Smar Dupont Krytox | Raptor Supplies Polska

KRYTOX

Krytox, marka produktów Chemours (DuPont), produkuje smary i oleje do smarowania łożysk lub innych części mechanicznych (zarówno metalowych, jak i niemetalowych). Te środki smarne idealnie nadają się do zastosowań w przemyśle motoryzacyjnym, lotniczym, chemicznym, elektronicznym, tekturniczym, celulozowo-papierniczym oraz przemysłowych MRO. Jej katalog obejmuje dodatki polimerowe Fluoroguard, smary, smary i oleje dla przemysłu lotniczego, motoryzacyjnego / skrzyń biegów, niskoprężne (LVP) i płyny do pomp próżniowych (VPF) oraz inne warianty. Czytaj więcej

FILTRY

Smarowanie

Kleje, Uszczelniacze i Taśma

Smarowanie FILTRY

SmaryWyświetl wszystkie

  • Smary

    Obejmuje smary antykorozyjne, przewodzące prąd, wysokociśnieniowe, wysokotemperaturowe, odporne na wilgoć i wielofunkcyjne, wykonane z PFPE z proszkiem PTFE. Mogą być stosowane w temperaturach od -75 do 399 stopni Celsjusza, nie mogą być wymywane wodą i nie reagują z kwasami

  • Olejki

    Niepalne, obojętne chemicznie i uniwersalne smary oferujące doskonałą stabilność, smarowność i lepkość; stosowany w celu zwiększenia żywotności różnych maszyn i komponentów

  • Penetranty i smary

O Krytoxie

Dupont Krytox jest wiodącym producentem środków smarnych zapewniających doskonałą ochronę przed korozją i nośność w środowiskach o wysokiej temperaturze i żrących. Ich obszerny katalog produktów obejmuje smary do tektury falistej (CORR) i NRT (niereaktywne) oraz dodatki i smary do wysokich temperatur, wysokowydajnych, samochodowych, GPL (ogólnego przeznaczenia), wysokopróżniowe. Smary Krytox znajdują zastosowanie w aplikacjach wymagających niepalności, kompatybilności materiałowej, stabilności w wysokich temperaturach oraz odporności na chemikalia. Smary te eliminują również potrzebę częstego dosmarowywania w systemach uszczelnionych.
Krytoks smary wydajnościowe dla przemysłu lotniczego zawierają specjalny zagęszczacz o niskim współczynniku parowania, co zmniejsza potrzebę dodatkowego smarowania w przypadku pracy ciągłej. Te smary / oleje NLGI (National Lubricating Grease Institute) Grade 2 zapewniają stabilność termiczną, oksydacyjną i radiacyjną, aby zapobiec awarii maszyny w temperaturach do 399 stopni C. Nadają się do stosowania w przemyśle lotniczym, zapewniając smarowanie na cały okres eksploatacji krytycznych elementów, takich jak zawory i łożyska.
Wydajne smary Krytox do uszczelek charakteryzują się szeroką kompatybilnością z elastomerami, aby zapobiec pęcznieniu, kurczeniu się lub pękaniu uszczelek i mają konstrukcję wolną od silikonu, co powoduje minimalny wpływ na środowisko.

Rzeczy do rozważenia

Alternatywne odsyłacze

Numery Kod producenta smarów i środków smarnych DuPont Krytox (numery części producenta) ogólnie odnoszą się do równoważnych numerów modeli Fluoramics, Renewable Lubricants, Vulcan Hart i Zep. Tak więc, jeśli szukasz oleju / smaru / środka smarnego, który jest niedostępny lub przestarzały, są szanse Raptor Supplies ma dostępny alternatywny produkt.

Wysyłka

Te smary, oleje i środki smarne DuPont Krytox mają zazwyczaj niewielkie rozmiary i wymagają kompaktowego opakowania. Nadają się do wysyłki kurierskiej, a nie lotniczej.

