Leeson Automotive Duty Motors, trójfazowe, TEFC, C Face, sztywna podstawa | Raptor Supplies Polska

LEESON Automotive Duty Motors, trójfazowy, TEFC, C Face, sztywna podstawa


Silniki samochodowe Leeson C-face zapewniają dodatkową moc podczas rozruchu, zapewniając maksymalny moment obrotowy. Są idealne do zastosowań wymagających średniego i wysokiego momentu obrotowego w zastosowaniach związanych z przenośnikami, napędami ślimaków, wentylacją i pompami.

FILTRY
Design: B , Obowiązek: Ciągły , Załącznik: TENV , Rama: 56C , Hz: 60 , klasa izolacji: F , Smarowanie: Polyrex® EM , Mocowanie: Sztywny , Opakowanie: B , Faza: 3 , Obrót: REV , Typ: TS , Napięcie: 230 / 460
StylModelAmperów przy pełnym obciążeniuHPkWMaks. Temperatura otoczenia.power FactorRPMCzynnik serwisowyCena
A
LM25135
1.2 / .61/4.187655012001.01000,80zł
B
LM25153
2 / 11/3.2464052.936001.15784,88zł

Mechanizm pracy

  • Silniki elektryczne przekształcają energię elektryczną w energię mechaniczną do generowania ruchu.
  • Siła jest wytwarzana w silniku poprzez interakcję między prądem przemiennym (AC) lub stałym (DC) uzwojenia a polem magnetycznym.

Korzyści

  • Silniki samochodowe Leeson są dostarczane ze sztywną podstawą ułatwiającą instalację.
  • Te trójfazowe jednostki są dostarczane z przewymiarowaną, w pełni uszczelnioną skrzynką zaciskową, zapewniającą wydajną pracę w trudnych warunkach.
  • Posiadają żeliwną konstrukcję ramy, która zapewnia wyjątkowo wytrzymałą wydajność.
  • Jednostki te zapewniają ciągłą pracę przy prędkościach do 3600 obr./min.
  • Są wyposażone w obudowę TEFC, która umożliwia przepływ chłodnego powietrza przez silnik, zapobiegając w ten sposób przegrzaniu.
  • Te izolowane jednostki klasy F wytwarzają moment obrotowy do 3 KM przy zasilaniu 60 Hz.

Normy i aprobaty

  • CSA
  • UL
  • NIE MÓJ

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między silnikami TEBC i TEFC?

Całkowicie zamknięte silniki chłodzone dmuchawą (TEBC) są praktycznie identyczne z silnikami TEFC, z tą różnicą, że korpus silnika jest chłodzony przez oddzielną dmuchawę umieszczoną na korpusie, a nie przez wentylator zamontowany na wale.

Jaka jest różnica między silnikami jedno-, dwu- i trójfazowymi?

  • Silnik jednofazowy: prąd elektryczny przepływa przez jeden przewód.
  • Silnik dwufazowy: Prąd elektryczny przepływa przez przewody 4-przewodowe (po 2 na każdą fazę).
  • Silnik trójfazowy: prąd przepływa przez 3 oddzielne przewody.

Co oznacza izolacja klasy F?

Silniki te posiadają izolację klasy F do kontroli temperatury. Izolowane silniki klasy F wytrzymują maksymalną temperaturę 105 stopni Celsjusza.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?