Dayton 3m328 | Motoreduktor, równoległy, pojedynczy wał wyjściowy, Tefc, 14 obr./min, 200 cali lbs. Maksymalny moment obrotowy | Raptor Supplies Polska
Płaska wysyłka

Stała cena wysyłki zł14.99

Przy zamówieniach powyżej 99.00 zł

Motoreduktor DAYTON 3M328, równoległy, pojedynczy wał wyjściowy, TEFC, 14 obr./min, 200 cali lbs. Maksymalny moment obrotowy | AD2AUU

DAYTON Motoreduktor 3M328, równoległy, pojedynczy wał wyjściowy, TEFC, 14 obr./min, 200 cali lb. Maksymalny moment obrotowy

w magazynie
Pozycja: AD2AUU Model: 3M328

Zdobądź to Maja 6, Poniedziałek

Produkt dostępny do wysyłki zryczałtowanej. Zryczałtowana cena wysyłki 14.99 zł w przypadku transakcji o wartości co najmniej 99.00 zł i łącznej wadze poniżej 10 funtów.

Opcje dostawy:

Int. Ekonomiczny (6-10 dni)
  • Int. Wyrazić (5-7 dni) ¥ 3,750
  • Odbiór ex-works Darmowy
  • Odbiór ex-works
3724,72zł /jednostka
Dodaj do koszyka
Zapytanie o wycene

Metody Płatności

Partnerzy w zakresie dostaw

Informacje o produkcie:

PozycjaMotoreduktor AC
Klasa przekładni AGMAKlasa 9
Podstawa do środka wału3.5 "
Typ łożyskaKulka na silniku, wytrzymała rolka igłowa i kulki oporowe na obudowie
ŁożyskaWytrzymała igiełka i kulki dociskowe na obudowie, kulka na silniku
HamulecMożliwość dostosowania do 5X400
Typ hamulcażaden
OgrodzenieTEFC
Częstotliwość60 Hz
Amperów przy pełnym obciążeniu1.9A
Materiał obudowy przekładniOdlew aluminiowy
Materiał przekładniStal hartowana
Przełożenie118:1
Rodzaj przekładniSpiralny (pierwszy etap), ostroga (kolejne etapy)
GearsStal hartowana, walec spiralny pierwszego stopnia, ostroga kolejnych etapów, klasa AGMA 1
MieszkalnictwoOdlew aluminiowy
Materiał obudowyOdlew aluminiowy
Hz60
Wejście HP0.05 KM
Znamionowy falownikTak
Ocena falownika118:1
Głębokość wpustu1"
Szerokość rowka wpustowego3 / 16 "
Długość mniejsza wału8.5 "
SmarowanieStały olej przekładniowy o dużej wytrzymałości
Maks. Temperatura otoczenia.104 stopni. fa
Max. Moment obrotowy200 cali-funtów
Obudowa silnikaCałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem
Rodzaj silnikaZacieniony słup
Długość otworu montażowego od środka do środka3"
Szerokość otworu montażowego od środka do środka4"
MontowanieWszystkie pozycje
Orientacja montażuDowolny kąt
Typ mocowaniaDowolna pozycja
Obroty znamionowe14 RPM
Zakres obrotów z tabliczki znamionowej0 do 15 XNUMX obr./min
Liczba wymaganych tarcz hamulcowych1
Liczba wałów wyjściowych1
Napięcie pracy115V AC
Średnica wału wyjściowego.5 / 8 "
Długość wału wyjściowego1 1 / 2 "
Całkowita wysokość5.13 "
Długość całkowita6.99 "
Obciążenie poprzeczne175 lb.
Nośność w pozycji wiszącej175 stopy-funty.
Faza1
RotacjaCW
Zakres obrotów0 do 15
Typ uszczelnieniaTyp występu na wale wejściowym i wyjściowym
UszczelkiTyp występu na wale wejściowym i wyjściowym
Orientacja wałuParallel
Ochrona termicznażaden
UPC190735291740
Napięcie115 VAC

Informacje o wysyłce:

Masa statku (kg) 4.82
Wysokość statku (cm)20.83
Długość statku (cm)16.26
Szerokość statku (cm)37.85
Kod HS8501402020
Kraj pochodzeniaUS

Szczegóły Produktu:

Motoreduktor Dayton 3M328 AC jest stosowany w różnych zastosowaniach wymagających kontrolowanego i precyzyjnego ruchu obrotowego. Powszechnie spotykany w przenośnikach, mieszadłach, mieszadłach i podobnym sprzęcie, zapewnia niezawodne i wydajne przenoszenie mocy. Konstrukcja przekładni zapewnia odpowiednią redukcję prędkości i zwiększenie momentu obrotowego, dzięki czemu nadaje się do zadań wymagających kontrolowanego ruchu i stałej wydajności. Wyposażony jest w obudowę TEFC zapewniającą większe bezpieczeństwo i zapobiegającą zagrożeniom. Ten motoreduktor ma obudowę ze stali hartowanej i obudowę przekładni z odlewu aluminiowego, która jest odporna na korozję na odsłoniętych powierzchniach.

