Przenośne grzejniki torpedowe na olej i naftę Dayton opalane bezpośrednio | Raptor Supplies Polska

Przenośne grzejniki torpedowe na olej i naftę DAYTON opalane bezpośrednio


Przenośne grzejniki olejowe Dayton zaprojektowano tak, aby działały jako główne źródło ciepła na otwartych przestrzeniach, placach budowy, placach budowy i w lokalizacjach zewnętrznych.

FILTRY
Hz: 60 , Konfiguracja wtyczki NEMA: 5-15P , Napięcie: 120 VAC
StylModelPrzepływ powietrzaAmpery ACWyjście BtuHTyp paliwaWysokośćDługośćSzerokośćCena
A
3WE48
175 cfm1.450,000K1 Nafta, olej opałowy nr 1 / olej napędowy, olej opałowy nr 2 / olej napędowy, Jet A, JP-815 "32 "12 "2235,71zł
B
3WE49
265 cfm1.475,000K1 Nafta, olej opałowy nr 1 / olej napędowy, olej opałowy nr 2 / olej napędowy, Jet A, JP-815 "32 "12 "2686,78zł
C
3WE50
500 cfm2.3125,000K1 Nafta, olej opałowy nr 1 / Diesel, Jet A, JP-825 "38 "22 "3208,67zł
D
3WE51
600 cfm2.7170,000K1 Nafta, olej opałowy nr 1 / olej napędowy, olej opałowy nr 2 / olej napędowy, Jet A, JP-826 "43 "24 "3620,59zł
E
3WE52
650 cfm2.8210,000K1 Nafta, olej opałowy nr 1 / olej napędowy, olej opałowy nr 2 / olej napędowy, Jet A, JP-826 "43 "24 "4294,41zł
F
3WE53
1400 cfm3.0400,000K1 Nafta, olej opałowy nr 1 / olej napędowy, olej opałowy nr 2 / olej napędowy, Jet A, JP-835 "52.5 "54 "11541,49zł
G
4XA50
3600 CFM7.1650,000K1 Nafta, olej opałowy nr 1 / olej napędowy, olej opałowy nr 2 / olej napędowy, Jet A, JP-849 "69.25 "34.5 "17960,23zł

Przenośne podgrzewacze oleju i nafty opalane bezpośrednio torpedami

Nagrzewnice olejowe Dayton służą do ogrzewania wentylowanych przestrzeni, takich jak place budowy i place budowy. Mają otwarty płomień, który natychmiast ogrzewa powietrze, aby ogrzać przestrzeń. Te przenośne grzejniki malowane proszkowo można wygodnie przenosić wszędzie tam, gdzie wymagane jest ciepło, a także zapewniają regulowany kąt ogrzewania. Wybierz z gamy tych grzejników torpedowych, dostępnych z natężeniem przepływu 175, 265, 500, 600 i 3600 CFM.

Mechanizm pracy

  • W grzejnikach naftowych Dayton stosowane są elektryczne pompy magnetyczne, które wtłaczają paliwo do przewodu paliwowego i ostatecznie do dyszy głowicy palnika, a następnie wtryskują je do komory spalania.
  • Świeca zapłonowa zapala mieszankę paliwowo-powietrzną i rozpoczyna proces ogrzewania.
  • Rozprowadzają ogrzane powietrze po pomieszczeniu za pomocą wentylatora.
  • Wentylatory zasysają powietrze z tyłu.
  • Wreszcie powietrze krąży w cylindrze, aby ogrzać obszar.

Korzyści

  • Nagrzewnice torpedowe Dayton mają otwarty płomień, który bezpośrednio podgrzewa powietrze w celu ogrzania przestrzeni.
  • Dzięki ich przenośności można je wygodnie przenosić wszędzie tam, gdzie potrzebne jest ciepło, a także oferują regulowany kąt nagrzewania.
  • Te nagrzewnice olejowe mają wykończenie proszkowe, które jest odporne na korozję.

Kompatybilne akcesoria

  • Zespoły zbiorników paliwa: Nagrzewnice torpedowe Dayton można wyposażyć w nowe zespoły zbiorników paliwa, gdy wstępnie zainstalowany zespół stanie się stary, zużyty lub uszkodzony.
  • Termostaty: Te regulatory temperatury w podgrzewaczu torpedy oleju opałowego mogą ulec uszkodzeniu lub pokazać zły wynik. Użytkownicy powinni je wymienić, aby zapewnić prawidłowe ogrzewanie.

Normy i aprobaty

  • cCSAus
  • NEMA 5-15P

Często Zadawane Pytania

Na jakim paliwie pracują te grzejniki?

Te grzejniki wymagają nafty 1-K do elektryczności i spalania do działania wentylatora.

Ile czasu zajmuje pełne napełnienie zbiornika?

Napełnienie zbiornika o pojemności 10 galonów zajmuje 50 godzin.

Jakie jest maksymalne natężenie przepływu powietrza przez podgrzewacze torped?

Oferują przepływ powietrza do 3600 cfm.

Jak długo można uruchomić podgrzewacz torped?

Podgrzewacz torped zapewnia wydajność około 15 godzin.

Jakie rodzaje paliwa są kompatybilne z przenośnymi piecami torpedowymi opalanymi olejem firmy Dayton?

  • Diesel
  • Olej opałowy
  • Jet A, JP-8 i K1 Nafta

Jak zmontować te grzałki?

  • Zamontuj koło, oś, uchwyt, elementy sterujące, wloty powietrza i osłony wentylatora do ramy zawierającej zbiornik i silnik.
  • Napełnij zbiornik paliwa i zamknij korek wlewu.
  • Podłącz przewód zasilający do uziemionego źródła zasilania.
  • Dostosuj ustawienia termostatu w dołączonym panelu sterowania i włącz zasilanie.

Jesteśmy tutaj aby pomóc!

Szukasz części nie wymienionej tutaj?