Silniki z hamulcem Leeson, trójfazowe, TEFC, czoło C z podstawą | Raptor Supplies Polska

Silniki z hamulcem LEESON, trójfazowe, TEFC, czoło C z podstawą


Silniki z hamulcem Leeson są stosowane w przenośnikach, obrabiarkach, reduktorach prędkości, napędach bram i wciągnikach, które wymagają szybkiego zatrzymania. Oferują hamowanie jako środek bezpieczeństwa w przypadku nagłej utraty zasilania.

FILTRY
Design: B , Obowiązek: Ciągły , Smarowanie: Polyrex® EM , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 , Mocowanie: Sztywny , Faza: 3 , Obrót: REV
StylModelOchrona termiczna silnikaOgrodzenieRamaOpakowaniepower FactorRPMCzynnik serwisowyWał Dia.Cena
A
140639.00
-TEFC215TCF77 / 721800 / 15001.15-26506,64zł
B
110670.00
-TENV56CB6718001.155 / 8 "6346,64zł
C
114155.00
-TEFC56CB6518001.05 / 8 "7478,04zł
D
110669.00
-TENVC56CB6618001.155 / 8 "5656,66zł
E
110671.00
-TENV56CB7018001.155 / 8 "7426,64zł
F
122250.00
9700K46TEFC145TCB75.61800 / 15001.157 / 8 "12053,42zł
G
119563.00
9700K46TEFC56CB68.518001.155 / 8 "10958,63zł
H
122248.00
9700K46-33TEFC143TCF68.518001.157 / 8 "9123,30zł
I
122249.00
9700K46-33TEFC145TCF67.7 / 691800 / 15001.157 / 8 "12145,33zł

Mechanizm pracy

  • Silniki z hamulcem wykorzystują pole elektromagnetyczne do zasilania i hamowania silnika.
  • Działają poprzez przepychanie wirnika z biegunem magnetycznym przez przyłożony prąd.
  • Bieguny stojana (otaczające wirnik) wywierają siłę, aby obrócić wał.
  • Kiedy statyczny prąd przemienny lub stały jest podawany do urządzenia, bieguny stojana stają się statyczne i zatrzymują wirnik.

Korzyści

  • Silniki hamulcowe Leeson charakteryzują się trwałą konstrukcją ramy stalowej zapewniającą sztywność konstrukcyjną oraz smarowaniem Polyrex EM, które zapobiega wyciekom oleju i wody w temperaturach do 40 stopni Celsjusza.
  • Posiadają osłonę końcową C-Face od strony napędu ze sztywnym mocowaniem podstawy dla szybkiej instalacji.
  • Te jednostki NEMA Design B oferują najwyższej jakości izolację klasy B/F w celu kontroli temperatury.
  • Hamulce tych modeli są odporne na awarie i sprężynowe dzięki cewkom hamulcowym o podwójnym napięciu.
  • Silniki te wytwarzają moment obrotowy do 10 KM przy zasilaniu 50/60 Hz.
  • Są wyposażone w obudowę TEFC / TENV, aby zapewnić ochronę przed kurzem, wodą i zanieczyszczeniami z powietrza.
  • Te trójfazowe jednostki posiadają funkcję ręcznego zwalniania wyłączania zasilania dla wygody użytkownika w przypadku awarii zasilania. Obciążenie jest automatycznie zatrzymywane po wyłączeniu zasilania.
  • Oferują ciągłą pracę przy prędkościach do 1800 obr./min.

Normy i aprobaty

  • NIE MÓJ
  • IEC

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?

  • Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
  • Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
  • Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.

Co oznacza izolacja klasy B i F?

Silniki te posiadają izolację klasy B lub F do kontroli temperatury. Izolowane silniki klasy B mogą wytrzymać temperatury do 130 stopni C, a silniki klasy F mogą wytrzymać maksymalną temperaturę 105 stopni C.

Jaka jest różnica między silnikami TENV i TEFC?

Całkowicie zamknięte, niewentylowane silniki (TENV) są zaprojektowane bez otworów powietrznych i są idealne do zastosowań, w których wymagane jest częste odkażanie lub czyszczenie. Silniki TEFC (całkowicie zamknięte, chłodzone wentylatorem) są wyposażone w zewnętrzny wentylator, który zapewnia cyrkulację powietrza z zewnątrz do silnika.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?