Korki Cherne Big Mouth, rozmiar oryginalny | Raptor Supplies Polska

Zatyczki do dużych ust CHERNE, rozmiar oryginalny


Oryginalne korki Cherne Big-Mouth są przeznaczone do pompowania obejściowego lub operacji obejścia grawitacyjnego.

FILTRY
Średnica wewnętrzna oka: 3 / 8 " , Materiał: Aluminium , Typ: Pneumatyka
StylModelWielkość nominalna(M) Rozmiar NPT (cale)łodzieMaks. Ciśnienie zwrotneWymagane ciśnienie inflacjiOpróżniona średnicaDługość opróżnionaCena
A
269008
8 "do 10"47.25 "do 10.25"11 psi/25 stóp35 psi6.94 "14.88 "3314,48zł
A
269028
12 "do 15"610.62 "do 15.25"11 psi/25 stóp30 psi10.25 "17.88 "6395,34zł

Mechanizm pracy

  • Korki pneumatyczne można umieścić w rurze w odległości równej średnicy rury.
  • Podłącz jeden koniec węża do pompowania do złączki do pompowania korka.
  • Umocuj / zablokuj wtyczkę.
  • Napompuj ciśnienie do korka przez wąż do pompowania i pozwól mu się ustabilizować.
  • Kontynuuj testowanie rury lub inne zastosowania korka.
  • Zwolnij ciśnienie z korka spoza strefy zagrożenia, aż do całkowitego opróżnienia korka i usuń system usztywniający/blokujący.

Korzyści

  • Oryginalne korki Cherne Big-Mouth mają wymienny, duży męski kołnierz obejściowy z gwintem NPT.
  • Są one wyposażone w zdejmowaną śrubę oczkową 3/8 cala do opuszczania i podnoszenia korków za pomocą linki Polylift.
  • Jednostki te mają wyjmowany zawór zbiornika, który można łatwo wymienić za pomocą opcjonalnego szybkozłącza.

Normy i aprobaty

  • ISO 9001
  • OSHA

Często Zadawane Pytania

Z czego wykonany jest kołnierz obejściowy?

Ma lekką aluminiową konstrukcję, która zapewnia lepszą elastyczność i trwałość.

Jaki jest okres trwałości wtyczek pneumatycznych Cherne?

Firma Cherne oferuje 2-letnią gwarancję na wszystkie wtyczki pneumatyczne (od daty produkcji), jeśli są przechowywane w kontrolowanych warunkach iw temperaturze od 0 do 125 stopni Fahrenheita.

Jak często należy monitorować ciśnienie wtyczek?

Ciśnienie napełniania powinno być sprawdzane i utrzymywane co najmniej raz na 4 godziny podczas użytkowania.

Co się stanie podczas nadmiernego lub niedopompowania korków?

  • Nadmierne napompowanie: może spowodować wypchnięcie i pęknięcie świecy przy ekstremalnej prędkości.
  • Niedopompowanie: Może spowodować, że media i korek unieruchomią się z rury.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?