MARATHON MOTORS

Od ponad 100 lat Marathon Motors (oddział Regal Beloit Corporation) jest wiodącym producentem wysokiej jakości, ultrawydajnych i trwałych silników oraz produktów do wytwarzania energii do zastosowań w przemyśle motoryzacyjnym, spożywczym, morskim oraz naftowo-gazowym branże. Firma ma siedzibę w Beloit, Wisconsin, USA i świadczy usługi na terenie Stanów Zjednoczonych, Europy, Kanady, Meksyku i Azji. Czytaj więcej

FILTRY

Silniki

Magazynowanie

Przesył mocy

Silniki FILTRY

Silniki prądu przemiennego o określonym przeznaczeniuWyświetl wszystkie

  • Silniki wież chłodniczych

    Przeznaczony do zastosowań w skraplaczach i wymiennikach ciepła chłodzonych powietrzem, a także w suchych i mokrych wieżach chłodniczych. Dostępne w wariantach 50/60 Hz i różnych mocach znamionowych

  • Silniki o określonym przeznaczeniu

    Silniki do pracy ciągłej, idealne do zastosowań w sprężarkach powietrza, dźwigach, elektronarzędziach i wentylatorach z napędem bezpośrednim dla zwierząt gospodarskich. Dostępne w wariantach obudowy TEFC / DP / OPAO

  • Silniki rolnicze

    Przeznaczony do stosowania w maszynach (np. Czyszczalniach do obór, rozładowywaczach silosów i podajnikach do bunkra), gdzie wymagany jest wysoki moment rozruchowy. Dostępne w różnych opcjach montażu, obudowach i opcjach wykończenia

  • Silniki w miejscach niebezpiecznych

    Wytrzymałe, przeciwwybuchowe i niebezpieczne silniki elektryczne Marathon wyposażone w ramę ze stali walcowanej/żeliwa dla zmniejszenia wibracji i maksymalnej sztywności. Zgodny z NEC i idealny do użytku z napędami PWM dla grup C i D w klasie 1 oraz grup F i G w klasie 2

  • Natychmiastowe silniki wsteczne

    Silniki o dużej wytrzymałości z wytrzymałą konstrukcją stalową i obudową TEFC / TENV / ODP; idealny do użytku w trudnych warunkach przemysłowych

  • Silniki do pieców

    Obejmuje energooszczędne silniki Marathon z certyfikatem NEMA Premium, szeroko stosowane w suchych piecach i innych środowiskach o wysokiej temperaturze. Może wydajnie działać w temperaturze do 212 stopni Fahrenheita

  • Uniwersalne silniki AC / DC

    Zasilany przez źródło prądu przemiennego/stałego, aby zapewnić wyjątkowo wysoki moment rozruchowy przy prędkościach do 3600 obr./min. Posiadają solidną stalową ramę i podstawę z łożyskami kulkowymi w celu zmniejszenia tarcia oraz obudowę TENV/OD zapewniającą pełną ochronę przed warunkami środowiskowymi

  • Silniki wektorowe

    Charakteryzuje się systemem izolacji MAX GUARD, NEMA Design A oraz konstrukcją aluminiową / stalową / żeliwną. Zaprojektowane zgodnie ze standardami UL i CSA i idealnie nadają się do zastosowań VFD wymagających pełnego momentu obrotowego przy zerowej prędkości

  • Silnik zmywania

    Idealny do zastosowań wymagających sterylizacji parą pod wysokim ciśnieniem i chemikaliów oraz czyszczenia stężonymi roztworami żrącymi. Dostępne w ramie stalowej pokrytej żywicą epoksydową i obudowach TEFC / TENV

Silniki pompWyświetl wszystkie

  • Silniki pompy saturatora

    Jednofazowe, otwarte, kroploszczelne silniki powszechnie stosowane do zasilania chłodziwa, automatów sprzedających i pomp do przenoszenia cieczy. Wyposażone w przedłużoną piastę do montażu pompy bezpośrednio na silniku oraz łożyska kulkowe / ślizgowe w celu zmniejszenia strat tarcia  

  • Silniki pomp blisko sprzężonych

    Silniki pomp ramowych NEMA JP i JM idealne do operacji związanych z transportem płynów w zakładach uzdatniania wody lub pompach obiegowych. Wyposażone w zablokowane, ponadwymiarowe łożyska kulkowe na końcu wału, co ogranicza czynności konserwacyjne  

  • Silniki pomp strumieniowych

    Szeroka gama silników pomp przeciwpożarowych, silników komercyjnych oraz silników pomp basenowych i pionowych z kołnierzem kwadratowym, w konfiguracji jedno- lub trójfazowej, zdolnych do dostarczania mocy wyjściowej do 350 KM. Silniki 1-fazowe mają wtyczkę zmiany napięcia i powiększoną skrzynkę kablową dla łatwego podłączenia przewodów zaciskowych

  • Pionowe silniki pomp

    Pionowe silniki pomp do pracy ciągłej do pompowania wody z prędkością do 3600 obr./min. Charakteryzują się całkowicie zamkniętą konstrukcją zdolną do generowania mocy do 250 KM i izolacją klasy F do obsługi temperatur do 180 ° C

