Silniki z hamulcem LEESON, trójfazowe, kroploszczelne, C bez podstawy
Silniki hamulcowe Leeson są używane z przenośnikami, obrabiarkami, reduktorami prędkości, napędami do drzwi i wciągnikami, które wymagają szybkiego zatrzymania. Oferują hamowanie jako środek bezpieczeństwa w przypadku nagłego odcięcia zasilania.
Styl | Model | power Factor | Wnętrze | Rama | RPM | Czynnik serwisowy | Wał Dia. | Napięcie | Amperów przy pełnym obciążeniu | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 114166.00 | 58 | B | 56C | 1800 | 1.15 | 5 / 8 " | 208-230 / 460 | 4.2 / 2.1 | 7450,04zł | |
B | 116766.00 | 64 / 62 | C | 56C | 1800 / 1500 | 1.15 | 5 / 8 " | 230 / 460 | 5.6 / 2.8 | 8670,03zł | |
C | 114157.00 | 65 | B | 56C | 1800 | 1.25 | 5 / 8 " | 208-230 / 460 | 2.8 / 1.4 | 6899,97zł | |
D | 122241.00 | 75.6 | B | 145TC | 1800 | 1.15 | 7 / 8 " | 230 / 460 | 5.8 / 3.2 | 10406,70zł |
Mechanizm pracy
- Silniki z hamulcem wykorzystują pole elektromagnetyczne do zasilania i hamowania silnika.
- Działają poprzez przepychanie wirnika z biegunem magnetycznym przez przyłożony prąd.
- Bieguny stojana (otaczające wirnik) wywierają siłę, aby obrócić wał.
- Kiedy statyczny prąd przemienny lub stały jest podawany do urządzenia, bieguny stojana stają się statyczne i zatrzymują wirnik.
Korzyści
- Silniki z hamulcem Leeson są wyposażone w tarczę końcową typu C po stronie napędu, umożliwiającą szybką instalację.
- Są wyposażone w szczelną obudowę, która zapewnia ochronę przed kurzem, wodą i zanieczyszczeniami z powietrza.
- Te jednostki NEMA B / C oferują izolację klasy premium B / F do kontroli temperatury.
- Hamulce tych modeli są odporne na awarie i sprężynowe dzięki cewkom hamulcowym o podwójnym napięciu.
- Charakteryzują się wytrzymałą stalową konstrukcją ramową zapewniającą sztywność strukturalną oraz smarem Polyrex EM, który jest odporny na wycieki oleju i wody w temperaturach do 40 stopni Celsjusza.
- Te trójfazowe jednostki mają ręczne zwalnianie wyłączania dla wygody użytkownika w przypadku awarii zasilania. Obciążenie jest automatycznie zatrzymywane po odcięciu zasilania.
- Oferują ciągłą pracę przy prędkościach do 1800 obr./min.
- Silniki te wytwarzają moment obrotowy do 3 KM przy zasilaniu 60 Hz.
Normy i aprobaty
- NIE MÓJ
- UL
- CSA
Często Zadawane Pytania
Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?
- Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
- Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
- Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.
Co oznacza izolacja klasy B i F?
Silniki te posiadają izolację klasy B lub F do kontroli temperatury. Izolowane silniki klasy B mogą wytrzymać temperatury do 130 stopni C, a silniki klasy F mogą wytrzymać maksymalną temperaturę 105 stopni C.
Do czego służy wał w silniku?
Wał to cylindryczny element wystający z obudowy i silnika. Konwertuje energię z silnika do zastosowań końcowych.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Dmuchawy z pojedynczym wlotem do przodu z napędem bezpośrednim
- Wygląd samochodowy
- Szybkozłączki gazowe
- Balansery do kabli powietrznych
- Przekaźniki czujnika napięcia
- Kanał i akcesoria
- Wewnętrzne oprawy oświetleniowe LED
- Pompy do beczek i beczek
- Obrotowe złącza obrotowe i kompensacyjne
- Piece spawalnicze i akcesoria
- 3M Aplikator kleju topliwego PG II LT
- HAWS Wąż do zraszania z pojedynczą głowicą
- TB WOODS Piasty Dura-Flex Taper-Lock
- BANJO FITTINGS Odłącznik Dry-Mate, żeński
- COXREELS Zwijacze węży z napędem sprężynowym serii 300
- HOFFMAN Panele obudów HMI serii Concept
- VERMONT GAGE Zespoły odwracalne Chr X Go/NoGo
- VERMONT GAGE Standardowe sprawdziany do gwintów NoGo, 7/16-14 Unc
- SPEARS VALVES Zestawy naprawcze zaworów motylkowych z PVC i CPVC, EPDM
- BALDOR MOTOR Silniki myjek ciśnieniowych