Stojaki silnikowe i dźwigi
Zbudowanie silnika i uruchomienie go może być trudne. Dlatego inwestycja w stojak pod silnik jest zawsze świetnym pomysłem, ponieważ zapewnia dostęp do wszystkich stron silnika. Przeglądaj szeroki...Czytaj więcej
Żurawie podłogowe serii CBFC z przeciwwagą
Żurawie podłogowe z przeciwwagą Vestil serii CBFC wyposażone są w regulowany wysięgnik zapewniający maksymalną regulację i wszechstronność do podnoszenia różnych ładunków o masie do 2000 funtów. Konstrukcja przeciwwagi eliminuje potrzebę stosowania przednich nóg w celu ułatwienia manewrowania w trudno dostępnych miejscach. Te żurawie podłogowe są wyposażone w wysięgnik, który można podnieść za pomocą ręcznej hydraulicznej pompy ręcznej lub nacisnąć przycisk na jednostkach zasilanych prądem stałym, aby uzyskać większy zasięg. Są zintegrowane z systemem Power Traction Drive, aby zmniejszyć zmęczenie i ryzyko kontuzji. Wszystkie jednostki są wyposażone w dwa sztywne kółka z nylonu wzmocnionego włóknem szklanym i dwa obrotowe kółka fenolowe z bocznym hamulcem dla łatwej i bezpiecznej mobilności.
Żurawie podłogowe z przeciwwagą Vestil serii CBFC wyposażone są w regulowany wysięgnik zapewniający maksymalną regulację i wszechstronność do podnoszenia różnych ładunków o masie do 2000 funtów. Konstrukcja przeciwwagi eliminuje potrzebę stosowania przednich nóg w celu ułatwienia manewrowania w trudno dostępnych miejscach. Te żurawie podłogowe są wyposażone w wysięgnik, który można podnieść za pomocą ręcznej hydraulicznej pompy ręcznej lub nacisnąć przycisk na jednostkach zasilanych prądem stałym, aby uzyskać większy zasięg. Są zintegrowane z systemem Power Traction Drive, aby zmniejszyć zmęczenie i ryzyko kontuzji. Wszystkie jednostki są wyposażone w dwa sztywne kółka z nylonu wzmocnionego włóknem szklanym i dwa obrotowe kółka fenolowe z bocznym hamulcem dla łatwej i bezpiecznej mobilności.
Styl | Model | Obniżona wysokość ramienia | Długość podstawy | Pojemność | Materiał | Maks. Wysokość wysięgnika przy pełnym wysunięciu | Zasilanie | Podniesione ramię w pełni wyprostowane | Podwyższona wysokość ramienia | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | CBFC-500-POWIETRZE | 25441,04zł | Zapytanie ofertowe | ||||||||
B | CBFC-2000-POWIETRZE | 44138,05zł | Zapytanie ofertowe | ||||||||
C | CBFC-1000-POWIETRZE | 33541,04zł | Zapytanie ofertowe | ||||||||
D | CBFC-2000-DC | 47169,90zł | Zapytanie ofertowe | ||||||||
D | CBFC-500-DC | 27846,25zł | Zapytanie ofertowe | ||||||||
E | CBFC-PTDS-E | 28196,10zł | Zapytanie ofertowe | ||||||||
F | CBFC-1000 | 30440,98zł | |||||||||
D | CBFC-1000-DC | 36222,38zł | Zapytanie ofertowe | ||||||||
G | CBFC-500 | 18987,41zł | |||||||||
H | CBFC-2000 | 34425,45zł |
Żurawie z silnikami hydraulicznymi
Statywy
Styl | Model | Pozycja | Cena | |
---|---|---|---|---|
A | 167-141 | 151,76zł | ||
B | 551-224-10 | 8247,04zł | ||
C | 519-109-10 | 3932,72zł | Zapytanie ofertowe | |
D | 64AAA129B | 4443,13zł | Zapytanie ofertowe | |
E | 156-102 | 3954,54zł |
Statywy
Styl | Model | Kolor | Cena | |
---|---|---|---|---|
A | PH50 | 249,08zł | ||
B | T0051516199N | 1092,21zł | ||
C | PH1201ESD | 383,85zł | ||
