Thomas Pumps Sprężarka tłokowa / pompy próżniowe | Raptor Supplies Polska

THOMAS PUMPS Sprężarka powietrza tłokowa / Pompy próżniowe


Bezolejowe sprężarki powietrza/pompy próżniowe Thomas wytwarzają duży przepływ sprężonego powietrza lub wytwarzają próżnię w tych samych jednostkach do sterowania urządzeniami lub systemami pneumatycznymi. Służą do generowania niskiego do wysokiego momentu rozruchowego w zastosowaniach w przemyśle medycznym, motoryzacyjnym oraz spożywczym...próbuje.czytaj więcej

FILTRY
Design: Pierścień tłokowy z połączeniem zakładkowym , Skończyć: Szary , Hz: 60 , Rozmiar wlotu: 1 / 4 "NPT , Typ silnika: Zacieniony biegun, zabezpieczony termicznie z uzwojeniem rozruchowym o wysokim momencie obrotowym , Rozmiar wylotu: 1 / 4 "NPT , Faza: 1 , obr./min: 1750 , Temp. Zakres: 104 stopni do 50 stopni F. , Ochrona termiczna: Tak , Napięcie: 115 VAC
StylModelAmperów przy pełnym obciążeniuHPCałkowita wysokośćDługość całkowitaCałkowita szerokośćCena
A
617CA22
3.11/86 4 / 5 "8"5"2254,73zł
B
2688WE44
3.21/37 1 / 10 "9.625 "6.75 "4137,19zł
C
688 CE44
3.61/36 4 / 5 "8"5.375 "3189,66zł
B
2688 CE44
4.71/37 1 / 10 "9.625 "6.75 "3279,21zł

Tłokowa sprężarka powietrza / pompy próżniowe

Bezolejowe sprężarki powietrza / pompy próżniowe Thomas są przeznaczone do generowania dużego przepływu sprężonego powietrza lub wytwarzania podciśnienia do sterowania urządzeniami lub systemami pneumatycznymi. Te tłokowe sprężarki powietrza wyposażone są w elementy z odlewu aluminiowego i cylindry z zaworami ze stali nierdzewnej, które zapewniają maksymalny transfer ciepła i niezawodność przez długi czas, podczas gdy zawory wielowarstwowe chronią gniazda zaworów przed kurzem i innymi zanieczyszczeniami. Są trwale nasmarowane, co zapewnia płynną i cichą pracę. Wybierz z szerokiej gamy sprężarek powietrza, dostępnych w wersjach z magnesami trwałymi i zacienionymi biegunami silnika na Raptor Supplies.

Mechanizm pracy

  • Tam, gdzie tłoki pracują w krótkich, dyskretnych seriach, te pompy powietrzne lub próżniowe firmy Thomas wykorzystują wyporność wyporową, aby zwiększyć lub zminimalizować przestrzeń zawierającą powietrze, zmuszając je do przemieszczania się przez zawór jednokierunkowy.
  • Wykorzystują system zaworowy i dwie tarcze zaworowe.
  • Kiedy tłok wciąga powietrze do cylindra i porusza się w dół, największy dysk wygina się w dół i przepuszcza powietrze.
  • Tłok przesuwa się następnie do góry i ponownie duży dysk wygina się, aby uszczelnić gniazdo zaworu.

Korzyści

  • Te termicznie chronione pompy powietrzne lub pompy próżniowe Thomas mają zacienione silniki biegunowe do małych urządzeń wymagających niskiego momentu rozruchowego.
  • Mają elementy i cylindry z odlewanego ciśnieniowo aluminium, aby zapewnić doskonałą przewodność elektryczną i odporność na korozję.
  • Ponadto są wyposażone w zawory ze stali nierdzewnej, które zapewniają maksymalny transfer ciepła i niezawodność przez długi czas.
  • Zawory wielowarstwowe chronią gniazda zaworów przed kurzem i innymi zanieczyszczeniami.
  • Pompy powietrza Thomas są trwale smarowane, co zapewnia płynną i cichą pracę.
  • Są dostępne z dwoma portami (jeden do podciśnienia, a drugi do ciśnienia).
  • Ponadto pierścienie tłokowe przegubu zakładkowego w zespołach uszczelniają komorę spalania, chroniąc je przed zużyciem.

Kompatybilne akcesoria

  • Zestawy serwisowe Thomas: Są kompatybilne ze sprężarkami i pompami próżniowymi i zawierają zespoły korbowodów, uszczelki głowicy, filtry, śruby, O-ringi, blokady zaworów i klapy zaworów.

Często Zadawane Pytania

Jaka jest różnica między sprężarką tłokową a rotacyjną?

Sprężarka tłokowa jest chłodzona olejem, co powoduje uwalnianie pozostałości oleju podczas wyładowania sprężonego powietrza. Z drugiej strony, rotacyjne sprężarki powietrza są skonfigurowane z zazębiającymi się wirnikami śrubowymi (dwa), które są wyposażone w małą szczelinę między nimi i są zanurzone w kąpieli olejowej wewnątrz obudowy.

Jak zluzować pierścień tłokowy?

W przypadku płaskiego tłoka górnego użyj tłoka, aby wepchnąć jeden cal w dół do cylindra, aby utworzyć szczelinę.

Dlaczego nazywa się to silnikiem z zacienionym biegunem?

Bieguny w tych silnikach są nierównomiernie podzielone na dwie połówki. Mniejsza część to zacieniona część z miedzianym paskiem. Cewka zacieniająca lub miedziany pierścień to pojedynczy zwój, który jest montowany na mniejszej części. Dlatego ta cewka zacieniająca jest znana jako słup zacieniający.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?