Przekładnie Browninga | Raptor Supplies Polska

BROWNING Gears

FILTRY

BROWNING -

Przekładnie czołowe o minimalnej średnicy serii YSS ze stali i żeliwa, 5 podziałek

StylModelCena
A1219583970,11zł
B12196331985,13zł
BROWNING -

Przekładnie czołowe o minimalnej średnicy serii YSS ze stali i żeliwa, 4 podziałek

StylModelCena
A12197322005,65zł
Zapytanie ofertowe
B12197734367,34zł
Zapytanie ofertowe
C12197572662,74zł
D12197652697,93zł
E12197241879,11zł
Zapytanie ofertowe
F12197161293,66zł
BROWNING -

Przekładnie czołowe o minimalnej średnicy serii YSS ze stali i żeliwa, 16 podziałek

StylModelCena
A1218437209,97zł
B1218502472,59zł
C1218510475,20zł
D1218528510,12zł
E1218478343,53zł
F1218460335,97zł
G1218551623,97zł
H1218445229,68zł
I1218494442,98zł
J1218544579,24zł
K1218452294,21zł
BROWNING -

Przekładnie czołowe o minimalnej średnicy serii YSS ze stali i żeliwa, 10 podziałek

StylModelCena
A1218916426,15zł
B1218965732,60zł
C1218940589,14zł
D12190131030,14zł
E1218890309,42zł
BROWNING -

Przekładnie ukośne ze stali hartowanej serii YSMS, 8-skokowe

StylModelCena
A12297152397,33zł
B12297072397,33zł
BROWNING -

Przekładnie ukośne ze stali hartowanej serii YSMS, 6-skokowe

StylModelCena
A12297493325,86zł
B12297643023,55zł
C12297563325,86zł
D12297723023,55zł
BROWNING -

Przekładnie ukośne ze stali niehartowanej serii YSM, 6 podziałek

StylModelCena
A12293761350,18zł
B12293501227,42zł
A12295741617,75zł
C12293841746,09zł
D12293681227,42zł
BROWNING -

Przekładnie ukośne ze stali niehartowanej serii YSM, 5 podziałek

StylModelCena
A12293922029,14zł
B12295822413,26zł
B12295902413,26zł
BROWNING -

Przekładnie ukośne ze stali niehartowanej serii YSM, 16 podziałek

StylModelCena
A1229095288,09zł
Zapytanie ofertowe
B1229103274,41zł
C1229079200,07zł
BROWNING -

Przekładnie ukośne ze stali niehartowanej serii YSM, 10 podziałek

StylModelCena
A1229269697,41zł
Zapytanie ofertowe
B1229517599,04zł
C1229491393,66zł
D1229251393,66zł
E1229277599,04zł
E1229236393,66zł
F1229244430,29zł
G1229285599,04zł
H1229525547,02zł
I1229509393,66zł
BROWNING -

Przekładnie stożkowe ze stali niehartowanej serii YSB, 8 podziałek

StylModelCena
A12282791088,55zł
Zapytanie ofertowe
B1228311985,50zł
Zapytanie ofertowe
C12286421978,83zł
Zapytanie ofertowe
D12286341194,93zł
Zapytanie ofertowe
A12282871978,83zł
Zapytanie ofertowe
E12283032577,96zł
Zapytanie ofertowe
F1228295985,50zł
Zapytanie ofertowe
G12283292826,54zł
Zapytanie ofertowe
H12283453279,06zł
Zapytanie ofertowe
BROWNING -

Stalowe przekładnie zmiany biegów serii NCG, 10 podziałek

StylModelCena
A1224286524,34zł
Zapytanie ofertowe
B12247401551,60zł
Zapytanie ofertowe
C12248801409,67zł
D1224518850,23zł
E1224492829,71zł
F12246821062,81zł
G1224609960,30zł
H1224450802,35zł
I1224567904,14zł
J1224534867,69zł
K12249221994,40zł
Zapytanie ofertowe
L12248311948,32zł
Zapytanie ofertowe
M12248231764,36zł
Zapytanie ofertowe
N12248071706,31zł
Zapytanie ofertowe
O12246741425,33zł
Zapytanie ofertowe
P1224336652,59zł
Zapytanie ofertowe
Q12246411374,39zł
Zapytanie ofertowe
R12246331312,29zł
Zapytanie ofertowe
S12246251312,29zł
Zapytanie ofertowe
T12245831236,96zł
Zapytanie ofertowe
U12245751236,96zł
Zapytanie ofertowe
V12245421188,09zł
Zapytanie ofertowe
W12245001140,21zł
Zapytanie ofertowe
X12244761086,30zł
Zapytanie ofertowe
Y12244431076,13zł
Zapytanie ofertowe
BROWNING -

Przekładnie czołowe o minimalnej średnicy serii YSS ze stali i żeliwa, 12 podziałek

StylModelCena
A1218726389,88zł
B1218775702,90zł
C1218635209,97zł
D1218684291,24zł
E1218668260,01zł
F1218734475,20zł
G1218692337,68zł
H1218650251,64zł
I1218676269,91zł
BROWNING -

Przekładnie czołowe o minimalnej średnicy serii YCS ze stali i żeliwa, 10 podziałek

StylModelCena
A34265094111,11zł
B12190471430,91zł
BROWNING -

Przekładnie zębate czołowe o minimalnej średnicy serii NCS ze stali i żeliwa, 16 podziałek

