Silniki łożyskowe DAYTON, zacieniony biegun
Styl | Model | Rotacja | Amperów przy pełnym obciążeniu | HP | Orientacja wału | Ochrona termiczna | Napięcie | Hz | Długość mniejsza wału | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | 4YFK5 | CWLE | 1.10 | 1/47 | Poziomo lub w górę | Samochody | 115 | 50/60 | 4 3 / 32 " | 243,06zł | |
A | 4YFJ3 | CWLE | 0.34 | 1/185 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 115 | 50/60 | 3.375 " | 170,83zł | |
B | 4YFG3 | CWLE | 0.33 | 1/83 | W górę, w dół lub w poziomie | Samochody | 230 | 50/60 | 2.625 " | 207,51zł | |
A | 4YFK1 | CWLE | 0.33 | 1/83 | W górę, w dół lub w poziomie | Samochody | 230 | 50/60 | 3 13 / 16 " | 207,51zł | |
B | 4YFF8 | CWLE | 0.42 | 1/125 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 115 | 50/60 | 2.625 " | 198,68zł | |
A | 4YFJ8 | CWLE | 0.62 | 1/83 | W górę, w dół lub w poziomie | Samochody | 115 | 50/60 | 3 13 / 16 " | 182,08zł | |
B | 4YFF6 | CWLE | 0.34 | 1/150 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 115 | 60 | 2.625 " | 186,24zł | |
A | 4YFJ5 | CWLE | 0.17 | 1/185 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 230 | 50/60 | 3.375 " | 173,76zł | |
B | 4YFG1 | CWLE | 0.62 | 1/83 | W górę, w dół lub w poziomie | Samochody | 115 | 50/60 | 2.625 " | 177,58zł | |
B | 4YFG4 | CWLE | 0.33 | 1/83 | W górę, w dół lub w poziomie | Samochody | 230 | 50/60 | 2.625 " | 207,51zł | |
A | 4YFJ7 | CWLE | 0.62 | 1/83 | W górę, w dół lub w poziomie | Samochody | 115 | 50/60 | 3 13 / 16 " | 221,85zł | |
A | 4YFJ6 | CWLE | 0.42 | 1/125 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 115 | 50/60 | 3 13 / 16 " | 185,06zł | |
B | 4YFF9 | CWLE | 0.42 | 1/125 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 115 | 50/60 | 2.625 " | 191,64zł | |
A | 4YFJ9 | CWLE | 0.33 | 1/83 | W górę, w dół lub w poziomie | Samochody | 230 | 50/60 | 3 13 / 16 " | 207,51zł | |
A | 4YFK4 | CWLE | 1.10 | 1/47 | Poziomo lub w górę | Samochody | 115 | 50/60 | 4 3 / 32 " | 242,78zł | |
A | 4YFG5 | CWLE | 0.25 | 1/370 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 115 | 50/60 | 3.375 " | 166,44zł | |
A | 4YFJ2 | CWLE | 0.34 | 1/185 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 115 | 50/60 | 3.375 " | 170,78zł | |
A | 4YFH5 | CWLE | 0.25 | 1/370 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 115 | 50/60 | 2.375 " | 167,85zł | |
B | 4YFG2 | CWLE | 0.62 | 1/83 | W górę, w dół lub w poziomie | Samochody | 115 | 50/60 | 2.625 " | 195,92zł | |
B | 4YFF7 | CWLE | 0.34 | 1/150 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 115 | 60 | 2.625 " | 185,68zł | |
A | 4YFK6 | CWLE | 0.60 | 1/47 | Poziomo lub w górę | Samochody | 230 | 50/60 | 4 3 / 32 " | 265,22zł | |
A | 4YFJ4 | CWLE | 0.17 | 1/185 | W górę, w dół lub w poziomie | Impedancja | 230 | 50/60 | 3.375 " | 174,60zł |
Silniki z łożyskami jednostkowymi, biegun zacieniony
Silniki łożyskowe Dayton charakteryzują się niskim momentem rozruchowym, który zapewnia płynny i cichy rozruch oraz ekonomiczność. Są one wyposażone w pojedyncze łożysko tulejowe, które wymaga mniej konserwacji w porównaniu z silnikami. Te łożyska zespołu to zwykle uszkodzone silniki łożysk zespołu. Wybierz z gamy tych silników z łożyskami, dostępnych z automatycznym i impedancyjnym zabezpieczeniem termicznym silnika.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Bezpieczniki klasy G.
- Akcesoria zapobiegające przepływowi zwrotnemu
- Czujniki obrotomierza
- Bity centrujące wiertło Coring
- Słupki zabezpieczające przed upadkiem i przedłużenia
- Narzędzia hydrauliczne
- Odciążenie
- Ściągaczki i wiadra do mopów na mokro
- Produkty rekomendowane z żarówkami
- Mechanizm napędowy
- PHILIPS ADVANCE Sterownik LED, długość 9-1 / 2 "
- GENERAL ELECTRIC Wyłączniki kompaktowe: seria TECL
- WESCO Pasy ładunkowe do wózków ręcznych
- SUPER-STRUT Kanałowy sztywny pasek rurowy
- BATTERY DOCTOR Przewody pierwotne
- MAIN FILTER INC. Filtry hydrauliczne, siatka druciana, 110 mikronów
- COOPER B-LINE Płytki łączące z pięcioma otworami serii B342
- MAGLINER Śruby z łbem sześciokątnym
- REMCO 5-calowe miękkie szczotki do zbiorników
- DIXON Miniaturowa smarownica serii L03