Silniki wentylatorów skraplacza Leeson, trójfazowe, odporne na kapanie na brzuchu i sztywne mocowanie | Raptor Supplies Polska

Silniki wentylatorów skraplacza LEESON, trójfazowe, odporne na kapanie na brzuchu i sztywne mocowanie


Silniki wentylatorów skraplacza Leeson są stosowane w sprzęcie HVAC, automatach sprzedających, chłodziarkach do żywności i napojów oraz innych urządzeniach.

FILTRY
Montaż: 042500 , Projekt: B , Obowiązek: PRZELOT , Załącznik: DP , Hz: 60 , klasa izolacji: B , Smarowanie: Polyrex® EM , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 , Opakowanie: B , Faza: 3 , Obrót: REV , obr./min: 1200 , Czynnik serwisowy: 1.15 , średnica wału: 5 / 8 " , Typ: TD , Napięcie: 208-230 / 460
StylModelRamaAmperów przy pełnym obciążeniuHPkWOchrona termiczna silnikaMontowaniepower FactorCena
A
111147.00
56Y3.9-3.8 / 1.91.75MWJ64KROKRĄGŁY PAS NA BRZUCH614743,33zł
B
111148.00
56Y5.7-5.6 / 2.81.51.12MWJ44KROKRĄGŁY PAS NA BRZUCH685173,36zł
C
116772.00
56Z3-2.8 / 1.41/20.37MWJ68KRSztywny523860,02zł
D
115779.00
J56HY5.7-5.6 / 2.81.51.12MWJ44KRSztywny681783,31zł

Korzyści

  • Posiadają automatyczne zabezpieczenie przeciążeniowe, które rozprasza ciepło generowane przez ciągłą pracę silnika i zapobiega uszkodzeniom części wewnętrznych.
  • Są one zintegrowane z podwójnie uszczelnionymi łożyskami kulkowymi, które są smarowane smarem Exxon POLYREX EM, aby umożliwić płynne działanie ruchomych elementów.
  • Te silniki wentylatorów skraplaczy są dostępne z mocowaniem na brzuchu / sztywnej podstawie, co zapewnia bezpieczne mocowanie silnika do sprzętu.
  • Są one wyposażone w szczelną obudowę, która umożliwia przepływ powietrza przez uzwojenia silnika i utrzymuje silnik w niskiej temperaturze.

Normy i aprobaty

  • UL
  • CSA

Często Zadawane Pytania

Jaki jest cel farby epoksydowej?

Farba epoksydowa zapewnia wytrzymałość i doskonałą trwałość ramy silnika, odporną na zarysowania, rdzę lub korozję.

Co to jest osłona końcowa wału zamknięta?

Zamknięte osłony wału służą do przykrywania uzwojeń lub łożysk podporowych silnika. Pokrywa posiada kilka otworów do chłodzenia elementów silnika, zapobiegając jednocześnie przedostawaniu się wilgoci lub kurzu.

Co to jest rama 56Y?

Rama 56Y jest wyposażona w wał ze stali nierdzewnej, który zapewnia wyjątkowo wytrzymałą obudowę silnika. Rama jest chroniona termicznie i posiada izolację klasy B, aby wytrzymać maksymalny zakres temperatur do 130 stopni C i zapobiec przegrzaniu.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?