StylModelCena
A12113171242,09zł
Zapytanie ofertowe
B12112831075,32zł
Zapytanie ofertowe
C12113581659,51zł
Zapytanie ofertowe
BROWNING -

Przekładnie zębate czołowe o minimalnej średnicy serii NCS ze stali i żeliwa, 10 podziałek

StylModelCena
A12122243679,02zł
Zapytanie ofertowe
B12121331273,77zł
C12121251183,41zł
D12120751174,86zł
Zapytanie ofertowe
E12140632973,15zł
F12139821292,85zł
G1212083955,80zł
H12122162094,48zł
I12139661136,34zł
J12120911112,58zł
BROWNING -

Stalowe przekładnie zmiany biegów serii NCG, 16 podziałek

StylModelCena
A1222561460,17zł
Zapytanie ofertowe
B1222835589,59zł
C1222652507,60zł
D1223031711,36zł
E1223189841,86zł
F1222942638,46zł
G1222504339,03zł
H1222611389,88zł
I3426962638,46zł
J34271191000,08zł
K1222595378,45zł
L1223098802,35zł
M1222579378,45zł
N1223056737,91zł
O1222769553,14zł
P1222546370,08zł
Q1222678507,60zł
R1222520348,93zł
S1223122810,00zł
T1222736690,30zł
Zapytanie ofertowe
U12231141173,24zł
Zapytanie ofertowe
V1222793705,51zł
Zapytanie ofertowe
W1222926829,71zł
Zapytanie ofertowe
X1222967878,58zł
Zapytanie ofertowe
Y1222983977,49zł
Zapytanie ofertowe
BROWNING -

Stalowe koła zębate czołowe o minimalnej średnicy serii NSS, podziałka 24

StylModelCena
A1210459497,70zł
B1210319254,79zł
C1210350300,96zł
D1210434559,98zł
Zapytanie ofertowe
E3426079471,15zł
F1209972294,21zł
G1210392343,53zł
H1210426413,46zł
I1210483815,67zł
J1209923211,41zł
K1209949242,64zł
L1209964265,32zł
BROWNING -

Koła zębate czołowe czołowe serii NSS z wykończonym otworem, 16 podziałek

StylModelCena
A1215508637,29zł
Zapytanie ofertowe
B3426137427,77zł
C1215359331,47zł
D1215409427,77zł
E1215318301,77zł
F1215342331,47zł
G1215482502,20zł
H1215300301,77zł
I1215292295,02zł
J1215425450,54zł
K1215367331,47zł
BROWNING -

Koła zębate czołowe czołowe serii NSS z wykończonym otworem, 10 podziałek

StylModelCena
A1215714502,20zł
B1215789826,65zł
Zapytanie ofertowe
C1215722531,81zł
D1215698450,54zł
E1215748571,32zł
F1215672368,55zł
BROWNING -

Przekładnie ukośne ze stali hartowanej serii YSM, 10 podziałek

StylModelCena
A1228840720,09zł
B1228832561,42zł
C1228865929,52zł
Zapytanie ofertowe
D1228824561,42zł
A1228857789,48zł
12...45

Często Zadawane Pytania

Jak przekładnie wpływają na prędkość i moment obrotowy?

Kiedy mniejsze koła zębate napędzają większe, zmniejszają prędkość i zwiększają moment obrotowy. Z drugiej strony, gdy większe koła zębate napędzają mniejsze, zwiększają prędkość i zmniejszają moment obrotowy.

Jakie jest przełożenie skrzyni biegów?

Przełożenie przekładni to stosunek liczby zębów koła wejściowego do liczby zębów koła wyjściowego. Określa zależność pomiędzy prędkością wejściową i wyjściową oraz momentem obrotowym.

Jakie są zalety stosowania przekładni śrubowych w porównaniu z przekładniami czołowymi?

Przekładnie śrubowe zapewniają płynniejszą i cichszą pracę dzięki uzębieniu ustawionemu pod kątem, równomiernie rozkładają obciążenia i nadają się do zastosowań wymagających wyższych prędkości niż przekładnie czołowe.

Jak obliczyć przełożenie przekładni z wieloma biegami?

Aby znaleźć całkowite przełożenie przekładni, pomnóż poszczególne przełożenia każdej pary zazębionych kół zębatych w sekwencji.

Jakie czynniki wpływają na skuteczność przekładni Browninga w przenoszeniu mocy?

Wydajność przekładni Browninga zależy od konstrukcji przekładni, jakości materiałów, smarowania i ustawienia zębów przekładni.

Jak uniknąć typowych problemów związanych ze sprzętem, takich jak hałas i zużycie?

Regularna konserwacja, właściwe smarowanie i szybkie rozwiązywanie problemów mogą pomóc w zapobieganiu i rozwiązywaniu tych problemów.

Co to jest luz w przekładniach?

Luz to niewielki luz lub luz pomiędzy zębami zazębionych kół zębatych. Jest to ważne, ponieważ nadmierny luz może prowadzić do zmniejszenia dokładności, szczególnie w zastosowaniach wymagających precyzyjnego pozycjonowania.

Jaka jest różnica między jednostopniową a wielostopniową redukcją biegów?

Jednostopniowa redukcja biegów obejmuje jedną parę zazębiających się kół zębatych, natomiast wielostopniowa redukcja wykorzystuje wiele par kół zębatych w sekwencji. Wielostopniowe redukcje pozwalają na większą ogólną elastyczność przełożenia.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?