Silniki z hamulcem Leeson, trójfazowe, TEFC, C bez podstawy | Raptor Supplies Polska

Silniki z hamulcem LEESON, trójfazowe, TEFC, C, bez podstawy


Silniki hamulcowe Leeson oferują hamowanie jako środek bezpieczeństwa w przypadku nagłego odcięcia zasilania. Stosuje się je w przenośnikach, obrabiarkach, reduktorach prędkości, napędach do drzwi i wciągnikach wymagających szybkiego zatrzymania.

FILTRY
Obowiązek: Ciągły , Smarowanie: Polyrex® EM , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 , Zabezpieczenie termiczne silnika: 9700K46 , Mocowanie: Okrągły , Faza: 3 , Obrót: REV , Czynnik serwisowy: 1.15
StylModelkWWnętrzeOgrodzenieOpakowaniepower FactorRPMWał Dia.Rodzaj NieruchomościCena
A
114158.00
.246-TENVB6618005 / 8 "TN5740,04zł
B
114159.00
0.37BTEFCB6318005 / 8 "TF6243,30zł
C
114160.00
0.56BTEFCB6518005 / 8 "TF7326,65zł
D
119564.00
0.75BTEFCB68.518005 / 8 "TF8816,65zł
E
122251.00
0.75BTEFCB68.518007 / 8 "TF10883,08zł
F
122252.00
1.12CTEFCB67.718007 / 8 "TF9959,97zł
G
119565.00
1.12 / 0.75CTEFCB67.71800 / 15005 / 8 "TF12391,59zł
H
122253.00
1.49BTEFCB75.618007 / 8 "TF10233,33zł
I
141309.00
5.6 / 7.5BTEFCF77 / 791800 / 1500-TF26333,35zł
J
141308.00
5.60ATEFCF71.71800-TF20790,00zł

Mechanizm pracy

  • Silniki z hamulcem wykorzystują pole elektromagnetyczne do zasilania i hamowania silnika.
  • Działają poprzez przepychanie wirnika z biegunem magnetycznym przez przyłożony prąd.
  • Bieguny stojana (otaczające wirnik) wywierają siłę, aby obrócić wał.
  • Kiedy statyczny prąd przemienny lub stały jest podawany do urządzenia, bieguny stojana stają się statyczne i zatrzymują wirnik.

Korzyści

  • Silniki hamulcowe Leeson są wyposażone w obudowę TEFC / TENV, aby zapewnić ochronę przed kurzem, wodą i zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu.
  • Mają osłonę końcową w kształcie litery C na końcu napędu z mniejszą podstawą dla szybkiej instalacji.
  • Te jednostki NEMA Design A, B lub C oferują najwyższej jakości izolację klasy B/F w celu kontroli temperatury.
  • Hamulce tych modeli są odporne na awarie i sprężynowe dzięki cewkom hamulcowym o podwójnym napięciu.
  • Charakteryzują się wytrzymałą stalową konstrukcją ramową zapewniającą sztywność strukturalną oraz smarem Polyrex EM, który jest odporny na wycieki oleju i wody w temperaturach do 40 stopni Celsjusza.
  • Te trójfazowe jednostki mają ręczne zwalnianie wyłączania dla wygody użytkownika w przypadku awarii zasilania. Obciążenie jest automatycznie zatrzymywane po odcięciu zasilania.
  • Oferują ciągłą pracę przy prędkościach do 1800 obr./min.
  • Te silniki IP43 wytwarzają moment obrotowy do 10 KM przy zasilaniu 50/60 Hz.

Normy i aprobaty

  • NIE MÓJ
  • IEC

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między silnikami TENV i TEFC?

Całkowicie zamknięte, niewentylowane silniki (TENV) są zaprojektowane bez otworów powietrznych i są idealne do zastosowań, w których wymagane jest częste odkażanie lub czyszczenie. Silniki TEFC (całkowicie zamknięte, chłodzone wentylatorem) są wyposażone w zewnętrzny wentylator, który zapewnia cyrkulację powietrza z zewnątrz do silnika.

Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?

  • Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
  • Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
  • Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.

Co oznacza izolacja klasy B i F?

Silniki te posiadają izolację klasy B lub F do kontroli temperatury. Izolowane silniki klasy B mogą wytrzymać temperatury do 130 stopni C, a silniki klasy F mogą wytrzymać maksymalną temperaturę 105 stopni C.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?