Pozycja | Reduktor prędkości |
Łożyska | Piłka |
Średnica otworu | 1.125 " |
Obowiązek | Standard |
koniec | Sproszkowana farba epoksydowa |
Rama | 180TC / 210C |
Materiał przekładni | Stal hartowana i szlifowana |
Rodzaj przekładni | Robak |
Materiał obudowy | Żeliwo |
Wejście RPM | 1750 |
Smarowanie | Klubersynth UH1 6-460 |
Maks. Wejście HP | 5 |
Maks. Moment wyjściowy | 834 in.-lb. |
Max. Moment obrotowy | 834 in.-lb. |
Montowanie | Dowolna pozycja poza wałem silnika wejściowego w górę |
Nominalne obroty na wyjściu | 350 |
Nominalny współczynnik | 5:1 |
Liczba etapów | 1 |
Średnica wału wyjściowego. | 1.25 " |
Moment wyjściowy przy 1/40 HP | 3600 |
Moment wyjściowy przy 2 HP | 239 in.-lb. |
Moment wyjściowy przy 3 HP | 324 in.-lb. |
Moment wyjściowy przy 4 HP | 494 in.-lb. |
Moment wyjściowy przy 7.5 HP | 834 in.-lb. |
Obciążenie poprzeczne | 967 lb. |
Materiał zębnika | Stal hartowana |
Rotacja | Do przodu / do tyłu |
Typ uszczelnienia | Podwójna warga |
Orientacja wału | Prosty kąt |
Pojedyncze / podwójne wyjście | Prawe pojedyncze wyjście |
Wał wyjściowy pełny / pusty | Solidne |
Typ reduktora prędkości | C-Twarz |
Odległość od środka robaka | 3" |
Materiał przekładni ślimakowej | Brąz |