D | WDH10 | 531,00zł |
Żurawie składane hydraulicznie
Statywy
Żurawie podłogowe
Styl | Model | Pojemność | Wysokość | Długość | Rodzaj Nieruchomości | Średnica koła | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | SC220 Powietrze | 28030,33zł | Zapytanie ofertowe | |||||
B | SC440 Powietrze | 29835,00zł | Zapytanie ofertowe |
Stojaki pod silnik
Statywy
Wciągniki dźwigowe serii EHN
Dźwig mobilny silnika hydraulicznego
Model | Pozycja | Cena (bez VAT-u) | |
---|---|---|---|
5Z010 | AE7KVH | 4029,30zł |
Uchwyt zbiornika paliwa
Model | Pozycja | Cena (bez VAT-u) | |
---|---|---|---|
1758 | AA9NJW | 4641,75zł |
Opcjonalny zestaw świateł hamowania z wiązką przewodów
Model | Pozycja | Cena (bez VAT-u) | |
---|---|---|---|
H-TRAIL-HTH | AG7ULA | 607,01zł |
Wspornik silnika, udźwig 500 kg
Model | Pozycja | Cena (bez VAT-u) | |
---|---|---|---|
S024 | CF3RRQ | 772,20zł | Patrz szczegóły |
Przyczepa z podnośnikiem, 2000 funtów. Pojemność, niebiesko-żółty
Model | Pozycja | Cena (bez VAT-u) | |
---|---|---|---|
H-TRAIL | AG7UKZ | 12216,68zł | Zapytanie ofertowe |
Dźwig warsztatowy hydrauliczny z pompą pneumatyczną/ręczną, 4000 funtów. Pojemność
Model | Pozycja | Cena (bez VAT-u) | |
---|---|---|---|
EHN-40-C-AH | AG7RLF | 4540,34zł | Zapytanie ofertowe |
Stojaki silnikowe i dźwigi
Stojaki silnika są zaprojektowane tak, aby podtrzymywać silnik na wygodnej wysokości i umożliwiać jego obracanie w celu uzyskania dostępu do góry i spodu. Nawet małe silniki mogą być ciężkie i trudne do przemieszczania. Te stojaki na silnik wyposażone są w koła umożliwiające bezproblemowe przemieszczanie silnika po garażu. Są one wyposażone w farbę bezołowiową, która jest nakładana po dokładnym umyciu chemicznym, aby zapewnić długotrwałe wykończenie zapobiegające rdzy. Te stojaki silnika mają wzmocnioną stalową szyjkę, która zapewnia wytrzymałość i eliminuje zginanie podczas podtrzymywania bloku silnika o masie do 6000 funtów. Raptor Supplies oferuje stojaki silnikowe wraz z dźwigami podłogowymi, uchwytami do zbiorników paliwa, przyczepami z podnośnikiem oraz hydraulicznymi żurawiami silnikowymi takich marek jak OTC, Vestil, Beech, Fervi, Gray & Westward. Dźwigi podłogowe zapewniają możliwość bezpiecznego i łatwego podnoszenia ciężkich przedmiotów, ładunków lub materiałów o nietypowych kształtach. Te żurawie podłogowe mają przenośną konstrukcję, dzięki czemu operator może z łatwością podnosić ciężkie przedmioty w różnych miejscach na terenie obiektu.
Używa
Do czego służy podstawka pod silnik?
Stojaki pod silniki są powszechnie używane do podtrzymywania silników wysokoprężnych samochodów ciężarowych lub skrzyń biegów przy odbudowie i innych procedurach. Zapewniają dostęp do wszystkich stron silnika i mają koła ułatwiające manewrowanie.
Korzyści
Żuraw podłogowy z przeciwwagą Vestil
- Żurawie podłogowe Vestil z przeciwwagą są wyposażone w regulowany wysięgnik, który zapewnia maksymalną regulację i wszechstronność w celu podnoszenia ładunków do 2000 funtów.
- Wysięgnik można podnieść za pomocą ręcznej pompy hydraulicznej lub przycisku na urządzeniu zasilanym prądem stałym i wysunąć teleskopy, aby uzyskać większy zasięg.
