Silniki pomp o krótkim sprzężeniu Marathon Motors, JP, trójfazowe, TEFC | Raptor Supplies Polska

MARATHON MOTORS Silniki pomp blisko sprzężonych, JP, trójfazowe, TEFC


Silniki do pomp z bezpośrednim sprzężeniem Marathon (CCP) nadają się do pompowania komercyjnego i przemysłowego. Silniki te są wyposażone w zewnętrzny odrzutnik, który chroni łożyska przed wilgocią i zanieczyszczeniami.

FILTRY
Namiar: Piłka , Obowiązek: Ciągły , Grupa efektywności: Premium NEMA , Materiał ramy: Żeliwo , klasa izolacji: F , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 stopni C , Zastosowanie silnika: Lakierki , Konstrukcja silnika: 3-fazowy , Konstrukcja obudowy silnika: Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem , Konstrukcja wału silnika: JP gwintowane , Podaplikacja silnika: Pompa blisko sprzężona , Zabezpieczenie termiczne silnika: żaden , Faza: 3 , Czynnik serwisowy: 1.15 , średnica wału: 1.25 "
StylModelDługość całkowitaRamaAmperów przy pełnym obciążeniuZakres obrotówDługość wałuNapięcieHPHzCena
A
213TTFBD6012
24 9 / 16 "213 JP17.4/8.73001-3600 8.187 "230/4607.550/609653,23zł
B
254TTFCCD6037
29.5 "254 JP37.0/18.51701-1800 8.187 "230/4601550/6015445,74zł
C
256TTFCCD6037
30 11 / 16 "256 JP48.5/24.21701-1800 8.187 "230/4602050/6017062,20zł
D
256TTFCCD6012
30 11 / 16 "256 JP46.0/23.03001-3600 8.187 "230/4602050/6016546,78zł
E
284TTFCCD6037
33 13 / 16 "284 JP61.0/30.51701-1800 8.125 "230/4602550/6022487,96zł
F
284TTFCCD6013
33 13 / 16 "284 JP22.43001-3600 8.125 "57525601273,05zł
G
286TTFCCD6012
35 "286 JP68.0/34.03001-3600 8.125 "230/4603050/6021839,63zł
H
286TTFCCD6037
35 "286 JP73.0/36.51701-1800 8.125 "230/4603050/6024267,49zł
I
326TTFCCD6037
37 "326 JP119.0/59.51701-1800 8.5 "230/4605050/6032365,24zł

Korzyści

  • Posiadają obudowę TEFC (całkowicie zamkniętą, chłodzoną wentylatorem), która zapobiega swobodnej wymianie powietrza między wnętrzem a otoczeniem. W przypadku przegrzania chłodzi uzwojenia silnika za pomocą zewnętrznego wentylatora.
  • Zawierają ponadwymiarowe łożysko kulkowe, które wykazuje niskie straty tarcia, dobrze sprawdza się w operacjach z dużą prędkością i jest kompatybilne z szerokim zakresem temperatur.
  • Modele takie jak, 254TTFCCD6037, posiadają konstrukcję montażową typu C, która umożliwia bezpośrednie połączenie z urządzeniem, a silnik jest podparty za pomocą wytrzymałego kołnierza.

Normy i aprobaty

  • UL
  • CSA
  • CE

Często Zadawane Pytania

Jak dbać o silnik?

Aby silnik pracował płynnie, używaj trwale smarowanych łożysk uszczelnionych do pracy z przeciążeniami i zmniejszenia tarcia.

Jaki jest stopień ochrony IP55?

Stopień ochrony IP55 chroni przed kurzem i strumieniami wody z dowolnego kierunku.

Co to jest izolacja klasy F?

Silniki z izolacją klasy F wytrzymują maksymalną temperaturę znamionową 155 stopni C. Można ją wzmocnić klejami, silikonem i lakierem na bazie żywicy alkidowej o podwyższonej wytrzymałości termicznej, aby był odporny na uszkodzenia.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?