MARATHON MOTORS Silniki pomp blisko sprzężonych Globetrotter, JP, TEFC
Silniki do pomp blisko sprzężonych Marathon Globetrotter są używane do zasilania pomp blisko sprzężonych w wielu zastosowaniach przemysłowych i komercyjnych. Są bardzo wydajne w zapewnianiu maksymalnego momentu rozruchowego i mogą działać bez kondensatora rozruchowego lub rozruchowego, który może ulec uszkodzeniu lub zużyciu.
Styl | Model | Długość całkowita | Rama | Materiał ramki | Zakres obrotów | Długość wału | Amperów przy pełnym obciążeniu | HP | Długość mniejsza wału | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 213TTFB6037 | 24 9 / 16 " | 213 JP | Stal walcowana | 1701-1800 | 8.187 " | 19.2/9.6 | 7.5 | 16.375 " | 11108,93zł | |
B | 326TTFCA6012 | 37 " | 326 JP | Żeliwo | 3001-3600 | 8.5 " | 112.0/56.0 | 50 | 28.875 " | 31714,76zł |
Mechanizm pracy
- Silniki elektryczne przekształcają energię elektryczną w energię mechaniczną do generowania ruchu.
- Siła jest wytwarzana w silniku poprzez interakcję między prądem przemiennym (AC) lub stałym (DC) uzwojenia a polem magnetycznym.
Korzyści
- Silniki do pomp blisko sprzężonych Marathon Globetrotter mają izolację klasy F, aby wytrzymać temperatury do 40 stopni Celsjusza.
- Charakteryzują się stalową konstrukcją zapewniającą sztywność konstrukcji i łożyskami kulkowymi w celu zmniejszenia tarcia silnika.
- Te trójfazowe jednostki posiadają całkowicie zamkniętą obudowę chłodzoną wentylatorem, która umożliwia przepływ powietrza przez silnik i zapobiega przegrzaniu.
- Umożliwiają ciągłą pracę w cyklu pracy z obrotem wału w prawo / w lewo, zapewniając prędkości do 3600 obr./min.
- Jednostki te umożliwiają montaż poziomy z kołnierzem / podstawą w celu ułatwienia instalacji.
Normy i aprobaty
- CSA
- UL
- CE
- NIE MÓJ
Często Zadawane Pytania
Co to jest pompa blisko sprzężona?
Wspólny wał silnika i pompy lub silne połączenie między wałem silnika a wałem pompy wewnątrz obudowy pompy definiuje pompy blisko sprzężone. Zamiast montować na stopach pompy, obudowa pompy jest przymocowana do kołnierza zabierającego.
Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?
- Silnik jednofazowy: prąd płynie przez jeden przewodnik.
- Silnik dwufazowy: Prąd płynie przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
- Silnik trójfazowy: Prąd płynie przez 3 oddzielne przewody.
Co oznacza praca w trybie ciągłym?
Obciążenie ciągłe to miejsce, w którym oczekuje się, że najwyższy prąd będzie działał nieprzerwanie przez trzy godziny lub dłużej.
Jaka jest różnica między silnikami TENV i TEFC?
Całkowicie zamknięte, niewentylowane silniki (TENV) są zaprojektowane bez otworów powietrznych, idealne do zastosowań wymagających częstego odkażania lub czyszczenia. Silniki TEFC (całkowicie zamknięte, chłodzone wentylatorem) są wyposażone w zewnętrzny wentylator, który zapewnia cyrkulację powietrza z zewnątrz do silnika.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Wskaźniki wody
- Akcesoria do przecinarek do betonu
- Znaczniki zastępcze
- Światła obrabiarek rurowych
- Sprzęt Chain Link Gate
- Akcesoria do lin i lin
- Leśnictwo
- Wciskać przyciski
- Regulacja napięcia
- Rury, korki testowe i akcesoria
- PROTO Klucz konstrukcyjny
- MOON AMERICAN Adapter materiałów niebezpiecznych
- DIAMOND VANTAGE Bit rdzeniowy 4 cale
- FEIN POWER TOOLS Gum Wheel 4-calowy ziarnistość
- APPROVED VENDOR Rury spawane, 7/8 cala, 6 stóp
- PASS AND SEYMOUR Odporne na zachlapanie wloty kołkowe i tulejowe
- THOMAS & BETTS Odłączenie blokady nadgarstka
- BROWNING Typ SF, tuleje do szybkiego odłączania
- KESON Kredki do drewna
- NIBCO Adaptery do zbiorników, polipropylen