MARATHON MOTORS Silniki z hamulcem, trójfazowe, ze stopą w kształcie litery C
Trójfazowe silniki z hamulcem Marathon są przeznaczone do zastosowań o wysokim momencie obrotowym. Jednostki te są idealne do sprzętu, który wymaga szybkiego zatrzymania i przytrzymania.
Styl | Model | Projekt obudowy silnika | Ogrodzenie | Rama | Montowanie | Obroty znamionowe | Nominalna wydajność | Czynnik serwisowy | Wał Dia. | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 056T17F5348 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | 56C | Twarz | 1725 | 68 | 1.15 | 5 / 8 " | 5162,79zł | |
B | 056T17F5349 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | 56C | Twarz | 1725 | 72.1 | 1.15 | 5 / 8 " | 5285,48zł | |
C | 182TTTL7034 | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | 182TC | Sztywna podstawa | 1760 | 90.2 | 1.15 | 1.125 " | 12628,41zł | |
D | 184TTTL7041 | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | 184TC | Sztywna podstawa | 1755 | 90.2 | 1.00 | 1.125 " | 14581,07zł |
Korzyści
- Silniki te są dostarczane z całkowicie zamkniętą obudową chłodzoną wentylatorem, która zapewnia całkowite uszczelnienie powietrza zewnętrznego w celu cyrkulacji w silniku. Do obudowy dołączony jest zewnętrzny wentylator, który chłodzi silnik.
- Posiadają mocowanie na śruby do szybkiego demontażu/instalacji.
- Jednostki te eliminują potrzebę stosowania kondensatora, uzwojenia rozruchowego, przełącznika odśrodkowego lub innych urządzeń rozruchowych, które mogą ulec zużyciu lub awarii w warunkach wysokiego momentu rozruchowego.
Normy i aprobaty
- UL
- CSA
- CE
Często Zadawane Pytania
Czy są to 3-fazowe silniki z hamulcem AC czy DC?
Te silniki z hamulcem Marathon są zazwyczaj silnikami prądu przemiennego. Są one dostępne zarówno w konfiguracji jednofazowej, jak i trójfazowej, natomiast silniki prądu stałego są dostępne tylko w modelach jednofazowych.
Gdzie są używane trójfazowe silniki hamujące?
Trójfazowe silniki hamujące Marathon są stosowane w kruszarkach, dźwigach i wciągnikach, tłokach i przenośnikach.
Czy silnik trójfazowy ma większą moc niż silnik jednofazowy?
Tak, silnik trójfazowy dostarcza trzy razy więcej mocy niż silnik jednofazowy, a potrzebuje tylko jednego dodatkowego przewodu (tj. trzech przewodów zamiast dwóch). Silniki trójfazowe dostarczają moc ze stałą i stałą szybkością.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Ręczne przełączniki i rozruszniki silnika dla lokalizacji niebezpiecznych
- Sondy temperatury
- Posiadacze znaków
- Płytka dywanowa
- Gładki drut
- Vises
- Dane i komunikacja
- Wciskać przyciski
- stateczniki
- Cork
- LIFT-ALL Zawiesie linowe, uzda dwunogowa, 34,000 funtów przy 60 stopniach
- SPEEDAIRE Cylinder pneumatyczny NFPA dwustronnego działania, mocowanie z tylnym kołnierzem, średnica otworu 3-1/4"
- ICE-O-MATIC Dozowniki lodu / wody
- WESTWARD Nakrętka sześciokątna ze stali
- DYNAQUIP CONTROLS Zawór kulowy z brązu z PC EVA Series 3
- DIXON Okrągłe orzechy
- BURNDY Osłona ognioodporna z serii Crimpit
- VERMONT GAGE Standardowe sprawdziany trzpieniowe do gwintów Go/NoGo, 5-44 Unf Lh
- IDEAL Paluszki rybne
- DAYTON Elementy