- Te żurawie podłogowe mają konstrukcję z przeciwwagą, która eliminuje potrzebę stosowania przednich nóg, dzięki czemu jednostka jest łatwiejsza w manewrowaniu i idealna do dotarcia do ciasnych, trudno dostępnych miejsc.
- Są wyposażone w dwa sztywne nylonowe wypełnienie 8 x 2 cale i dwa obrotowe kółka fenolowe 8 x 3 cale z hamulcami bocznymi.
Wciągnik silnika dźwigu sklepowego Vestil
- Wciągniki z silnikiem warsztatowym Vestil są wyposażone w teleskopowy wysięgnik, który można podnosić i opuszczać za pomocą ręcznej hydraulicznej pompy ręcznej dla różnych wysokości podnoszenia i udźwigu.
- Te żurawie warsztatowe są wyposażone w siłownik hydrauliczny o dużej wydajności, który zapewnia szybsze podnoszenie.
- Te żurawie podłogowe mają ponadto siłownik o dużej średnicy, który wytrzymuje obciążenia ustawione pod kątem podczas podnoszenia.
- Te żurawie warsztatowe mają wytrzymałą konstrukcję stalową z malowanym wykończeniem i zawierają dwa sztywne i dwa obrotowe kółka do przenoszenia.
Buk Standardowa przeciwwaga dźwigu podłogowego
- Żurawie podłogowe z przeciwwagą z drewna bukowego są zaprojektowane bez przednich nóg, aby wyeliminować zakłócenia podczas podnoszenia ładunku lub sprzętu.
- Te żurawie podłogowe mają solidną stalową konstrukcję z chromowanym wykończeniem, aby przenosić ładunki od 1000 do 2000 funtów.
Stojak silnika OTC
- Stojaki pod silnik OTC mają przełożenie ślimaka i przekładnię 96 do 1, aby zapewnić pełny obrót podzespołów o 360 stopni.
- Te stojaki silnika mają 12-tonowy podnośnik, aby zapewnić promień obrotu potrzebny do prześwitu.
- Stojaki pod silniki OTC są wyposażone w dwa przednie koła i dwa tylne kółka dla mobilności.
- Pochodzą z uchwytem, który blokuje się w dowolnej pozycji.
Mechanizm pracy
Stojaki pod silnik umożliwiają mechanikom pracę przy silnikach samochodów osobowych lub ciężarowych na dostępnej wysokości. Te stojaki są wyposażone w obrotowe ramiona, które obracają silnik, gdy jest on ustawiony. Ramiona te można regulować, aby osiągnąć różne pozycje w zależności od sposobu zamontowania silnika. Silnik jest zwykle montowany na stojaku od strony koła zamachowego, przy użyciu czterech otworów, w których mocuje się przekładnię. Są wyposażone w ciężką ramę wspornikową, która podtrzymuje silnik w powietrzu, dzięki czemu mechanik może pracować na wszelkich odsłoniętych częściach.
Często Zadawane Pytania
Jak zamontować silnik na stojaku?
- Wyjmij silnik z pojazdu, odłączając wszystkie przewody i odkręcając mocowania układu wydechowego i silnika. Podnieś silnik z pojazdu za pomocą podnośnika silnikowego.
- Rozpocznij zdejmowanie przekładni po bezpiecznym wyjęciu silnika z pojazdu i opuszczeniu podnośnika silnika tak, aby silnik znajdował się na ziemi.
- Przygotuj stojak silnika. Stojaki pod silnik mają zwykle cztery regulowane ramiona z długimi otworami na śruby. zobacz wszystko z narzędziami może dostarczyć śruby do montażu silnika na stojaku silnika. Idealnie jest, aby śruba sięgała przynajmniej jednego cala do bloku silnika i przechodziła przez mocowania stojaka silnika.
- Za pomocą podnośnika wyjmij silnik i przesuń go w kierunku stojaka silnika. Zdejmij obrotowe mocowanie, które przytrzymuje ramiona na stojaku silnika. Następnie wyjmij zawleczkę z tyłu stojaka silnika.