Często Zadawane Pytania:

P. Jak konserwować motoreduktor Dayton 3M328?

A.

  • Wytrzyj obudowę silnika czystą szmatką.
  • Upewnij się, że otwory wentylacyjne są drożne.
  • Nałóż smar zalecany przez producenta na przekładnie.
  • Sprawdź pod kątem zużycia, uszkodzeń lub luźnych części.
  • Skorzystaj z fachowej pomocy w zakresie konserwacji wewnętrznej.
  • Zapoznaj się z dostarczonymi instrukcjami konserwacji.
  • Przechowuj silnik w czystym i suchym miejscu.
  • Rozważ posiadanie zapasowego silnika na wypadek sytuacji awaryjnych.
  • Jeśli ma to zastosowanie, należy przestrzegać odpowiednich środków ostrożności związanych z wyładowaniami elektrostatycznymi.

P. Jakie czynniki powinienem wziąć pod uwagę przy wyborze motoreduktora?

A.

  • Wybierz przełożenie skrzyni biegów odpowiadające Twoim wymaganiom dotyczącym prędkości i momentu obrotowego.
  • Rozważ dostępną przestrzeń montażową i konfigurację.
  • Zapewnij kompatybilność ze źródłem zasilania i napięciem.
  • Wybierz motoreduktor o wysokiej wydajności, aby zminimalizować zużycie energii.
  • Należy wziąć pod uwagę częstotliwość i czas pracy motoreduktora.
  • Uwzględnij takie czynniki, jak temperatura, wilgotność i narażenie na działanie pierwiastków.

P. Jaka jest różnica między motoreduktorem Dayton AC a motoreduktorem prądu stałego?

A. Daytona Motoreduktory prądu przemiennego działają przy użyciu prądu przemiennego, natomiast Dayton Silniki przekładniowe prądu stałego pracować na prądzie stałym. Motoreduktory prądu przemiennego obejmują bardziej skomplikowane systemy sterowania ze względu na charakter zasilania prądem przemiennym, podczas gdy motoreduktory prądu stałego oferują prostsze i bardziej elastyczne opcje sterowania, umożliwiając precyzyjną regulację prędkości i kierunku. Motoreduktory prądu przemiennego często wymagają mechanizmów miękkiego startu, aby zapobiec nagłym wzrostom momentu obrotowego podczas rozruchu, podczas gdy motoreduktory prądu stałego zapewniają płynniejszy i bardziej kontrolowany rozruch i zatrzymanie.

Warianty produktu

ProduktModelMateriał przekładniŁożyskaHamulecPrzełożenieRodzaj przekładniGearsMieszkalnictwoMateriał obudowyCena
Motoreduktor DAYTON 1LNF7 Ac 4 obr./min Otwarty 115 V | AB2EMY 1LNF7Stal spiekanaIgła na osłonie, porowata tuleja na silniku-762:1OstrogaOstroga / stal spiekanaCynk odlewany ciśnieniowo-664,71zł
Motoreduktor DAYTON 1LNF8 Ac 6 obr./min Otwarty 115 V | AB2EMZ 1LNF8Stal spiekanaIgła na osłonie, porowata tuleja na silniku-529:1OstrogaOstroga / stal spiekanaCynk odlewany ciśnieniowo-714,38zł
Motoreduktor DAYTON 1LNF9 Ac 26 obr./min Otwarty 115 V | AB2ENA 1LNF9Stal spiekanaIgła na osłonie, porowata tuleja na silniku-126:1OstrogaOstroga / stal spiekanaCynk odlewany ciśnieniowo-729,06zł
Motoreduktor DAYTON 1LNG1 Ac 52 obr./min Otwarty 115 V | AB2ENB 1lng1Stal spiekanaIgła na osłonie, porowata tuleja na silniku-63:1OstrogaOstroga / stal spiekanaCynk odlewany ciśnieniowo-711,17zł
Motoreduktor DAYTON 1LNG2 Ac 1 obr./min Otwarty 115 V | AB2ENC 1lng2Stal spiekanaIgła na osłonie, porowata tuleja na silniku-2976:1OstrogaOstroga / stal spiekanaCynk odlewany ciśnieniowo-712,97zł
Motoreduktor DAYTON 1LPL2 Ac 60 obr./min Otwarty 115 V | AB2EWV 1lpl2Acetyl / stalPorowata tuleja z brązu na obudowie, kulka na silnikuDysk27:1-Acetyl / stalCynk odlewany ciśnieniowo-2898,56zł
Motoreduktor DAYTON 1LPL6 Ac 60 obr./min Otwarty 115 V | AB2EWZ 1lpl6Acetyl / stalPorowata tuleja z brązu na obudowie, kulka na silniku-27:1-Acetyl / stalCynk odlewany ciśnieniowo-2513,93zł

Przeglądaj produkty

Kontakt

Skontaktuj się natychmiast ze swoim menedżerem konta, aby uzyskać osobistą poradę.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, od 07:30 do 17:00.

DAYTON Motoreduktor 3M328, równoległy, pojedynczy wał wyjściowy, TEFC, 14 obr./min, 200 cali lb. Maksymalny moment obrotowy
3078,28zł /jednostka