LEESON Automotive Duty Motors, trójfazowy, TEFC, C Face, sztywna podstawa
Silniki samochodowe Leeson C-face zapewniają dodatkową moc podczas rozruchu, zapewniając maksymalny moment obrotowy. Są idealne do zastosowań wymagających średniego i wysokiego momentu obrotowego w zastosowaniach związanych z przenośnikami, napędami ślimaków, wentylacją i pompami.
Styl | Model | Amperów przy pełnym obciążeniu | HP | kW | Maks. Temperatura otoczenia. | power Factor | RPM | Czynnik serwisowy | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | LM25135 | 1.2 / .6 | 1/4 | .187 | 65 | 50 | 1200 | 1.0 | 1000,80zł | |
B | LM25153 | 2 / 1 | 1/3 | .246 | 40 | 52.9 | 3600 | 1.15 | 784,88zł |
Mechanizm pracy
- Silniki elektryczne przekształcają energię elektryczną w energię mechaniczną do generowania ruchu.
- Siła jest wytwarzana w silniku poprzez interakcję między prądem przemiennym (AC) lub stałym (DC) uzwojenia a polem magnetycznym.
Korzyści
- Silniki samochodowe Leeson są dostarczane ze sztywną podstawą ułatwiającą instalację.
- Te trójfazowe jednostki są dostarczane z przewymiarowaną, w pełni uszczelnioną skrzynką zaciskową, zapewniającą wydajną pracę w trudnych warunkach.
- Posiadają żeliwną konstrukcję ramy, która zapewnia wyjątkowo wytrzymałą wydajność.
- Jednostki te zapewniają ciągłą pracę przy prędkościach do 3600 obr./min.
- Są wyposażone w obudowę TEFC, która umożliwia przepływ chłodnego powietrza przez silnik, zapobiegając w ten sposób przegrzaniu.
- Te izolowane jednostki klasy F wytwarzają moment obrotowy do 3 KM przy zasilaniu 60 Hz.
Normy i aprobaty
- CSA
- UL
- NIE MÓJ
Często Zadawane Pytania
Jaka jest różnica między silnikami TEBC i TEFC?
Całkowicie zamknięte silniki chłodzone dmuchawą (TEBC) są praktycznie identyczne z silnikami TEFC, z tą różnicą, że korpus silnika jest chłodzony przez oddzielną dmuchawę umieszczoną na korpusie, a nie przez wentylator zamontowany na wale.
Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?
- Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
- Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
- Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.
Co oznacza izolacja klasy F?
Silniki te posiadają izolację klasy F do kontroli temperatury. Izolowane silniki klasy F wytrzymują maksymalną temperaturę 105 stopni Celsjusza.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Pasy klinowe
- Kable czujników fotoelektrycznych
- Szafy ścienne
- Elementy systemu sterowania oświetleniem
- Akcesoria do wentylatorów Tubeaxial
- Dziurkacze Dłuta i wiertarki ręczne
- Mieszanie i przygotowanie betonu
- Narzędzia do podważania
- Zawory płuczące
- Farby specjalistyczne, powłoki i dodatki
- BRADY Znacznik rur, gaz chlorowy
- BUSSMANN Blok bezpieczników, rodzaj bezpiecznika: Midget, Klasa bezpiecznika: Midget
- FAZTEK Jednokanałowy wytłaczanie ramek
- 3M Seria 30000, miedziana końcówka z jednym otworem
- DIXON Zawory kulowe ze stali kutej
- SPEARS VALVES Zawory motylkowe z PVC, rowkowane końce, EPDM
- AIR SYSTEMS INTERNATIONAL Fajne Pudełka
- BALDOR / DODGE Typ E, blok poduszki z dwiema śrubami, solidne łożyska stożkowe
- GROVE GEAR Seria EL, styl H-H1, rozmiar 813, aluminiowe reduktory przekładni ślimakowej