Silniki z hamulcem Marathon Motors Blue Max 2000, praca z falownikiem, stały moment obrotowy 2000:1, TENV, trójfazowe | Raptor Supplies Polska

SILNIKI MARATHON Silniki z hamulcem Blue Max 2000, praca z falownikiem, stały moment obrotowy 2000:1, TENV, trójfazowe


Silniki z hamulcem inwerterowym Marathon Blue Max idealnie nadają się do napędzania przenośników, dźwigów, obrabiarek, podnośników i maszyn wymagających szybkiego zatrzymania i utrzymywania momentu obrotowego. Maraton oferuje również wytrzymałe silniki z hamulcem do zastosowań w wieżach chłodniczych.

FILTRY
Temperatura otoczenia. Zasięg: 40 stopni C , Baza: Sztywny , Łożyska: Piłka , Obowiązek: Ciągły , Skończyć: Niebieska emalia , Materiał ramy: Żeliwo , Hz: 60 , klasa izolacji: F , Zastosowanie silnika: Żurawi , Konstrukcja silnika: 3-fazowy , Konstrukcja obudowy silnika: Całkowicie zamknięte, niewentylowane , Pozycja montażowa silnika: Poziomy , Konstrukcja wału silnika: Z kluczem , Zabezpieczenie termiczne silnika: T-stat , Konstrukcja NEMA: A , Faza: 3 , Zakres obrotów: 1701-1800 , Czynnik serwisowy: 1.00 , Ochrona termiczna: T-stat , Napięcie: 230/460 , Gwarancja: 3 rok
StylModelDługość całkowitaGrupa efektywnościRamaWał Dia.Długość wałuMoment obrotowyAmperów przy pełnym obciążeniuHPCena
A
143thtn8036
17 "Premia143TC7 / 8 "2.125 "6 lb.-ft.3.0/1.5113556,08zł
B
145thtn8043
18 "Epakt145TC7 / 8 "2.125 "10 lb.-ft.6.0/3.0215054,02zł
C
182THTS8048
19 11 / 16 "Epakt182TC1.125 "2.625 "15 lb.-ft.8.2/4.1317892,06zł
D
184THTS8056
25 9 / 16 "Epakt184TC1.125 "2.625 "25 lb.-ft.13.4/6.7521558,26zł
E
213THTS8071
27 9 / 16 "Epakt213TC1.375 "3.125 "35 lb.-ft.21.0/10.57.526940,49zł
F
215THTS8071
28 13 / 16 "Epakt215TC1.375 "3.125 "50 lb.-ft.26.0/13.01031577,34zł
G
254THTNA8071
31.5 "Premia254TC1.625 "3.75 "75 lb.-ft.40.5/20.21540300,43zł
H
256THTNA8071
35 "Premia256TC1.625 "3.75 "105 lb.-ft.52.0/26.02053417,70zł

Mechanizm pracy

  • Silniki te mają podstawową płytę montażową, która jest montowana na płaskich powierzchniach i może być przykręcana do płaskich powierzchni.
  • Silniki te są zasilane prądem trójfazowym i są podłączone do zasilania trójfazowego.
  • Obciążenie / pas są połączone z wałem silnika w celu przenoszenia mocy.
  • Silniki te są podnoszone za pomocą pierścienia do podnoszenia przyspawanego do górnej części silnika.

Korzyści

  • Silniki te są wyposażone w system izolacji MAX GUARD klasy F zapewniający bezpieczeństwo i są zoptymalizowane do pracy z falownikiem IGBT.
  • Zapewniają działanie ze stałym momentem obrotowym, począwszy od zera do prędkości podstawowej na napędzie wektorowym.
  • Są wyposażone w łożyska kulkowe zapewniające płynną pracę i zestaw sprężyn, samoregulujący hamulec tarczowy NEMA 2 dla bezpieczeństwa użytkownika.
  • Są one wyposażone w całkowicie zamkniętą, niewentylowaną obudowę, która zapewnia szczelne uszczelnienie przed płynami.

Normy i aprobaty

  • CE
  • CSA
  • UL

Często Zadawane Pytania

Jak montujemy te silniki hamulcowe Marathon?

Silniki te obsługują poziomą pozycję montażową. Zaleca się, aby nie instalować tych silników w pozycji pionowej.

Jaka jest maksymalna temperatura obsługiwana przez silniki z hamulcem Marathon?

Silniki te mogą wytrzymać temperatury do 104 stopni F.

Jaka jest klasa izolacji silników z hamulcem Marathon?

Silniki te mają klasę izolacji F.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?