Silniki HVACWyświetl wszystkie

  • Silniki z napędem pasowym

    Silniki 1- / 3-fazowe stosowane do napędzania koła pasowego i paska do zasilania urządzeń HVAC, takich jak cyrkulatory powietrza, chłodnice powietrza, wentylatory dachowe i wentylatory z napędem pasowym. Zdolne do dostarczania prędkości do 3600 obr./min. Warianty dostępne w konstrukcjach rozruchu / pracy kondensatora i rozdzielonych faz

  • Silniki wentylatorów skraplacza

    Silniki Marathon HVAC z certyfikatem UL i CSA zaprojektowane do przedmuchiwania powietrza przez wężownicę skraplacza w celu chłodzenia czynnika chłodniczego i przekształcenia gorącego gazu w ciecz

  • Silniki dmuchawy z napędem bezpośrednim

    Silniki zgodne z UL i CSA przeznaczone do stosowania w wentylatorach i dmuchawach osadzonych na wale. Dostępne w różnych średnicach korpusu i mocy znamionowej

  • Silniki zamienne OEM

    Obejmuje 3-fazowe / stałe silniki z dzielonym kondensatorem z bezpośrednim napędem, obracające się na łożyskach kulkowych i sztywną podstawę montażową

Materiały silnikoweWyświetl wszystkie

  • Kondensatory
  • Akcesoria do silników

    Osłony ściekowe zaprojektowane do użytku z silnikami ODP lub TEFC w celu ochrony przed wnikaniem zanieczyszczeń stałych i płynnych do obudowy silnika. Dostępne są również oddzielne zestawy silnika z ramą C i zestawy do montażu silnika

  • Enkodery obrotowe
  • Hamulce silnikowe wektor

    Silniki 50/60 Hz z certyfikatem CSA przeznaczone do użytku z silnikami BlackMax w celu przekształcenia silników montowanych na jednostce w silniki z hamulcem. Wytrzymuje temperatury otoczenia do 40 ° C. Wyposażony w niezbędny sprzęt montażowy

Silniki prądu przemiennego ogólnego przeznaczeniaWyświetl wszystkie

  • Silniki prądu przemiennego

    Silniki Marathon AC to urządzenia, które przekształcają prąd elektryczny w mechaniczną energię obrotową lub moment obrotowy, wykorzystując prąd przemienny (AC) z sieci elektrycznej lub generatora elektrycznego.

  • Silniki Hamulcowe

    Wysokowydajne silniki z hamulcem odpowiednie do stosowania w przenośnikach, napędach drzwi, obrabiarkach, wciągnikach i reduktorach prędkości do natychmiastowego przytrzymywania lub zatrzymywania ładunków. Charakteryzuje się otwartą, odporną na kapanie / przeciwwybuchową / całkowicie zamkniętą konstrukcję chłodzoną wentylatorem, która zapobiega przedostawaniu się niebezpiecznych zanieczyszczeń

  • Metryczne silniki trójfazowe

    Wysokowydajne silniki o konstrukcji żeliwno-aluminiowej, stalowe osłony i cichobieżne wentylatory. Przeznaczony do użytku w urządzeniach (takich jak przenośniki, pompy i sprężarki), które wymagają wymiarów IEC i norm elektrycznych

O Marathon Motors

Katalog Marathon Motors obejmuje silniki z kategorii ogólnych, sprężarek, HVAC, spłukiwania, hamulców, silników wektorowych i silników pomp. 3 fazy marki, kroploodporny Silniki ogólnego przeznaczenia idealnie nadają się do zastosowań, w których nie występują zagrożenia związane z pompami, obrabiarkami i urządzeniami wentylacyjnymi. Te silniki z certyfikatem NEMA są wyposażone w otwartą obudowę odporną na krople i mogą pracować w najtrudniejszych warunkach, chroniąc wewnętrzne komponenty przed wnikaniem obcych zanieczyszczeń. Te silniki Marathon ze stopą w kształcie litery C mają ramy wykonane z żeliwa / stali walcowanej w celu zapewnienia odporności na korozję na odsłoniętych powierzchniach i zapewniają prędkość do 3560 obr./min. Te silniki Marathon umożliwiają orientację poziomą i pionową i oferują maksymalną wydajność 93.6%. marki całkowicie zamknięte, 3-fazowe silniki posiadają sztywne/podstawowe mocowanie dla łatwej i bezpiecznej instalacji. Mają maksymalną sprawność 94.5% i mogą pracować przy prędkościach obrotowych w zakresie od 1200 do 3600 obr./min. Silniki Marathon są wyposażone w łożyska kulkowe zapewniające niskie tarcie obrotowe i są oferowane w wersjach o mocy od 1 do 125 KM.

