Silniki z hamulcem LEESON, trójfazowe, TEFC, C, bez podstawy
Silniki hamulcowe Leeson oferują hamowanie jako środek bezpieczeństwa w przypadku nagłego odcięcia zasilania. Stosuje się je w przenośnikach, obrabiarkach, reduktorach prędkości, napędach do drzwi i wciągnikach wymagających szybkiego zatrzymania.
Styl | Model | kW | Wnętrze | Ogrodzenie | Opakowanie | power Factor | RPM | Wał Dia. | Rodzaj Nieruchomości | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 114158.00 | .246 | - | TENV | B | 66 | 1800 | 5 / 8 " | TN | 5740,04zł | |
B | 114159.00 | 0.37 | B | TEFC | B | 63 | 1800 | 5 / 8 " | TF | 6243,30zł | |
C | 114160.00 | 0.56 | B | TEFC | B | 65 | 1800 | 5 / 8 " | TF | 7326,65zł | |
D | 119564.00 | 0.75 | B | TEFC | B | 68.5 | 1800 | 5 / 8 " | TF | 8816,65zł | |
E | 122251.00 | 0.75 | B | TEFC | B | 68.5 | 1800 | 7 / 8 " | TF | 10883,08zł | |
F | 122252.00 | 1.12 | C | TEFC | B | 67.7 | 1800 | 7 / 8 " | TF | 9959,97zł | |
G | 119565.00 | 1.12 / 0.75 | C | TEFC | B | 67.7 | 1800 / 1500 | 5 / 8 " | TF | 12391,59zł | |
H | 122253.00 | 1.49 | B | TEFC | B | 75.6 | 1800 | 7 / 8 " | TF | 10233,33zł | |
I | 141309.00 | 5.6 / 7.5 | B | TEFC | F | 77 / 79 | 1800 / 1500 | - | TF | 26333,35zł | |
J | 141308.00 | 5.60 | A | TEFC | F | 71.7 | 1800 | - | TF | 20790,00zł |
Mechanizm pracy
- Silniki z hamulcem wykorzystują pole elektromagnetyczne do zasilania i hamowania silnika.
- Działają poprzez przepychanie wirnika z biegunem magnetycznym przez przyłożony prąd.
- Bieguny stojana (otaczające wirnik) wywierają siłę, aby obrócić wał.
- Kiedy statyczny prąd przemienny lub stały jest podawany do urządzenia, bieguny stojana stają się statyczne i zatrzymują wirnik.
Korzyści
- Silniki hamulcowe Leeson są wyposażone w obudowę TEFC / TENV, aby zapewnić ochronę przed kurzem, wodą i zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu.
- Mają osłonę końcową w kształcie litery C na końcu napędu z mniejszą podstawą dla szybkiej instalacji.
- Te jednostki NEMA Design A, B lub C oferują najwyższej jakości izolację klasy B/F w celu kontroli temperatury.
- Hamulce tych modeli są odporne na awarie i sprężynowe dzięki cewkom hamulcowym o podwójnym napięciu.
- Charakteryzują się wytrzymałą stalową konstrukcją ramową zapewniającą sztywność strukturalną oraz smarem Polyrex EM, który jest odporny na wycieki oleju i wody w temperaturach do 40 stopni Celsjusza.
- Te trójfazowe jednostki mają ręczne zwalnianie wyłączania dla wygody użytkownika w przypadku awarii zasilania. Obciążenie jest automatycznie zatrzymywane po odcięciu zasilania.
- Oferują ciągłą pracę przy prędkościach do 1800 obr./min.
- Te silniki IP43 wytwarzają moment obrotowy do 10 KM przy zasilaniu 50/60 Hz.
Normy i aprobaty
- NIE MÓJ
- IEC
Często Zadawane Pytania
Jaka jest różnica między silnikami TENV i TEFC?
Całkowicie zamknięte, niewentylowane silniki (TENV) są zaprojektowane bez otworów powietrznych i są idealne do zastosowań, w których wymagane jest częste odkażanie lub czyszczenie. Silniki TEFC (całkowicie zamknięte, chłodzone wentylatorem) są wyposażone w zewnętrzny wentylator, który zapewnia cyrkulację powietrza z zewnątrz do silnika.
Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?
- Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
- Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
- Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.
Co oznacza izolacja klasy B i F?
Silniki te posiadają izolację klasy B lub F do kontroli temperatury. Izolowane silniki klasy B mogą wytrzymać temperatury do 130 stopni C, a silniki klasy F mogą wytrzymać maksymalną temperaturę 105 stopni C.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Kolby
- Śledzenie obwodów
- Cyfrowe manometry próżniowe z przetwornikami
- Flary drogowe LED, światła bezpieczeństwa
- Słupki ogrodzeniowe
- Sączenie
- bezpieczniki
- Tworzywa sztuczne
- Pręty i drut spawalniczy
- Brąz
- HUBBELL WIRING DEVICE-KELLEMS Gniazda z ochroną przeciwprzepięciową, dupleks, 15 / 20A, 125V
- DAYTON Wewnętrzne piece kanałowe, wejście BtuH 150000
- NOTRAX Maty zewnętrzne Oct-O-Flex
- Stafford Mfg Seria rozwiązań, kołnierze wału do montażu czołowego
- GRAINGER Dyski szybkiej wymiany
- APPROVED VENDOR Hydrauliczne filtry puszkowe
- MONROE PMP Ciągłe zawiasy
- TSUBAKI Seria QD, koła łańcuchowe, podziałka 1/2 cala
- WEG Osłony końcowe NDE
- BOSTON GEAR 48 mosiężne koła zębate czołowe o średnicy podziałki