Silniki pomp przeciwpożarowych Marathon Motors, trójfazowe, TEFC, sztywna podstawa, EPAct | Raptor Supplies Polska

MARATHON MOTORS Silniki pomp przeciwpożarowych, trójfazowe, TEFC, sztywna podstawa, EPAct


Silniki pomp przeciwpożarowych Marathon są przeznaczone do stosowania w przeciwpożarowych instalacjach tryskaczowych. Jednostki te mają konstrukcję trójfazową, która wytwarza wysoki moment rozruchowy w przeciwieństwie do silników jednofazowych o tej samej mocy, prędkości obrotowej i rozmiarze ramy. Takie silniki nie wymagają kondensatorów start/run, dzięki czemu są odpowiednie...le do zastosowań z wysokim momentem rozruchowym.czytaj więcej

FILTRY
Typ obudowy: TEFC , Materiał ramy: Żeliwo , Hz: 60 , Typ silnika: Silnik pompy pożarniczej , Typ mocowania: SZTYWNY , Faza: 3 , obr./min: 1800 , Czynnik serwisowy: 1.15 , Normy i Aprobaty: UL
StylModelRozmiar ramkiAmperów przy pełnym obciążeniuHPDługość całkowitaWał Dia.NapięcieCena
A
Y1608
254T35.0/17.51523.69001.6250230/46017880,38zł
A
Y1609
254T39.0/19.51523.52001.6250230/46014478,38zł
A
Y1611
256T50.0/25.02025.27001.6250230/46015790,25zł
A
Y1619
326TS112/56.05028.97001.8750230/46031475,62zł
A
Y1622
364TS138/69.06029.38001.8750230/46035773,45zł
B
449TTFS14057
449T33530051.86003.3750460158308,94zł

Korzyści

  • Silniki te są wyposażone w obudowy TEFC (całkowicie zamknięte, chłodzone wentylatorem), które wykorzystują zewnętrzny wentylator do nadmuchu powietrza na ramę silnika w celu jego schłodzenia i zapewnienia zwiększonej ochrony przed brudem i wilgocią.
  • Silnik można odwrócić poprzez ponowne podłączenie elektryczne i zamontować w orientacji poziomej dla wygody użytkownika.
  • Obejmują one pracę ciągłą, przenosząc maksymalne stałe obciążenie bez przekraczania podanej temperatury.
  • Mają konstrukcję żeliwną zapewniającą sztywność konstrukcji i łożyska kulkowe zapewniające płynną i ciągłą pracę.

Normy i aprobaty

  • UL
  • CSA
  • CE

Często Zadawane Pytania

Co to jest EPAct?

EPAct oznacza ustawę o polityce energetycznej, która stanowi, że minimalny poziom sprawności dla wszystkich silników (do 200 KM) musi być wstępnie ustawiony zgodnie z normami federalnymi. Zwiększając wydajność układów silnikowych, istnieje większy potencjał oszczędności w zużyciu energii elektrycznej przez maszyny.

Gdzie są używane silniki do pomp pożarniczych?

Silniki do pomp pożarniczych są przeznaczone do środowisk mniej podatnych na kurz i wilgoć, oferując maksymalną wentylację i rozpraszanie ciepła.

Co to jest izolacja klasy F?

Izolacja klasy F jest idealna do wytrzymywania maksymalnej temperatury 155 stopni C. Można ją ulepszyć za pomocą klejów, silikonu i lakieru na bazie żywicy alkidowej o wyższej wytrzymałości termicznej, aby wytrzymać różne zakresy temperatur.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?