MARATHON MOTORS Silniki Blue Chip do dużych obciążeń, klasa 1 w wykonaniu niebezpiecznym, przeciwwybuchowe, sztywna podstawa
Trójfazowe silniki prądu przemiennego Marathon do pracy w niebezpiecznych lokalizacjach nie wymagają kondensatorów rozruchowych, kondensatorów roboczych ani odśrodkowych przełączników rozruchowych, które mogą ulec zużyciu i awariom. Mają większy moment obrotowy i większą wydajność niż jednofazowe silniki do zastosowań w niebezpiecznych lokalizacjach.
Styl | Model | Pozycja | Hz | Grupa efektywności | Ogrodzenie | Długość przewodu | Długość mniejsza wału | Rodzaj silnika | Montowanie | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 286TTGN6537 | Silnik przeciwwybuchowy | 60 | - | EPFC | - | - | - | Sztywny | 22781,62zł | |
B | 364TTGS16536 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 60 | Premium NEMA | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | - | 25.375 " | 3-fazowy | Sztywny | 61102,97zł | |
C | 365TTGS16540 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 50/60 | Premium NEMA | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | - | 26.375 " | 3-fazowy | Sztywny | 80419,16zł | |
D | 143TTGN6526 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 50/60 | Premia | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | - | - | 3-fazowy | Sztywny | 4991,40zł | |
E | 145TTGN6526 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 50/60 | Premia | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | - | - | 3-fazowy | Sztywny | 6191,10zł | |
F | 145TTGN6527 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 50/60 | Premia | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | - | - | 3-fazowy | Sztywny | 6604,54zł | |
G | 184TTGN6501 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 50/60 | EWG | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | 6" | 15.125 " | 3-fazowy | Baza | 11193,24zł | |
H | 286TTGN16577 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 60 | Premium NEMA | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | 8" | 23.187 " | 3-fazowy | Stopa | 34392,15zł | |
I | 326TTGS6532 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 50/60 | Premium NEMA | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | 8" | 25.125 " | 3-fazowy | Stopa | 46152,90zł | |
J | 364TTGS16577 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 50/60 | Premium NEMA | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | 8" | 25.625 " | 3-fazowy | Stopa | 58452,19zł | |
K | 324TSSTGS6501 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 50/60 | Premia | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | 8" | 23.625 " | 3-fazowy | Baza | 44861,18zł | |
L | 324TTGS6529 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 50/60 | Premia | Całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem | 6" | 25.125 " | 3-fazowy | Baza | 44121,77zł | |
M | 326TTGS16546 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 60 | - | - | - | - | Silny silnik | - | 41357,62zł | |
N | 254TTGN16549 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 60 | - | - | - | - | Silny silnik | - | 18525,19zł | |
O | 286TTGN16546 | Silnik w niebezpiecznym miejscu | 60 | - | - | - | - | Silny silnik | - | 25516,55zł |
Mechanizm pracy
- Podstawowy silnik prądu przemiennego składa się z cewki z drutu i dwóch nieruchomych magnesów otaczających wał.
- Kiedy ładunek prądu przemiennego (AC) jest przyłożony do cewki drutu, przekształca się on w elektromagnes.
- Elektromagnes wytwarza pole magnetyczne.
- Ponieważ pole magnetyczne stale się zmienia z powodu obrotu, wytwarza prąd elektryczny wewnątrz wirnika, zgodnie z prawem elektromagnetyzmu.
Korzyści
- Spełniają wymagania najwyższej klasy wydajności NEMA.
- Silniki z serii Blue Chip są wykonane w 100% z żeliwa, co zapewnia sztywność i zmniejszenie wibracji.
- Ich powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne pokryte są farbą epoksydową.
- Mają szczotki węglowe, które iskrzą, więc obudowy mają grube ściany i długie kołnierze w miejscu, w którym dzwony końcowe stykają się z ramą.
- Okablowanie obiektowe musi zostać wykonane w oddzielnym lub podłączonym przedziale okablowania, który spełnia tę samą klasę i standardy grupowe, co silnik.
- Są wyposażone w tabliczkę znamionową ze stali nierdzewnej i powiększoną skrzynkę przyłączeniową zgodną z NEC, która obraca się, aby umożliwić więcej okablowania i zakończeń w miejscu instalacji.
Normy i aprobaty
- Przeciwwybuchowość klasa I, strefa 1, grupy C i D oraz klasa II, strefa 1, grupy F i G
- CSA
- UL
Często Zadawane Pytania
Co to jest obudowa TEFC?
Całkowicie zamknięty silnik chłodzony wentylatorem (TEFC) ma ramę uniemożliwiającą wymianę powietrza pomiędzy wnętrzem i zewnętrzem silnika. Zapobiega to zanieczyszczeniu powietrza i, w mniejszym stopniu, przedostawaniu się cieczy do silnika. Zewnętrzny wentylator nadmuchuje powietrze na ramę, aby ochłodzić silnik, a rama jest żebrowana, aby zwiększyć powierzchnię rozpraszania ciepła.
Co to jest klasa I, dywizja 1?
Rejon 1 jest podzbiorem klasy I. Jest definiowany jako obszar, w którym w normalnych, codziennych warunkach pracy mogą występować wybuchowe lub łatwopalne gazy, pary lub ciecze.
W jakim środowisku używane są te silniki?
Silniki te są przeznaczone do środowisk, w których występują łatwopalne pary lub gazy (takie jak propan, etylen i metan). Te silniki w wykonaniu przeciwwybuchowym nadają się również do stosowania w obszarach z palnym pyłem (węgiel drzewny, sadza, pył zbożowy).
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Okulary czytelnika
- Regulatory powietrza
- Dzielone złącza śrubowe
- Akcesoria na szczycie słupa
- Kontroluj akcesoria do produktów
- Węże pneumatyczne
- Latarki
- Narzędzia pneumatyczne
- Szczotki do mioteł i pojemniki na kurz
- Akcesoria ścierne
- WESTWARD Dozownik do igieł
- SPEEDAIRE Standardowe filtry do usuwania oleju
- GRAINGER Zapasowe dętki
- ATP Rurka 6mm 100 stóp
- DIXON Aktywowane zawory elektromagnetyczne
- ACROVYN Narożnik zewnętrzny, odporny na uderzenia, Ozark
- PASS AND SEYMOUR Dwustronne płytki ścienne z serii Trademaster
- PASS AND SEYMOUR Złącza blokujące serii 15 do montażu na panelu
- WINSMITH Seria SE Encore, rozmiar E30, reduktory prędkości z pojedynczą redukcją MTNS
- GROVE GEAR Seria Bravo 518, seria BMQ-R, reduktory z pojedynczą redukcją