Silnik pneumatyczny z żeliwnymi łopatkami obrotowymi | Raptor Supplies Polska

GAST Żeliwny silnik pneumatyczny z obrotowymi łopatkami


Gazowe, żeliwne, obrotowe silniki pneumatyczne łopatkowe idealnie nadają się do zastąpienia elektrycznych silników przeciwwybuchowych w zastosowaniach małej mocy. Zasilane są sprężonym powietrzem pod wysokim ciśnieniem, które obracają wały w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i w przeciwnym kierunku. Te obrotowe silniki pneumatyczne łopatkowe są stosowane w zastosowaniach, w których wymagane jest zasilanie pneumatyczne....czytaj więcej

FILTRY
Wykończenie: Szary metalik , Materiał obudowy: Żeliwo , Materiał: Żeliwo , Temperatura pracy Zakres: 0 stopni do 250 stopni F. , Temp.: 250 , Typ: Rotary Vane
StylModelMontowanieCFMWysokośćBez obciążenia RPMCałkowita wysokośćDługość całkowitaCałkowita szerokośćWielkość portuCena
A
6 AM-NRV-63
C Twarz1306.5 "30006.5 "8.29 "6.5 "NPT 1 / 2 ”3282,02zł
B
8 AM-FRV-75
Stopa1756.03 "25006.03 "8.48 "5.5 "NPT 1 / 2 ”3181,84zł
C
6 AM-FRV-62
Stopa1305.81 "30005.78 "7.47 "5"NPT 1 / 2 ”2313,79zł
D
2 AM-NCC-96
Piasta505.75 "30005.75 "4.94 "4.16 "NPT 1 / 4 ”1270,13zł
E
1UP-NRV-15
Piasta274.69 "----NPT 1 / 8 ”1080,06zł
F
4 AM-NRV-92
Piasta753.96 "----NPT 3 / 8 ”1641,09zł

Mechanizm pracy

  • Silniki pneumatyczne z łopatkami obrotowymi wykorzystują sprężone powietrze do wytworzenia ruchu obrotowego. Posiadają obudowę, część obrotową ze szczelinami, łopatkami lub łopatkami, wlot i wylot powietrza.
  • Kiedy sprężone powietrze dostaje się do silnika przez wlot, naciska na łopatki, powodując ich ruch na zewnątrz i dotykanie wnętrza obudowy silnika.
  • Styk ten wytwarza siłę pchającą, która powoduje, że część obrotowa obraca się ruchem okrężnym.

Korzyści

  • Posiadają żeliwną konstrukcję zapewniającą lepsze odprowadzanie ciepła i sztywność konstrukcyjną.
  • Te pneumatyczne silniki łopatkowe mogą pracować w temperaturach od 0 do 250 stopni F.
  • Wyposażone są w tłumik wylotowy redukujący nadmierny hałas.
  • Te obrotowe silniki pneumatyczne łopatkowe są zasilane sprężonym powietrzem pod wysokim ciśnieniem i napędzają wały obracające się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.
  • Są dostępne w prędkościach znamionowych 2000, 2500, 3000 i 6000 obr./min.
  • Jednostki te oferują natężenie przepływu do 175 cfm.

Często Zadawane Pytania

Jakiego typu wloty i wyloty są obecne w tych obrotowych silnikach pneumatycznych?

  • NPT

Jak konserwować te żeliwne obrotowe silniki pneumatyczne łopatkowe firmy Gast?

  • Pamiętaj o regularnym sprawdzaniu i czyszczeniu otworów wlotowych i wylotowych silnika.
  • Należy zwracać uwagę na poziom smarowania i dbać o jego prawidłową konserwację.
  • Sprawdź i w razie potrzeby wymień zużyte lub uszkodzone łopatki.
  • Utrzymuj silnik i jego otoczenie w czystości i wolne od brudu lub przedmiotów.
  • Nie obciążaj silnika zbyt mocno, poza jego mocą znamionową.
  • Sprawdź, czy w systemie nie ma nieszczelności powietrza i załatw je jak najszybciej.

Jakie są opcje montażu tych silników pneumatycznych Gast?

Gazowe, żeliwne, obrotowe silniki pneumatyczne łopatkowe oferują opcje montażu na łapach, w kształcie litery C i na piaście, co pozwala na łatwą integrację z istniejącymi systemami lub sprzętem.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?