Rzeczy do rozważenia

Alternatywne odsyłacze

Niektóre silniki Marathon krzyżują się z indywidualnymi odniesieniami do równoważnych numerów modeli Baldor lub Leeson. Tak więc, jeśli szukasz silnika konkurencji, którego nie ma w magazynie lub jest przestarzały, są szanse Raptor Supplies ma dostępny odpowiednik silnika Marathon.

Wysyłka

Te silniki Marathon mają rozmiary od małych do dużych. Wymagają starannego zapakowania, ponieważ niektóre elementy mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu. Dlatego te silniki Marathon są dostarczane przesyłką kurierską i frachtem lotniczym w celu zminimalizowania przestojów.

Główne nazwy handlowe

Przewaga konkurencyjna Marathon Motors

System izolacji MAX GUARD

Opatentowany system izolacji MAX GUARD jest jedynym systemem izolacji, który zapewnia nieograniczoną długość przewodu między napędem a silnikiem. Ten system izolacji MAX GUARD łączy w sobie unikalną konfigurację uzwojenia o niskim naprężeniu i drut z magnesem koronowym w celu wydłużenia żywotności silnika przy niekorzystnych naprężeniach dielektrycznych i termicznych generowanych przez wysokie częstotliwości przełączania napędów średniego napięcia PWM. System izolacji MAX GUARD przewyższa wymagania NEMA MG1, część 31 i jest standardową cechą silników BLACK MAX i BLUE MAX Marathon.

Technologia IntelliDrive

Technologia IntelliDrive obejmuje wbudowany elektroniczny system sterowania, który zawiera zastrzeżone algorytmy zapewniające łatwe sterowanie mocą przy zachowaniu wysokiego poziomu wydajności. Pomaga w utrzymaniu stałego momentu obrotowego, a tym samym zwiększa żywotność silnika.

Często Zadawane Pytania

Jak działają silniki elektryczne?

Silniki elektryczne przetwarzają energię elektryczną na energię mechaniczną do generowania ruchu. Siła jest wytwarzana w silniku poprzez interakcję między prądem przemiennym (AC) lub stałym (DC) uzwojenia a polem magnetycznym.

Co wziąć pod uwagę przy zakupie silnika?

Przy wyborze silnika należy wziąć pod uwagę kilka czynników -

  • Prąd zasila silnik, ale nadmierny prąd może uszkodzić silnik. W przypadku silników prądu stałego ważne są utyk i prąd roboczy. Prąd utyku zapewnia wystarczający moment obrotowy, aby silnik mógł pracować z prędkością utyku lub 0 obr./min. Jest to maksymalna ilość prądu, jaką może pobierać silnik. Prąd roboczy to średnia ilość prądu, który silnik powinien pobierać przy określonym momencie obrotowym. Przetężenie może prowadzić do wzrostu temperatury, powodując stopienie drutu.
  • Napięcie jest ważne, ponieważ utrzymuje przepływ prądu netto w jednym kierunku i pokonuje prąd wsteczny. Im wyższe napięcie, tym wyższy moment obrotowy. Upewnij się, że zastosowano zalecane napięcie. W przypadku podania bardzo niskiego napięcia silnik nie będzie działał, natomiast podanie zbyt dużego napięcia może doprowadzić do zwarcia iw konsekwencji do utraty zasilania lub całkowitej awarii.
  • Roboczy moment obrotowy to moment obrotowy, który został skalibrowany do wytworzenia przez silnik, podczas gdy moment obrotowy utyku to ilość momentu obrotowego generowanego, gdy moc jest dostarczana z prędkości utyku. Musisz spojrzeć na wymagany moment obrotowy, ale niektóre aplikacje mogą wymagać znajomości, jak daleko można popchnąć silnik. Na przykład w przypadku robota kołowego dobry moment obrotowy oznacza dobre przyspieszenie, ale należy upewnić się, że moment przeciągnięcia jest wystarczająco wysoki, aby podnieść ciężar robota. W tym przypadku moment obrotowy jest ważniejszy niż prędkość.
  • Prędkość lub prędkość mogą być złożone w odniesieniu do silników. Ogólnie rzecz biorąc, silniki pracują najbardziej płynnie i wydajnie przy najwyższych prędkościach, ale nie zawsze jest to możliwe, jeśli potrzebna jest przekładnia. Dodanie biegów zmniejszy wydajność silnika, dlatego należy wziąć pod uwagę zarówno redukcję prędkości, jak i momentu obrotowego jednocześnie.

Jakie są różne typy silników Marathon oferowane przez Raptor Supplies?

Oprócz silników AC ogólnego przeznaczenia, Raptor Supplies oferuje Maraton silniki indukcyjnesilniki sprężarek powietrza, silniki z napędem pasowym, silniki z hamulcem i silniki do mycia naczyń.

Co to jest obudowa silnika TEBC?

Całkowicie zamknięta obudowa chłodzona dmuchawą (TEBC) to całkowicie zamknięta obudowa silnika zamontowana z wentylatorem na przeciwległym końcu wału silnika w celu dostarczania powietrza chłodzącego nad silnikiem. Wybrany Maraton silniki wektorowe dostarczane z obudową TEBC, aby zapobiec przegrzaniu uzwojeń silnika.