Silniki z hamulcem Leeson, trójfazowe, kroploszczelne, C bez podstawy | Raptor Supplies Polska

Silniki z hamulcem LEESON, trójfazowe, kroploszczelne, C bez podstawy


Silniki hamulcowe Leeson są używane z przenośnikami, obrabiarkami, reduktorami prędkości, napędami do drzwi i wciągnikami, które wymagają szybkiego zatrzymania. Oferują hamowanie jako środek bezpieczeństwa w przypadku nagłego odcięcia zasilania.

FILTRY
Obowiązek: Ciągły , Załącznik: DP , Smarowanie: Polyrex® EM , Maks. Temperatura otoczenia.: 40 , Mocowanie: Okrągły , Opakowanie: B , Faza: 3 , Obrót: REV , Typ: TD
StylModelpower FactorWnętrzeRamaRPMCzynnik serwisowyWał Dia.NapięcieAmperów przy pełnym obciążeniuCena
A
114166.00
58B56C18001.155 / 8 "208-230 / 4604.2 / 2.17450,04zł
B
116766.00
64 / 62C56C1800 / 15001.155 / 8 "230 / 4605.6 / 2.88670,03zł
C
114157.00
65B56C18001.255 / 8 "208-230 / 4602.8 / 1.46899,97zł
D
122241.00
75.6B145TC18001.157 / 8 "230 / 4605.8 / 3.210406,70zł

Mechanizm pracy

  • Silniki z hamulcem wykorzystują pole elektromagnetyczne do zasilania i hamowania silnika.
  • Działają poprzez przepychanie wirnika z biegunem magnetycznym przez przyłożony prąd.
  • Bieguny stojana (otaczające wirnik) wywierają siłę, aby obrócić wał.
  • Kiedy statyczny prąd przemienny lub stały jest podawany do urządzenia, bieguny stojana stają się statyczne i zatrzymują wirnik.

Korzyści

  • Silniki z hamulcem Leeson są wyposażone w tarczę końcową typu C po stronie napędu, umożliwiającą szybką instalację.
  • Są wyposażone w szczelną obudowę, która zapewnia ochronę przed kurzem, wodą i zanieczyszczeniami z powietrza.
  • Te jednostki NEMA B / C oferują izolację klasy premium B / F do kontroli temperatury.
  • Hamulce tych modeli są odporne na awarie i sprężynowe dzięki cewkom hamulcowym o podwójnym napięciu.
  • Charakteryzują się wytrzymałą stalową konstrukcją ramową zapewniającą sztywność strukturalną oraz smarem Polyrex EM, który jest odporny na wycieki oleju i wody w temperaturach do 40 stopni Celsjusza.
  • Te trójfazowe jednostki mają ręczne zwalnianie wyłączania dla wygody użytkownika w przypadku awarii zasilania. Obciążenie jest automatycznie zatrzymywane po odcięciu zasilania.
  • Oferują ciągłą pracę przy prędkościach do 1800 obr./min.
  • Silniki te wytwarzają moment obrotowy do 3 KM przy zasilaniu 60 Hz.

Normy i aprobaty

  • NIE MÓJ
  • UL
  • CSA

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?

  • Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
  • Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
  • Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.

Co oznacza izolacja klasy B i F?

Silniki te posiadają izolację klasy B lub F do kontroli temperatury. Izolowane silniki klasy B mogą wytrzymać temperatury do 130 stopni C, a silniki klasy F mogą wytrzymać maksymalną temperaturę 105 stopni C.

Do czego służy wał w silniku?

Wał to cylindryczny element wystający z obudowy i silnika. Konwertuje energię z silnika do zastosowań końcowych.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?