SILNIKI MARATHON Silniki z hamulcem Blue Max 2000, praca z falownikiem, stały moment obrotowy 2000:1, TENV, trójfazowe
Silniki z hamulcem inwerterowym Marathon Blue Max idealnie nadają się do napędzania przenośników, dźwigów, obrabiarek, podnośników i maszyn wymagających szybkiego zatrzymania i utrzymywania momentu obrotowego. Maraton oferuje również wytrzymałe silniki z hamulcem do zastosowań w wieżach chłodniczych.
Styl | Model | Długość całkowita | Grupa efektywności | Rama | Wał Dia. | Długość wału | Moment obrotowy | Amperów przy pełnym obciążeniu | HP | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 143thtn8036 | 17 " | Premia | 143TC | 7 / 8 " | 2.125 " | 6 lb.-ft. | 3.0/1.5 | 1 | 13556,08zł | |
B | 145thtn8043 | 18 " | Epakt | 145TC | 7 / 8 " | 2.125 " | 10 lb.-ft. | 6.0/3.0 | 2 | 15054,02zł | |
C | 182THTS8048 | 19 11 / 16 " | Epakt | 182TC | 1.125 " | 2.625 " | 15 lb.-ft. | 8.2/4.1 | 3 | 17892,06zł | |
D | 184THTS8056 | 25 9 / 16 " | Epakt | 184TC | 1.125 " | 2.625 " | 25 lb.-ft. | 13.4/6.7 | 5 | 21558,26zł | |
E | 213THTS8071 | 27 9 / 16 " | Epakt | 213TC | 1.375 " | 3.125 " | 35 lb.-ft. | 21.0/10.5 | 7.5 | 26940,49zł | |
F | 215THTS8071 | 28 13 / 16 " | Epakt | 215TC | 1.375 " | 3.125 " | 50 lb.-ft. | 26.0/13.0 | 10 | 31577,34zł | |
G | 254THTNA8071 | 31.5 " | Premia | 254TC | 1.625 " | 3.75 " | 75 lb.-ft. | 40.5/20.2 | 15 | 40300,43zł | |
H | 256THTNA8071 | 35 " | Premia | 256TC | 1.625 " | 3.75 " | 105 lb.-ft. | 52.0/26.0 | 20 | 53417,70zł |
Mechanizm pracy
- Silniki te mają podstawową płytę montażową, która jest montowana na płaskich powierzchniach i może być przykręcana do płaskich powierzchni.
- Silniki te są zasilane prądem trójfazowym i są podłączone do zasilania trójfazowego.
- Obciążenie / pas są połączone z wałem silnika w celu przenoszenia mocy.
- Silniki te są podnoszone za pomocą pierścienia do podnoszenia przyspawanego do górnej części silnika.
Korzyści
- Silniki te są wyposażone w system izolacji MAX GUARD klasy F zapewniający bezpieczeństwo i są zoptymalizowane do pracy z falownikiem IGBT.
- Zapewniają działanie ze stałym momentem obrotowym, począwszy od zera do prędkości podstawowej na napędzie wektorowym.
- Są wyposażone w łożyska kulkowe zapewniające płynną pracę i zestaw sprężyn, samoregulujący hamulec tarczowy NEMA 2 dla bezpieczeństwa użytkownika.
- Są one wyposażone w całkowicie zamkniętą, niewentylowaną obudowę, która zapewnia szczelne uszczelnienie przed płynami.
Normy i aprobaty
- CE
- CSA
- UL
Często Zadawane Pytania
Jak montujemy te silniki hamulcowe Marathon?
Silniki te obsługują poziomą pozycję montażową. Zaleca się, aby nie instalować tych silników w pozycji pionowej.
Jaka jest maksymalna temperatura obsługiwana przez silniki z hamulcem Marathon?
Silniki te mogą wytrzymać temperatury do 104 stopni F.
Jaka jest klasa izolacji silników z hamulcem Marathon?
Silniki te mają klasę izolacji F.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Akcesoria do kabli grzejnych
- Plastikowe sekcje C.
- Bariera i ogrodzenie ochronne
- Plastikowe rolki
- Sprężyny gazowe i amortyzatory
- Złącza przewodowe
- Oprawy do terenów zewnętrznych
- Filtracja hydrauliczna
- Wózki i ciężarówki do sprzedaży detalicznej
- Spawanie termoplastyczne
- HONEYWELL Precyzyjny przełącznik zatrzaskowy do montażu panelowego siłownika z noskiem kulistym
- OSG Gwintownik ze stali szybkotnącej, wykończenie TiCN
- LUMAPRO Złącze proste Accy
- KRAFT TOOL CO. Kielnia do cegieł wąska London 4-3/4 x 11 cali
- SPEEDCLEAN Zespoły lancy
- FABORY Śruby kołnierzowe
- GENERAL PIPE CLEANERS Zestawy Typhoon Jet do montażu na płozach serii S-JM-2512-V
- EATON Operatorzy elektryczni, rama J
- EATON Mierniki serii Power Xpert 2000
- JESCRAFT Całkowicie spawane taczki stalowe