Marathon Motors Silniki Blue Chip do ciężkich zastosowań, do zastosowań niebezpiecznych, klasa 1, przeciwwybuchowe, sztywna podstawa | Raptor Supplies Polska

MARATHON MOTORS Silniki Blue Chip do dużych obciążeń, klasa 1 w wykonaniu niebezpiecznym, przeciwwybuchowe, sztywna podstawa


Trójfazowe silniki prądu przemiennego Marathon do pracy w niebezpiecznych lokalizacjach nie wymagają kondensatorów rozruchowych, kondensatorów roboczych ani odśrodkowych przełączników rozruchowych, które mogą ulec zużyciu i awariom. Mają większy moment obrotowy i większą wydajność niż jednofazowe silniki do zastosowań w niebezpiecznych lokalizacjach.

FILTRY
Montaż: TYLKO F1 , Łożyska: Piłka , Obowiązek: Ciągły , Typ obudowy: EPFC , Materiał ramy: Żeliwo , Certyfikat ekologiczny lub inne uznanie: Ocena premium NEMA , klasa izolacji: F , Klasa IP: 54 , kW: 22.4 , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 stopni C , Zastosowanie silnika: Niebezpieczne lokalizacje , Konstrukcja silnika: 3-fazowy , Konstrukcja obudowy silnika: Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem , Konstrukcja wału silnika: Z kluczem , Zabezpieczenie termiczne silnika: T-stat , Typ mocowania: SZTYWNY , Orientacja: Poziomy , Faza: 3 , Obrót: CW / CCW , obr./min: 1800 , Czynnik serwisowy: 1.15 , Normy i Aprobaty: UL , Temp. Kod: T3B
StylModelPozycjaHzGrupa efektywnościOgrodzenieDługość przewoduDługość mniejsza wałuRodzaj silnikaMontowanieCena
A
286TTGN6537
Silnik przeciwwybuchowy60-EPFC---Sztywny22781,62zł
B
364TTGS16536
Silnik w niebezpiecznym miejscu60Premium NEMACałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem-25.375 "3-fazowySztywny61102,97zł
C
365TTGS16540
Silnik w niebezpiecznym miejscu50/60Premium NEMACałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem-26.375 "3-fazowySztywny80419,16zł
D
143TTGN6526
Silnik w niebezpiecznym miejscu50/60PremiaCałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem--3-fazowySztywny4991,40zł
E
145TTGN6526
Silnik w niebezpiecznym miejscu50/60PremiaCałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem--3-fazowySztywny6191,10zł
F
145TTGN6527
Silnik w niebezpiecznym miejscu50/60PremiaCałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem--3-fazowySztywny6604,54zł
G
184TTGN6501
Silnik w niebezpiecznym miejscu50/60EWGCałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem6"15.125 "3-fazowyBaza11193,24zł
H
286TTGN16577
Silnik w niebezpiecznym miejscu60Premium NEMACałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem8"23.187 "3-fazowyStopa34392,15zł
I
326TTGS6532
Silnik w niebezpiecznym miejscu50/60Premium NEMACałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem8"25.125 "3-fazowyStopa46152,90zł
J
364TTGS16577
Silnik w niebezpiecznym miejscu50/60Premium NEMACałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem8"25.625 "3-fazowyStopa58452,19zł
K
324TSSTGS6501
Silnik w niebezpiecznym miejscu50/60PremiaCałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem8"23.625 "3-fazowyBaza44861,18zł
L
324TTGS6529
Silnik w niebezpiecznym miejscu50/60PremiaCałkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem6"25.125 "3-fazowyBaza44121,77zł
M
326TTGS16546
Silnik w niebezpiecznym miejscu60----Silny silnik-41357,62zł
N
254TTGN16549
Silnik w niebezpiecznym miejscu60----Silny silnik-18525,19zł
O
286TTGN16546
Silnik w niebezpiecznym miejscu60----Silny silnik-25516,55zł

Mechanizm pracy

  • Podstawowy silnik prądu przemiennego składa się z cewki z drutu i dwóch nieruchomych magnesów otaczających wał.
  • Kiedy ładunek prądu przemiennego (AC) jest przyłożony do cewki drutu, przekształca się on w elektromagnes.
  • Elektromagnes wytwarza pole magnetyczne.
  • Ponieważ pole magnetyczne stale się zmienia z powodu obrotu, wytwarza prąd elektryczny wewnątrz wirnika, zgodnie z prawem elektromagnetyzmu.

Korzyści

  • Spełniają wymagania najwyższej klasy wydajności NEMA.
  • Silniki z serii Blue Chip są wykonane w 100% z żeliwa, co zapewnia sztywność i zmniejszenie wibracji.
  • Ich powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne pokryte są farbą epoksydową.
  • Mają szczotki węglowe, które iskrzą, więc obudowy mają grube ściany i długie kołnierze w miejscu, w którym dzwony końcowe stykają się z ramą.
  • Okablowanie obiektowe musi zostać wykonane w oddzielnym lub podłączonym przedziale okablowania, który spełnia tę samą klasę i standardy grupowe, co silnik.
  • Są wyposażone w tabliczkę znamionową ze stali nierdzewnej i powiększoną skrzynkę przyłączeniową zgodną z NEC, która obraca się, aby umożliwić więcej okablowania i zakończeń w miejscu instalacji.

Normy i aprobaty

  • Przeciwwybuchowość klasa I, strefa 1, grupy C i D oraz klasa II, strefa 1, grupy F i G
  • CSA
  • UL

Często Zadawane Pytania

Co to jest obudowa TEFC?

Całkowicie zamknięty silnik chłodzony wentylatorem (TEFC) ma ramę uniemożliwiającą wymianę powietrza pomiędzy wnętrzem i zewnętrzem silnika. Zapobiega to zanieczyszczeniu powietrza i, w mniejszym stopniu, przedostawaniu się cieczy do silnika. Zewnętrzny wentylator nadmuchuje powietrze na ramę, aby ochłodzić silnik, a rama jest żebrowana, aby zwiększyć powierzchnię rozpraszania ciepła.

Co to jest klasa I, dywizja 1?

Rejon 1 jest podzbiorem klasy I. Jest definiowany jako obszar, w którym w normalnych, codziennych warunkach pracy mogą występować wybuchowe lub łatwopalne gazy, pary lub ciecze.

W jakim środowisku używane są te silniki?

Silniki te są przeznaczone do środowisk, w których występują łatwopalne pary lub gazy (takie jak propan, etylen i metan). Te silniki w wykonaniu przeciwwybuchowym nadają się również do stosowania w obszarach z palnym pyłem (węgiel drzewny, sadza, pył zbożowy).

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?