Główne nazwy handlowe

Przewagi konkurencyjne Krytox

Smary Krytox Perfluoropolietery (PFPE)

Oleje, smary i smary Krytox zawierają mieszaninę związków zwaną perfluoropolieterem (PFPE) wykonaną wyłącznie z węgla, tlenu i fluoru. Te perfluorowane oleje Krytox zapewniają wyższą wydajność w ekstremalnych temperaturach, ciśnieniach i warunkach pracy w porównaniu z ich węglowodorowymi alternatywami. Wykazują również doskonałą stabilność chemiczną i kompatybilność z prawie wszystkimi materiałami. Smary perfluoropolieterowe zapewniają długotrwałą wydajność, ograniczając czas konserwacji i przestojów oraz zwiększając żywotność komponentów.

Często Zadawane Pytania

Jakie są typowe zastosowania różnych gatunków smarów z serii Krytox GPL?

  • Olej Krytox GPL 10X Series i smar Krytox GPL 20X Series nie zawierają żadnych dodatków i mogą być stosowane na zaworach, łożyskach, płynach stanowiących barierę uszczelniającą, instrumentach i elementach systemu tlenowego, które mają kontakt z chemikaliami ogólnego zastosowania.
  • Seria Krytox GPL 21X zawiera dwusiarczek molibdenu do stosowania w aplikacjach o ekstremalnym ciśnieniu (EP), niskich prędkościach lub pod dużym obciążeniem.
  • Smary z serii Krytox GPL 22X zawierają azotyn sodu w celu poprawy właściwości przeciwzużyciowych, odporności na korozję i przenoszenia obciążeń w łożyskach samochodowych, uszczelnionych pompach, silnikach i łożyskach ogólnego przeznaczenia.
  • Smary Krytox GPL 29X wykorzystują dodatki do zastosowań wymagających ekstremalnych ciśnień i wymagających ochrony antykorozyjnej i wysokiej nośności.
  • Smary Krytox GPL 2EX są podobne do smarów z serii Krytox GPL 22X, ale zawierają nieazotynowy dodatek zapewniający właściwości antykorozyjne.

Jak powstają smary Krytox?

Smary Krytox są wytwarzane przez połączenie oleju bazowego i zagęszczacza z politetrafluoroetylenem (PTFE) o bardzo małej wielkości cząstek. Olej bazowy może mieć szeroki zakres lepkości do obsługi różnych temperatur i warunków obciążenia. Smar jest również mieszany z dodatkami w celu dodania właściwości antykorozyjnych, zwiększenia zdolności przenoszenia obciążeń i zmniejszenia uszkodzeń spowodowanych zużyciem. Standardowy smar Krytox ma generalnie konsystencję klasy 2 NLGI (National Lubricating Grease Institute). Jednak Krytox może na życzenie produkować smary o klasach NLGI od 000 do 6.

Jakie są kroki w celu prawidłowego smarowania łożysk?

  • Przeprowadź proces smarowania w czystym, wolnym od brudu miejscu, używając odpowiednich narzędzi, takich jak narzędzia elastomerowe i niestrzępiące się ubrania / ręczniki.
  • Ostrożnie usunięto uszczelkę łożyska za pomocą narzędzia do podważania, nie uszkadzając elementu.
  • Dokładnie oczyść łożysko z istniejącego wcześniej smaru/oleju za pomocą niechlorowanego rozpuszczalnika i osusz je ciepłym powietrzem lub przez podgrzanie.
  • Nałóż smar Krytox zgodnie z wymaganiami aplikacji, mierząc jego wagę i zapewniając równomierne rozprowadzenie. Zbyt mała ilość smaru może spowodować uszkodzenie łożyska. Natomiast nałożenie nadmiaru smaru może spowodować przegrzanie łożyska.
  • Wymień uszczelki/osłony. Osłony metalowe nie nadają się do ponownego użycia. Ponownie nasmarowane łożysko jest gotowe do użycia.

Jakich norm/certyfikatów przestrzega smar DuPont Krytox?

Smary Krytox są produkowane zgodnie z międzynarodowymi certyfikatami, takimi jak ISO 9001 i ISO 14001, zapewniającymi najwyższą jakość, bezpieczeństwo użytkownika i ochronę środowiska. Wybrane modele są również zgodne z MIL-Spec PRF-27617 dla zastosowań lotniczych i lotniczych oraz NSF H1 dla zastosowań spożywczych. Niektóre modele są zgodne z normą DIN 3536 / DIN EN 377 dla zastosowań związanych z urządzeniami gazowymi, sterowaniem, transportem i dystrybucją.