Chwytak równoległy Destaco RP-15 z podwójnym klinem jest przeznaczony do pozycjonowania części i powtarzalnych operacji w zastosowaniach wysokociśnieniowych, zapewniając powtarzalność i dokładność. Jest idealny do przenoszenia delikatnych części ze sterowaniem zaworami, pomieszczeń czystych i nieprzyjaznych środowisk, precyzyjnych palców chwytaka i zastosowań w wysokich temperaturach z wykorzystaniem wewnętrznie uszczelnionego Vitonu. Znajduje zastosowanie w przemyśle motoryzacyjnym i elektronicznym, gdzie części mają przewidywalną geometrię. Ten chwytak równoległy wykorzystuje tłok i sprężone powietrze do obsługi szczęk i zapewnia zerowy luz boczny dzięki łożyskom rolkowym Dual-V o niskim tarciu. Ten lekki i kompaktowy chwytak jest w stanie zapewnić siłę chwytu do 70 funtów przy ciśnieniu w zakresie od 40 do 100 psi. Chwytak Destaco RP-15 może pracować w temperaturach od -30 stopni do 180 stopni Fahrenheita. Opatentowana konstrukcja chwytaka z podwójnym klinem może oferować wyjątkowo dużą siłę chwytu w stosunku do wielkości i ma utwardzone stalowe dno do zastosowań związanych z prasowaniem części. Jest kompatybilny z szybkozłącznymi przewodami czujników, czujnikami efektów i rezystancyjnymi, zaworami awaryjnymi, zestawami montażowymi czujników i zestawami naprawczymi do wysokowydajnych rozwiązań do mocowania, automatyzacji i ograniczania.
Zastosowania:
Chwytak równoległy Destaco RP-15 z podwójnym klinem jest używany do przenoszenia delikatnych części ze sterowaniem zaworami, wymagających precyzyjnych długich palców chwytaka oraz zastosowań wymagających wysokich temperatur/ciśnień w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym oraz spożywczym i opakowaniowym.
Cechy:
- Chwytak równoległy Destaco RP-15 z podwójnym klinem posiada uszczelnienia Viton do zastosowań w wysokich temperaturach.
- Zapewnia doskonałą powtarzalność i pozycjonowanie części.
- Chwytak ten umożliwia pracę szczęki asynchronicznej z 2 szczękami, w temperaturach od -30 stopni do 180 stopni Fahrenheita.
- Posiada łożyska wałeczkowe o niskim współczynniku tarcia w kształcie litery V, które zapobiegają ślizgom bocznym.
- Chwytak równoległy Destaco RP-15 ma lekką i kompaktową konstrukcję ułatwiającą montaż.
- Jest w stanie zapewnić skok 0.5 cala z siłą chwytu 70 funtów.
- Opatentowana konstrukcja chwytaka z podwójnym klinem może zapewnić wyjątkowo wysoką siłę chwytu w stosunku do wielkości.
- Ta jednostka ma dno ze stali hartowanej do zastosowań w prasowaniu części.
Kompatybilne akcesoria:
- Destaco OSMK-003: Te zestawy montażowe czujników są przeznaczone do chwytaków równoległych RP-15 z podwójnym klinem.
- Destaco CABL-010 & CABL-013: Te szybko odłączane kable czujników mają długość 2 mm (CABL-010) i 5 mm (CABL-013).
- Destaco (OFSV-001) i (OFSV-004): te zawory odporne na awarie są idealne do wysokowydajnych rozwiązań w zakresie mocowania roboczego, automatyzacji i ograniczania.
Normy i aprobaty:
Chwytak równoległy Destaco RP-15 z podwójnym klinem posiada certyfikaty ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015.
Instalacja:
- Chwytak równoległy Destaco RP-15 z podwójnym klinem posiada suwak steru strumieniowego, powierzchnię obrotową i chwytakową, które umożliwiają łatwy i bezpośredni montaż.
Często Zadawane Pytania:
P. Czy Destaco dostarcza również wodoodporne czujniki zaciskowe?
O. Tak, Destaco oferuje również czujniki indukcyjne zaprojektowane specjalnie zgodnie ze standardami IP65, aby zapewnić ochronę przed silnymi strumieniami hydraulicznymi, pyłem i ulewnym deszczem
P. Jaka jest przewaga chwytaka równoległego nad chwytakiem kątowym?
A. Ponieważ palce dopasowują się do małych obszarów, chwytaki równoległe Destaco są w stanie wciągnąć część w dół wewnątrz maszyny, podczas gdy chwytaki kątowe są używane tylko do usuwania narzędzi z drogi.
P. Jaki smar jest idealny do opasek Destaco do ich odbudowy?
A. W przypadku zacisków mechanicznych Destaco należy stosować smar do sprzęgieł, taki jak Mobil XTC, natomiast smar Magnalube G doskonale nadaje się do uszczelnień cylindrów pneumatycznych.
P. Jaka jest zdolność trzymania zacisku?
A. Zdolność trzymania lub siła trzymania oznacza zdolność zacisku do przytrzymywania sprzętu mechanicznego lub blachy podczas montażu części samochodowych lub podobnych procesów produkcyjnych.
P. Co oznacza siła docisku?
A. Siła zacisku to wielkość siły faktycznie przyłożonej do przedmiotu obrabianego poprzez zamknięcie i zablokowanie zacisku. Zwykle jest mniejsza niż podana zdolność trzymania. Rzeczywista siła zacisku zależy od różnych czynników, takich jak średnica cylindra, powierzchnia cylindra, pozycja wrzeciona (długość ramienia zaciskowego) i dostępne ciśnienie powietrza. W większości przypadków siła zacisku jest około 2 do 3 razy większa od siły wywieranej przez cylinder pneumatyczny.