Zespół wrzeciona dociskowego Destaco 507208 lub wrzeciono neoprenowe z płaską końcówką to gwintowany pręt z gumowym korkiem, który służy do mocowania materiałów do powierzchni roboczych. Zapewnia optymalną funkcjonalność i wydajność podczas operacji spawania, wiercenia i frezowania w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym oraz spożywczym i opakowaniowym. Gdy gumowy ogranicznik zaczyna się zużywać, trzpień ten eliminuje ryzyko zniekształcenia i działa jako jednostka zamienna docisków szybkomocujących, przedłużając ich żywotność i chroniąc je przed uszkodzeniami spowodowanymi ścieraniem / skręcaniem / zginaniem. Wrzeciono można dostosować do materiałów o różnej grubości i można je zamontować na kompatybilnych dociskach kolanowych, w tym dociskach ręcznych, mechanicznych i hydraulicznych. Wrzeciono ma neoprenową konstrukcję, która wykazuje stabilność chemiczną dzięki zachowaniu elastyczności w temperaturach od -20 do 100 stopni Celsjusza i zapewnia maksymalną siłę zacisku. Jest skonfigurowany z neoprenową końcówką, aby zapobiec uszkodzeniom i jest dostarczany z przeciwnakrętkami, aby umożliwić regulację między odległością mocowania. Ma właściwości olejoodporne i nie zawiera silikonu, co zapewnia wyjątkową trwałość i twardość do 80 Shore A.
Zastosowania:
Wrzeciono neoprenowe Destaco 507208 z płaską końcówką oferuje szeroką gamę funkcji, dzięki czemu można je dostosować do zastosowań takich jak spawanie, wiercenie i frezowanie w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym oraz spożywczym i opakowaniowym.
Cechy:
- Wrzeciono z płaską końcówką Destaco 507208 ma czerwoną neoprenową konstrukcję zapewniającą trwałość.
- Jest dostarczany z przeciwnakrętkami, aby umożliwić regulację odległości mocowania.
- Gwintowany korpus tego akcesorium umożliwia łatwą instalację.
- Wrzeciono z płaską końcówką Destaco 507208 jest skonfigurowane z gwintami metrycznymi, aby zapewnić duży obszar naprężeń w przekroju śrub i zagwarantować odporność na wibracje.
- Oferuje twardość do 80 Shore A.
- To wrzeciono jest w stanie tolerować temperatury w zakresie od -20 do 100 stopni Celsjusza.
- Ma właściwości olejoodporne i nie zawiera silikonu, co zapewnia wyjątkową trwałość.
Normy i aprobaty:
Wrzeciono z płaską końcówką Destaco 507208 posiada certyfikaty ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015.
Instalacja:
- Wrzeciono z płaską końcówką Destaco 507208 ma gwintowany korpus dla łatwego i bezpiecznego montażu.
Często Zadawane Pytania:
P. Czy dostępne są inne warianty wrzecion? Raptor Supplies?
A. Tak, Raptor Supplies oferuje również Destaco obrotowe wrzeciona stopki, okrągłe wrzeciona spajane i wrzeciona z łbem sześciokątnym.
P. Jaki inny wariant tego wrzeciona Destaco jest dostępny?
A. Wrzeciona Destaco są również dostępne w wersjach ze stali nierdzewnej, co zapewnia działanie bez korozji i dłuższą żywotność. Poproś o wycenę tych wrzecion Raptor Supplies.
P. Jaka jest różnica między wrzecionami spajanymi z płaską końcówką a wrzecionami ze stopką obrotową?
A. Wrzeciona spajane z płaską końcówką redukują znakowanie na delikatnych lub polerowanych powierzchniach, podczas gdy wrzeciona ze stopką obrotową są używane tam, gdzie konieczne jest zaciśnięcie dużej powierzchni.
P. Które wrzeciono jest lepsze - neopren czy stal nierdzewna?
A. Oba wrzeciona posiadają unikalne cechy ze względu na konstrukcję. Wrzeciona neoprenowe mają końcówki wykonane z neoprenu, aby zapobiec uszkodzeniom podczas biwakowania, a także wykazują stabilność chemiczną, zachowując elastyczność w szerokim zakresie temperatur. Wrzeciona ze stali nierdzewnej zapewniają długą żywotność dzięki właściwościom antykorozyjnym i zapewniają wysoką wytrzymałość na rozciąganie w ekstremalnie wysokich i niskich temperaturach.
P. Co oznacza siła docisku?
A. Siła zacisku to wielkość siły faktycznie przyłożonej do przedmiotu obrabianego poprzez zamknięcie i zablokowanie zacisku. Zwykle jest mniejsza niż podana zdolność trzymania. Rzeczywista siła zacisku zależy od różnych czynników, takich jak średnica cylindra, powierzchnia cylindra, pozycja wrzeciona (długość ramienia zaciskowego) i dostępne ciśnienie powietrza. W większości przypadków siła zacisku jest około 2 do 3 razy większa od siły wywieranej przez cylinder pneumatyczny.