MARATHON MOTORS Silniki Blue Max 2000 Inverter Duty, całkowicie zamknięte, ze sztywną podstawą
Silniki inwerterowe Marathon Blue Max 2000 są zaprojektowane do pracy ze stałym momentem obrotowym przy zerowej prędkości obrotowej przy użyciu sterowania wektorowego w pętli zamkniętej lub otwartej. Jednostki te są stosowane w transporcie materiałów, przenośnikach, stanowiskach testowych, sprężarkach pomp i maszynach instalowanych w zapylonych lub brudnych środowiskach.
Styl | Model | Projekt obudowy silnika | Grupa efektywności | Ogrodzenie | Montowanie | Obroty znamionowe | Projekt NEMA | Nominalna wydajność | Długość całkowita | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 364THFS8046 | - | - | TEBC-OSIOWY | Sztywny C-Face | - | A | - | - | 66871,31zł | |
B | 364THFS8036 | - | - | TEFC | Sztywny | - | A | - | - | 60940,23zł | |
C | 364THFS8391 | - | - | TEBC-OSIOWY | Sztywny C-Face | - | A | - | - | 84028,17zł | |
D | 324THFPA8038 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1770 | A | 91.7% | 40 9 / 16 " | 43761,54zł | |
E | 449THFS8048 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1784 | A | 95.4% | 64 5 / 16 " | 271110,54zł | |
E | 449THFS8047 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1785 | A | 95.4% | 64 5 / 16 " | 247718,59zł | |
E | 449THFS8046 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1790 | A | 95% | 64 5 / 16 " | 220412,81zł | |
E | 445THFN8050 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1785 | B | 95% | 54.875 " | 178313,18zł | |
F | 444THFN8384 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1190 | A | 94.5% | 54.875 " | 150185,76zł | |
G | 444THFN8046 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1785 | B | 95% | 54.875 " | 135555,69zł | |
H | 405THFS8046 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1785 | A | 94.5% | 49 7 / 4 " | 117357,81zł | |
I | 404THFS8092 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1180 | A | 92.4% | 48.25 " | 125111,87zł | |
J | 365THFS8046 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1780 | A | 93% | 43 11 / 16 " | 74727,23zł | |
K | 326THFPA8086 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1170 | B | 89.5% | 42 1 / 16 " | 64436,85zł | |
L | 324THFPA8086 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1170 | B | 91.7% | 40 9 / 16 " | 58574,70zł | |
M | 326THFPA8038 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1765 | A | 93% | 42 1 / 16 " | 50169,77zł | |
N | 284THFPA8038 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1765 | A | 91.7% | 37 13 / 16 " | 33472,01zł | |
O | 286THFPA8038 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1765 | A | 91% | 39 5 / 16 " | 35835,75zł | |
P | 286THFPA8086 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1160 | A | 87.5% | 39 5 / 16 " | 50810,68zł | |
Q | 284THFPA8086 | Całkowicie zamknięta, chłodzona dmuchawą | Epakt | - | - | 1765 | A | 91.7% | 37 13 / 16 " | 38518,14zł | |
R | 284THFPA8028 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1765 | B | 91.7% | 28 9 / 16 " | 24756,13zł | |
S | 449THFS8036 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1788 | A | 95% | 54 " | 201350,64zł | |
T | 254THFNA8038 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1765 | B | 90.2% | 26 5 / 16 " | 19357,43zł | |
U | 445THFN8036 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1790 | A | 94.5% | 45 9 / 16 " | 134671,73zł | |
V | 324THFPA8028 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1770 | B | 91.7% | 31 " | 35597,93zł | |
W | 405THFS8036 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1785 | A | 94.5% | 39 5 / 16 " | 105642,51zł | |
X | 213THFS8028 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1765 | A | 88.5% | 21 " | 14300,10zł | |
Y | 365THFS8036 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1780 | A | 94.1% | 34 11 / 16 " | 61996,11zł | |
Z | 326THFS8028 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1780 | B | 93% | 33 15 / 16 " | 42358,50zł | |
A1 | 286THFNA8028 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1776 | A | 93% | 29 15 / 16 " | 28198,52zł | |
B1 | 215THFS8029 | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | Epakt | - | - | 1765 | A | 90.2% | 22.5 " | 18574,99zł | |
C1 | 182THTS8028 | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | Premia | - | - | 1760 | B | 90.2% | 16 11 / 16 " | 9180,28zł | |
D1 | 145thtn8037 | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | Premia | - | - | 1756 | B | 85.5% | 14 11 / 16 " | 7436,31zł | |
E1 | 256THTNA8038 | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | Premia | - | - | 1770 | A | 93.6% | 27.125 " | 27236,03zł | |
F1 | 184THTS8028 | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | Premia | - | - | 1760 | B | 90.2% | 17 11 / 16 " | 10437,47zł | |
G1 | 254THTNA8058 | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | Premia | - | - | 1772 | A | 93% | 23.38 " | 20082,71zł | |
H1 | 145thtn8029 | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | Premia | - | - | 1756 | B | 85.5% | 14 11 / 16 " | 7543,07zł | |
I1 | 143thtn8028 | Całkowicie zamknięte, niewentylowane | Premia | - | - | 1756 | B | 85.5% | 13 11 / 16 " | 7504,43zł |
Korzyści
- Te silniki z inwerterem 2000:1 pracują przy 1/2000 prędkości podstawowej, oferując stały moment obrotowy bez przegrzania systemu.
