Często Zadawane Pytania
Czy wysyłasz do Niemiec?
Tak, wysyłamy do Niemiec z naszego magazynu w Wielkiej Brytanii
Jak zostanie wysłane moje zamówienie?
Zamówienia są śledzone za pośrednictwem TNT Express lub Royal Mail
Kiedy przyjdzie moje zamówienie?
Produkty znajdujące się w magazynie są wysyłane w ciągu 24-48 godzin, a czas dostawy wynosi zazwyczaj 4-5 dni. Otrzymasz potwierdzenie wysyłki e-mailem z numerem przesyłki
Czy muszę płacić cła/podatki?
Brak opłat, ponieważ Raptor Supplies jest spółką brytyjską. Jeśli robisz zakupy jako firma z ważnym numerem NIP, transakcja zostanie obciążona zerową stawką VAT. Przy zakupie jako osoba fizyczna zostanie naliczony podatek VAT
Czy mogę odebrać za pomocą własnego konta kurierskiego lub przewoźnika?
Oczywiście możesz wysłać swój numer konta FedEx / DHL / UPS. Po prostu podaj numer konta podczas składania zamówienia lub skontaktuj się z nami, że chciałbyś skorzystać z własnego przewoźnika.
Czy oferujecie fracht lotniczy lub morski?
W przypadku ciężkich / nieporęcznych towarów korzystamy z frachtu lotniczego i morskiego, który jest dostarczany w pierwszej kolejności do naszego magazynu w Wielkiej Brytanii. Ostateczna dostawa do Państwa w Niemczech realizowana jest transportem drogowym. kontakt, aby uzyskać ofertę frachtu
Czy mogę zwrócić zamówienie?
Tak, możesz zwrócić zamówienie w ciągu 30 dni od daty dostawy, pod warunkiem, że towar jest w nowym stanie, w oryginalnym opakowaniu. Ponosisz koszty zwrotu towaru do Holandii
Czy mogę dostać wycenę?
Tak, przesyłamy zapytanie ofertowe („zapytanie ofertowe”) dla każdego produktu wymienionego na stronie internetowej. Ofertę otrzymasz na e-mail
Czy możesz otrzymać części przemysłowe, które nie są wymienione na stronie internetowej?
Tak, możemy pozyskać dowolną część dowolnej z ponad 2,000 sprzedawanych przez nas marek w USA. Wyślij e-mail z prośbą
Czy muszę zamawiać na stronie?
Nie, możesz wysłać nam zamówienie e-mailem. Następnie otrzymasz fakturę proforma do zapłaty. Masz również możliwość sfinalizowania zakupu online za pomocą PayPal, Giropay lub Sofort
W jakiej walucie mogę zapłacić?
Akceptujemy płatności za zamówienia internetowe w EUR. W przypadku zamówień offline akceptujemy wyłącznie płatności w EUR lub GBP
Jak mogę zapłacić przelewem bankowym?
Po prostu wybierz "PRZELEW BANKOWY" podczas składania zamówienia. Otrzymasz nasze dane bankowe w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Prosimy o podanie numeru zamówienia podczas płatności.
Kontakt
Skontaktuj się natychmiast ze swoim menedżerem konta, aby uzyskać osobistą poradę.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, od 07:30 do 17:00.