- Wkręć śruby przez mocowania stojaka silnika i do silnika, w którym zamontowana jest skrzynia biegów. Zamontuj dwa ramiona nisko na silniku i przykręć pozostałe dwa wyżej.
- Obrotowy środek mocowań stojaka silnika powinien być wyśrodkowany na kole zamachowym. Odpowiednio wyreguluj ramiona na mocowaniach stojaka silnika. W ten sposób silnik zostanie wyważony na stojaku.
- Przymocuj mocowania stojaka silnika niżej do podłoża, tak aby silnik znajdował się na tym samym poziomie, co sam stojak silnika. Włóż okrągły obrotowy środek mocowania do stojaka silnika.
- Gdy podstawa silnika zacznie podpierać silnik, powoli opuść podnośnik silnika. Upewnij się, że wszystkie elementy mocujące są dobrze zamocowane, a stojak silnika jest zablokowany na swoim miejscu. Możesz odłączyć wciągnik po upewnieniu się, że podstawa silnika utrzyma ciężar silnika. Możesz uzyskać dostęp ze wszystkich stron, obracając silnik zamontowany na stojaku silnika.
Czy stojaki na silnik są bezpieczne w użyciu?
Tak, stojaki na silnik są bezpieczne w użyciu, jeśli są używane z odpowiednimi pomiarami bezpieczeństwa i wiedzą ekspercką. Unikaj ryzyka obrażeń ciała lub uszkodzenia mienia, przestrzegając wszystkich instrukcji obsługi. Sugerujemy nieprzekraczanie ładowności lub limitu masy stojaka silnika.
Czy można uruchomić silnik na stojaku silnika?
Tak, uruchomienie silnika na stojaku to świetny sposób na włamanie, dostrojenie i przetestowanie nowego lub nowo naprawionego silnika. Daje to wygodę naprawienia wszelkich wycieków lub innych problemów bez wyjmowania silnika z samochodu. Uruchomienie silnika poza pojazdem może być bardzo niebezpieczne.
Jak umieścić silnik na stojaku silnika?
Najłatwiejszym sposobem zamocowania silnika do stojaka silnika jest zdjęcie zespołu głowicy obrotowej ze stojaka silnika. Następnie możesz przymocować ten zespół do silnika i wyrównać regulowane ramiona. Po przymocowaniu zespołu podnieś silnik na wysokość stojaka silnika i ostrożnie ponownie przymocuj zespół i silnik do stojaka.
Jak długo powinny być śruby mocujące mój silnik?
Większość stojaków silnikowych powinna być wyposażona w śruby. Właściwe śruby zostaną wsunięte między trzy czwarte cala do jednego cala wewnątrz bloku silnika. W razie potrzeby należy zamocować podkładki między łbami śrub a stojakiem silnika, aby śruby nie wystawały zbyt daleko, jeśli są zbyt długie. Nie dodawaj zbyt wielu podkładek i nie odbiegaj od zaleceń producenta podczas montażu silników na stojakach.
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Szukasz części nie wymienionej tutaj?
Odkrywaj więcej
- Giętarki
- Wózki do sprzątania i posiadacze zapasów
- Ergonomia
- Silniki prądu stałego
- Smarownice
- Gniazdka
- Podkładki wpustu wpustowego
- Dmuchawy z pojedynczym wlotem do przodu z napędem pasowym
- Dmuchawy wyporowe
- Boomy powstrzymujące
- LAB SAFETY SUPPLY Szafka bezpieczeństwa
- REFLEXITE 10-letnia taśma odblaskowa, ciężarówka i przyczepa
- MAG-MATE Zespoły magnesów cylindrycznych
- BUSSMANN Wkładka bezpiecznikowa DIN
- VERMONT GAGE Go Standardowe sprawdziany zatyczkowe do gwintów, 7/8-14 Unf Lh
- SPEARS VALVES Zawory motylkowe waflowe z PVC, uchwyt dźwigni, gniazdo EPDM
- ABC HAMMERS Młotki krzyżowe Stryker Pro Series
- NIBCO Międzynarodowe zawory motylkowe typu Lug
- DREMEL Przewodowe narzędzia obrotowe
- TRUE RESIDENTIAL Grzejniki