cykloheksanon, etanol, octan etylu, eter etylowy, glikol etylenowy, olej opałowy, benzyna, heptan, heksan, nafta, metanol, keton metylowo-etylowy, keton metylowo-izobutylowy, pentan, eter naftowy, toluen i ksylen.
P. Jak napełnić puszkę bezpieczeństwa Justrite 7125100?
A. Ta puszka bezpieczeństwa ma otwór wlewowy z dźwignią zwalniającą spust do napełniania puszki paliwem. Dźwignia jest pociągana, aby zwolnić otwór wlewowy, umożliwiając użytkownikowi wlanie paliwa.