Pozycja | Motoreduktor AC |
Łożyska | Wytrzymała igiełka i kulki dociskowe na obudowie, kulka na silniku |
Hamulec | Możliwość dostosowania do 5X400 |
Obowiązek | Standard |
Ogrodzenie | TEFC |
koniec | Sproszkowana farba epoksydowa |
Amperów przy pełnym obciążeniu | 1.5 |
Materiał obudowy przekładni | Odlew aluminiowy |
Materiał przekładni | Stal hartowana |
Przełożenie | 118:1 |
Rodzaj przekładni | Spiralny pierwszy stopień / kolejne stopnie Ostroga / AGMA Klasa 9 |
Gears | Stal hartowana, walec spiralny pierwszego stopnia, ostroga kolejnych etapów, klasa AGMA 1 |
Mieszkalnictwo | Odlew aluminiowy |
Materiał obudowy | Żeliwo |
Hz | 60 |
Wejście HP | 1/15 |
Wejście RPM | 1750 |
Długość mniejsza wału | 9.875 " |
Smarowanie | Stały olej przekładniowy o dużej wytrzymałości |
Maks. Temperatura otoczenia. | 40 stopni C |
Maks. Wejście HP | 0.75 |
Maks. Moment wyjściowy | 385 in.-lb. |
Max. Moment obrotowy | 200 in.-lb. |
Rodzaj silnika | Podział fazy |
Montowanie | Wszystkie pozycje |
Obroty znamionowe | 14 |
Nominalne obroty na wyjściu | 67 |
Nominalny współczynnik | 26:1 |
Liczba wymaganych tarcz hamulcowych | 1 |
Liczba etapów | 1 |
Średnica wału wyjściowego. | 3 / 4 " |
Moment wyjściowy przy 1 HP | 385 in.-lb. |
Moment wyjściowy przy 1/2 HP | 154 in.-lb. |
Moment wyjściowy przy 1/3 HP | 115 in.-lb. |
Moment wyjściowy przy 1/4 HP | 77 in.-lb. |
Moment wyjściowy przy 1/40 HP | 3600 |
Moment wyjściowy przy 1/6 HP | 58 in.-lb. |
Moment wyjściowy przy 3/4 HP | 231 in.-lb. |
Obciążenie poprzeczne | 175 lb. |
Faza | 1 |
Materiał zębnika | Stal hartowana |
Rotacja | odwracalny |
Zakres obrotów | 0 do 15 |
Typ uszczelnienia | Podwójna warga |
Uszczelki | Typ występu na wale wejściowym i wyjściowym |
Orientacja wału | Parallel |
Pojedyncze / podwójne wyjście | Pojedyncze wyjście |
Wał wyjściowy pełny / pusty | Solidne |
Typ reduktora prędkości | Napęd pośredni |
Ochrona termiczna | żaden |
UPC | 190735241226 |
Napięcie | 115 VAC |
Odległość od środka robaka | 2.06 " |
Materiał przekładni ślimakowej | Brąz |