Marathon Motors Silniki pomp o krótkim sprzężeniu, JM, jednofazowe, całkowicie zamknięte | Raptor Supplies Polska

MARATHON MOTORS Silniki pomp o krótkim sprzężeniu, JM, jednofazowe, całkowicie zamknięte


Silniki pomp Marathon o sprzężeniu zamkniętym są przeznaczone do pompowania w zastosowaniach komercyjnych i przemysłowych. Pompy te mają wytrzymałe wirniki zamontowane bezpośrednio na wale silnika w środowisku wilgotnym, brudnym lub zapylonym.

FILTRY
Namiar: Piłka , Obowiązek: Ciągły , Grupa efektywności: Standard , Materiał ramy: Stal walcowana , Hz: 60 , klasa izolacji: F , Wartość znamionowa falownika: Nie , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 stopni C , Zastosowanie silnika: Lakierki , Konstrukcja silnika: Uruchomienie / uruchomienie kondensatora , Konstrukcja obudowy silnika: Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem , Konstrukcja wału silnika: JM gwintowane , Podaplikacja silnika: Pompa blisko sprzężona , Zabezpieczenie termiczne silnika: żaden , Faza: 1 , Zakres obrotów: 3001-3600 , średnica wału: 7 / 8 " , Długość wału: 4.25 " , Napięcie: 230
StylModelCzynnik serwisowyRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPDługość mniejsza wałuObroty znamionoweNominalna wydajnośćDługość całkowitaCena
A
184TBFW7315
1.0184JM19.8514 5 / 16 "353082.5%18 9 / 16 "8724,38zł
B
213TBFW7010
1.0213JM32.07.516 5 / 16 "346581.5%20 9 / 16 "11781,90zł
C
215TBFW7010
1.15215JM41.51017 13 / 16 "350083.8%22 1 / 16 "13081,89zł

Korzyści

  • Są wyposażone w mechanicznie zablokowane łożyska kulkowe, które wykazują niskie straty tarcia i umożliwiają płynną i ciągłą pracę.
  • Te silniki jednofazowe mają konstrukcję rozruchową/kondensatorową, aby wytworzyć wyższy moment rozruchowy w pompach o dużym obciążeniu.
  • Mają obudowy TEFC (całkowicie zamknięte chłodzone wentylatorem), które wykorzystują zewnętrzny wentylator do nadmuchu powietrza na ramę silnika i zapobiegania jego przegrzaniu.
  • Obejmują one pracę ciągłą, przenosząc maksymalne stałe obciążenie bez przekraczania podanej temperatury.

Normy i aprobaty

  • UL
  • CSA

Często Zadawane Pytania

Jak dbać o silnik?

Aby zapewnić płynną pracę silnika, regularnie / od czasu do czasu sprawdzaj części wewnętrzne i używaj smarowanych łożysk uszczelnionych, aby pracować przy przeciążeniach i wykazywać niskie tarcie.

Jaka jest zaleta sztywnego mocowania podstawy?

W przypadku montażu na sztywnej podstawie silnik jest połączony z ramą urządzenia za pomocą śrub i łączników. Ten rodzaj montażu ogranicza nadmierne wibracje powstające podczas rozruchu silnika i zapewnia dokładne ustawienie silnika względem otaczających go mechanizmów.

Co to jest SF w silniku?

SF oznacza współczynnik serwisowy, zaprojektowany jako standardowa liczba określająca, jak bardzo silnik może być obciążony z przerwami w najwyższym zakresie temperatur.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?