- Posiadają system izolacji MAX GUARD, który chroni silnik przed nadmiernymi naprężeniami termicznymi i dielektrycznymi powodowanymi przez wysokie częstotliwości przełączania napędów PWM.
- Jednostki te są zintegrowane z opatentowaną konstrukcją wspornika ułatwiającą instalację enkoderów, hamulców i dmuchaw.
- Wyposażone są w system ochrony łożysk BCP, który łagodzi prądy łożyskowe powodowane przez falownik, zwiększając w ten sposób trwałość łożysk.
- Precyzyjnie wyważona konstrukcja tłumi wibracje i zwiększa żywotność silnika.
- Jednostki te są dostępne w obudowach TENV, TEBC i TEFC, co zapewnia maksymalne bezpieczeństwo przed wilgocią i zanieczyszczeniami.
Normy i aprobaty
- UL
- CSA
- CE
Często Zadawane Pytania
Jaka jest różnica między sterowaniem wektorowym w pętli zamkniętej i otwartej?
- Sterowanie wektorowe w otwartej pętli zapewnia wysoki moment rozruchowy i zwiększony moment obrotowy przy niskiej prędkości. Są idealne do zastosowań wymagających 100% znamionowego momentu obrotowego przy niskich prędkościach, takich jak silniki synchroniczne prądu przemiennego i silniki indukcyjne.
- Sterowanie wektorowe w pętli zamkniętej pozwala na osiągnięcie 200% znamionowego momentu obrotowego silnika przy 0 obr./min i idealnie nadaje się do zastosowań wymagających obciążenia podczas postoju, takich jak dźwigi i wciągniki.
Z czego wykonane są te silniki?
Silniki Blue Max i wsporniki montażowe są wykonane z żeliwa, co zapewnia odporność na korozję i minimalne wibracje w trudnych i zapylonych środowiskach.
Do czego służą łożyska?
Łożyska zaprojektowano tak, aby zmniejszały tarcie/naprężenia pomiędzy ruchomymi częściami, jednocześnie wspierając ruch obrotowy lub liniowy.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Zestawy kluczy płasko-oczkowych
- Akcesoria do systemów RO
- Armatura do nawadniania
- Igły dozujące i strzykawki
- anteny
- Silniki HVAC
- Kauczuk
- Monitorowanie procesu
- Ruch liniowy
- Osprzęt do miejsc niebezpiecznych
- KNIPEX Mini obcinak do śruby
- TENNSCO Jednostka startowa regałów bezśrubowych
- HOFFMAN Obudowa, pokrywa na zawiasach
- SQUARE D Wyłączniki kompaktowe, typ obudowy LA
- WALTER TOOLS Spotting Drill, 120 stopni
- ATP Rurki, 100 stóp, naturalne
- DECTRON USA Aluminiowe tace wsporcze
- MERSEN FERRAZ Bezpieczniki Amp-Trap serii A120X, 1200VAC, 1000VDC
- VESTIL Wózki terenowe z napędem trakcyjnym serii OROAD
- JUSTRITE Puszki na odpady zaolejone, żółte, obsługiwane ręcznie